Lelu pääsi todella oikeaan osoitteseen
Kokemuksia kelluntarenkaista?
Alueen säännöt
Täältä löydät kaiken perhokalastukseen ja perhonsidontaan liittyvän pulinan...
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Täältä löydät kaiken perhokalastukseen ja perhonsidontaan liittyvän pulinan...
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
-
Mikey
- Herr Doktor
Mä olen yrittänyt käydä kellumassa vain alle 25m/s tuulessa.
Ei vain. Kovassakin, +20m/s tuulessa on kerran kokeiltu, ja toimi ihan ok. Tosin jo perhonpaiskomisen mukavuuden kannalta kannattaa kovalla kelillä hakeutua hieman suojaisampiin lahtiin. Rengas kyllä viihtyy kovassakin kelissä, isoimmat aallot lyövät selän yli kuitenkaan kaatamatta peliä. Mielummin menen renkaalla keliin kuin mun paatilla...
Ei vain. Kovassakin, +20m/s tuulessa on kerran kokeiltu, ja toimi ihan ok. Tosin jo perhonpaiskomisen mukavuuden kannalta kannattaa kovalla kelillä hakeutua hieman suojaisampiin lahtiin. Rengas kyllä viihtyy kovassakin kelissä, isoimmat aallot lyövät selän yli kuitenkaan kaatamatta peliä. Mielummin menen renkaalla keliin kuin mun paatilla...
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
- Royal Trude
- Koko Kansan Tenaleidi
- Viesti:
Ihavvarma ennoo, mutta topikin alkupualella ilmeisesti just KINETIC-merkistä höpistiin, lähinnä vaan kuvan kera...
Pervokolmio myy Kinetic Poseidon pakettia á 169€... Onks kellään sanomista tuohon malliin?
Varmistu nääs tämän kesän eka tunturihåmppelireissu...
Pervokolmio myy Kinetic Poseidon pakettia á 169€... Onks kellään sanomista tuohon malliin?
Varmistu nääs tämän kesän eka tunturihåmppelireissu...
Piiloteksti
-
Mikey
- Herr Doktor
Ej åå havaintoa tuosta renkulasta, mutta räpylät voit nakata mäkeen sitten samantien. Nåi on aunuksesta, ja syvältä. Hanki tilalle tässäkin aiheessa esiintyneet avokantaiset räpylät. Pumppu vaikuttaa samalta 2-tielaitteelta, jota esim. Biltema myy, ja joka toimii ihan hyvin.
Sunnuntaina pitkästä aikaa kellumaan.
Sunnuntaina pitkästä aikaa kellumaan.
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
- Royal Trude
- Koko Kansan Tenaleidi
- Viesti:
Kävin kattomassa samalla, kun makkaraa hain. Ihan ok peleiltä vaikutti, ainakin tarpeeksi isot. Kyllä mä tuolla hintaa ostaisin.Jukkis69 kirjoitti:Nyt olis kelluskelijoille avokantaräpylät edukkaasti Lidlissä, n. 25 egee. Tarkempaa tietoa noista ei mulla ole, hokasin ne vaan tarjousläpyskästä. Olisi voinut käydä tsekkaamassa mutta kun tuli maanantaina hommattua itelle uudet.
-Jukkis
Muuten millaista vaatetusta ootte käyttäneet renkulassa näin kesällä, kun vesikin on lämmintä.
Ilmeisesti hengittävät kahluuhousut olis must, mutta mitä alle? Pelkät stringit?
Pärjääkö pelkillä uikkareilla?
Itellä on alla pitkät kalsarit+hengittävät ja mulle sopiva setti kesäkeleilläkin. Menipä taas kerran kelluskelu vituiksi jussina tuon paskan renkaan takia. Ei vaan ilmat pysy sisällä. Heti uudesta renkaasta löysin useita reikiä. No ne paikkasin ite silloin. Nyt löysin taas äsken uuden reijän ja ei taatusti ehtinyt tulla perhokoukusta yms. Fairy-vettä sumupulloon niin löytyy nopeesti reiät
Taas todettu ettei köyhällä ole varaa ostaa halvinta.
Olipa pikkasen eroa kun potki noilla uusilla avokantaräpylöillä. Ne paketin mukana tulleet on todellakin aivan surkeat.
Olipa pikkasen eroa kun potki noilla uusilla avokantaräpylöillä. Ne paketin mukana tulleet on todellakin aivan surkeat.
Olenpahan hieman myöhään liikkeellä mutta saanen tuon anteeksi kun pätkäisen kuvani vuodelta 83..
Toimme Lepistön Markun kanssa muutaman Caddiksen, tosin huonolla menestyksellä.
Itse olen "seilaillut" jokia järviä ja merelläkin ilman kummempia ongelmia, pikkuiset kosketkin on tullut pudoteltua.
Nuo alkuaikojen renkaat olivat työläitä, varsinaista akrobatiaa vaati varsinkin renkaasta poistuminen. Kaatumisia ei ole sattunut... kuin kerran Isojella tulvassa..
Mutta kalastus on ruhtinaallsta, melkein kuin kotona videoita katsellessa
Ei näköjään ollut aika vielä kypsä näille nykyajan kotkotuksille
Toimme Lepistön Markun kanssa muutaman Caddiksen, tosin huonolla menestyksellä.
Itse olen "seilaillut" jokia järviä ja merelläkin ilman kummempia ongelmia, pikkuiset kosketkin on tullut pudoteltua.
Nuo alkuaikojen renkaat olivat työläitä, varsinaista akrobatiaa vaati varsinkin renkaasta poistuminen. Kaatumisia ei ole sattunut... kuin kerran Isojella tulvassa..
Mutta kalastus on ruhtinaallsta, melkein kuin kotona videoita katsellessa
Ei näköjään ollut aika vielä kypsä näille nykyajan kotkotuksille
- Liitteet
-
- Ote Vapakalstus ky n luettelosta -83
- belly.jpg (28.83 KiB) Katsottu 5368 kertaa
-
Kalastaja89
Tuli tuossa kahlatessa tuollainen vastaan
http://www.fjallen.nu/fiska/ljusbord/fl ... 1.html[url][/url]
http://www.fjallen.nu/fiska/ljusbord/fl ... 1.html[url][/url]
-
veekoo
- Hoppiksen herra numero 49
- Viesti:
Joku jenkki oli tuo ylimmäinen. Vetessä istuttava malli, laitoin siihen kuitenkin 15 cm styroksia korokkeeksi ja vot! Parani puolella!
Kylmän veden aikana varsinkin tuo perzus vedessä oleskelu ei ole hauskaa.
Fish catti painaa jotakin 10 kg, itsellä on noissa kantohihnat, taskut täyteen ja menoksi.
Lisätietoa hihnoista kun pervo ( totellinen semmonen! ) paavo eli Royal Trude tullee tunturista... onneksi meni tuonne aivan ylös asti...
Kylmän veden aikana varsinkin tuo perzus vedessä oleskelu ei ole hauskaa.
Fish catti painaa jotakin 10 kg, itsellä on noissa kantohihnat, taskut täyteen ja menoksi.
Lisätietoa hihnoista kun pervo ( totellinen semmonen! ) paavo eli Royal Trude tullee tunturista... onneksi meni tuonne aivan ylös asti...
Ei se niin mene ettei se jotenki mene. Paitti hoppiksen kansa.
- Haukivaras
- Haukivaras