Saimaan vetouistelutreffit syksy 26.-28.10.2012
Alueen säännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Re: Saimaan vetouistelutreffit syksy 26.-28.10.2012
Kiitos Ja Anteeks!!! 
Etiopiassa kaikki muu on paskaa paitsi kusi...
mukavat kinkerit oli taas ja kalaakin tuli yli odotuksen ku arvelin meidän vene kunnan vaan saavan 6 kpl yli 60 cm mut tulikii 7 joka oli juhan veikkaus. propsit siit juhalle joka tuntee mein venekunnan paremmin ku meikeläine
ens kerralla lupaan olla olematta näin omapitäväinen ja maalaan muillekkii ku itellee ja ristolle noit otti huppuja, nii on muillakii mahollisuus onnistua
venekkin toimi yli odotuksen ja mersukin vei ja toi meidät kalalta päivittäin rantaan mitä nyt sunnuntain 200 m enne luiskaa kävikii pätkimää ja rämisemää
vene on nyt viety telakalle huoltoo ja toivotaa et kevväämmällä taas iskussa ja vakuutettuna 8)
Hyvät olivatten taas rehvit!!! Ja vielä erityis kiitokset Veskulle erinomaisesta makkara eväästä ja Markulle tietty puuhamiehenä toimimisesta! 
Ei tiedolla ei taidolla vaan TUURILLA!
Tunnin kirjotin viestiä treffeistä ja kun lähetin, se häipy TAAS kerran
Joten tässä lyhennetty versio...
KIITOS
minun ja kuninkaallisen Erän puolesta.
-munapata
Joten tässä lyhennetty versio...
KIITOS
-munapata
Parempi tunti kalassa kun viikko kännissä
No niin treffien aiheuttamasta väsymyksestä selvitty ja tänään käyty pääätä tuulettamassa Saimaalla. Kaikki vehkeet ei reissua kestäny, mutta jotain kotiin tuomistakin oli.
Suuret kiitokset kaikille osallistujille ja järjestelijöille
Suuret kiitokset kaikille osallistujille ja järjestelijöille
Väkivalta lopettaa vittuilun!
Kapakalan porukka kiittää ja kuittaa. Hyvin meni ja kalakin saatiin veneeseen. Mitään ei jääny paitsi Flaksilta hukassa metsästys veitsi! Ei sattunut kukaan huomaamaan sellaista ylimääräistä?
Jos Jumala on olemassa, minä olen kusessa.
kapakala kirjoitti:Kapakalan porukka kiittää ja kuittaa. Hyvin meni ja kalakin saatiin veneeseen. Mitään ei jääny paitsi Flaksilta hukassa metsästys veitsi! Ei sattunut kukaan huomaamaan sellaista ylimääräistä?
Se on Veksin selässä, mä löin sen sinne kun Munapataa onniteltiin..
Voittaa kotiolot mennen tullenSamtheman kirjoitti: Ja Kapakala löyty taas tutusta paikasta aamulla
Yks puukko löyty laiturilta, löin sen yhden tolpan nokkaan siellä. Niille paikoille, missä Veksin vene oli vikan yön.
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
öööö.. se olikin taittoveitsi.Samtheman kirjoitti:Yks puukko löyty laiturilta, löin sen yhden tolpan nokkaan siellä. Niille paikoille, missä Veksin vene oli vikan yön.
Niin, siis se minkä tempasin pystyyn tais olla? Puukko ku puukko...
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Koitan kattella sitä keklua kun seuraavan kerran lähren LeviäänSamtheman kirjoitti:Niin, siis se minkä tempasin pystyyn tais olla? Puukko ku puukko...
-munapata
Vietin viikonlopun leviässä ja syynäsin paikkoja treffeiltä jääneitä kamoja silmälläpitäen. Flaksin taittoveitsestä ei ollut kenelläkään havaintoa, mutta yksi mustalla muovikahvalla ja poikittais urilla varustetulla terällä varustettu veitsi löytyi, sekä liäksi joltain oli unohtunut puolen litran terästermari. Pyyhkeitä, sukkia yms. en viitsi edes luetella
Jätän Leviään oottelemaan kevät treffejä. Valkkailkaa sitten mieleisiänne
-munapata
-munapata