Joo näet ihan oikeinholkkipolvi kirjoitti:Näenkö mä oikein Markus on vetäny appuroilta kurkut auki ,eikä ole varastanu niiden silmiä
Pilkillä
Alueen säännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
- Holkkipolvi
- On nähnyt Tuksun aromipesän
Tuon itsekkin heti huomasin ja nostan hattua !holkkipolvi kirjoitti:Näenkö mä oikein Markus on vetäny appuroilta kurkut auki ,eikä ole varastanu niiden silmiä
Jopa pienikin ahven on sapuskaksi laitettuna parempi verestettynä saati ei.
Ja tietysti viksumpaa tappaa, kun kiduttaa.
Kyllä vintillä leipää olis... muttaku lapset söi portaat!
Meni tämä sunnuntai pilkkikisojen merkeissä, kilpailu käytiin Summan lahdella. Keli oli kohtalainen hieman satoi välillä vettä räntää, mutta onneksi ei tuullut. Oma saaliini oli pientä ahventa 230 kpl ja 3600g.Sijoitusta en tiedä koska piti lähteä kotiin ennen kuin tulokset julkaistiin. Mutta luulen et ei minun saalilla päässyt mitaleille 
- Liitteet
-
- ahvnet.jpg (52.96 KiB) Katsottu 2994 kertaa
Regenerointi kannattaa aina....Öljyn
- Vilttiketju
- HUUTO: Edvard Munch
Samanlaisin tuloksin käyty siellä suunnassa....wishky kirjoitti:Prediumista tänään pari kiloa appuroita, kaikki alle 150 ramasia.
Aurinko paisto ja mukavaa oli, kalat ois vaa saanu olla isompia.
Ei tunnu ainakaan mun onkeen iso ahven tänä vuonna purevan vaikka reissuja n15. ja kalstus tunteja paljon.......Taitaa olla kova homma jos 300 grammaa saa rikki......No tuurilla ne istokin laivat seilaa........
On niin HAPOKASTA.Ei pysty!
-
Laiska
- Kapteeni Koukku, nuorempi yrittäjä
Olettekos menossa pyhäjärvelle säkylään? Sinne ajateltiin myös suunnata veljen kanssa..silli kirjoitti:Toivottavasti heittäis huomenna vielä jotain räpäskää taivaalta niin saisi ehkä kalojakin. Tuo Säkylä jossa huomenna heilutellaan on ainakin sellainen että voi mennä aika hiljaiseksi järvi jos aurinko alkaa mollotamaan, varsinkin kun siellä on jo melkein lumeton jää.
Meri on tyhjä tai mies on saamaton...
"Asioilla on tapana järjestyä"
- silli
- Multimediatäkyonkija
- Viesti:
Säkylässä oltiin. Kalojakin tuli, mutta vain lyhyen hetken aamulla. Tuo oli tiedossa, joten 6.30 oltiin jo jäällä ja 9 jälkeen olisi saanut lähteä kotiin. Kahteen asti kuitenkin yritettiin vaikkei juuri mitään enää tullutkaan. Illalla olisi kannattanut onkia klo.17sta pimeään asti, mutta ei ollut tänään aikaa jäädä iltapurulle.
Oma saldo aamusyönniltä oli kymmenkunta 200-600g ahventa samasta reiästä ihan kannen alta kun sattui parvi uimaan alta, muikku kevennetty kuvana. Kaverit saivat minua paremmin vanhemmilla mun tekemillä 7cm nilsua muistuttavilla merikuvilla joissa värikoukut alla.
Ihan mukava päivä oli.
Kaken pari suurinta seiskasatasia

Ja Jarin päivän possu 970

Oma saldo aamusyönniltä oli kymmenkunta 200-600g ahventa samasta reiästä ihan kannen alta kun sattui parvi uimaan alta, muikku kevennetty kuvana. Kaverit saivat minua paremmin vanhemmilla mun tekemillä 7cm nilsua muistuttavilla merikuvilla joissa värikoukut alla.
Ihan mukava päivä oli.

- Holkkipolvi
- On nähnyt Tuksun aromipesän
Ei noin isoja ahvenia voi saada mistään!silli kirjoitti:Säkylässä oltiin. Kalojakin tuli, mutta vain lyhyen hetken aamulla. Tuo oli tiedossa, joten 6.30 oltiin jo jäällä ja 9 jälkeen olisi saanut lähteä kotiin. Kahteen asti kuitenkin yritettiin vaikkei juuri mitään enää tullutkaan. Illalla olisi kannattanut onkia klo.17sta pimeään asti, mutta ei ollut tänään aikaa jäädä iltapurulle.
Ihan mukava päivä oli.
Oispa täälläkin tollasia paikkoja...tai no kaloja on mutta ei me niitä ikinä löydetä. Muikutkin on ties missä???
Kyllä oli täälläkin nihkeää.. Pilkille en kerennyt vasta kuin puolenpäivän aikaan.. Morrilla tosi harvakseltaan.. Oisko 8 kalaa saatu kahteen pekkaan.. Räntää lunta ja vettä satoi vuoron perään.. No saipahan ulkoilmaa..
Ihmiset voidaan jakaa kahteen ryhmään, niihin jotka kuuluvat jompaan kumpaan ja niihin jotka eivät kuulu..
Tänään Rymättylän vesillä ja talven ekalla (ja varmaan vikalla) merireissulla. Mieletön keli, aurinkoa ja sopivasti tuulta. Ahventa tuli itselleni viitisen kiloa Strike Pron "Firetiger"-tasurilla, isoimpien ollessa vain reilu 200 g. Joka tapauksessa riittävästi saalista.
Hauskana yllätyksenä nousi tuollainen isosimppu.
Hauskana yllätyksenä nousi tuollainen isosimppu.
- Liitteet
-
- Kylkiäinen
- isosimppu.jpg (40.17 KiB) Katsottu 2190 kertaa