Buster jerkin värimaailma
Alueen säännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Mulle toi sama väri tarttui mukaan w-kaupasta heti, oli vaan jotenkin niin hyvän oloinen... Millä kelillä toimi?
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
-
Jaskai
- Viesti:
Otan mielelläni vastaan raportteja eri olosuhteista (veden väri=kirkas, melkein kirkas, hiukan samea, sameahko, erittäin samea) ja valon määrästaä (pimeä, aamusarastua, kirkas aamuvalo, auringonpaiste jne...) missä nimikkovärini (C268) on toiminut.
Ei paikkatietoja!
Toimiva olosuhde tarkoittaa kun värini toimii suhteessa 10/1 muihin väreihin verrattuna tai yleensä kun saat sillä suurehkoja(yli 8 kg) haukia.
Mielellään sähköpostiin.
jaska.ilkka ät gmail.com
Kiitos!
Kireitä siimoja!
-Jaska-
Ei paikkatietoja!
Toimiva olosuhde tarkoittaa kun värini toimii suhteessa 10/1 muihin väreihin verrattuna tai yleensä kun saat sillä suurehkoja(yli 8 kg) haukia.
Mielellään sähköpostiin.
jaska.ilkka ät gmail.com
Kiitos!
Kireitä siimoja!
-Jaska-
Onks Jaskalla jotain tiettyä keliä/veden väriä/ vuorokauden aikaa jolloin toi on parhaiten toiminut? Oma yksilö jäi vielä ilman tapahtumia, mutta kalapäivä oli vaikea, silloin pari viikkoa sitten...
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Uudemista Busista en tiedä, mutta vanhemmat ovat läpilangoitettuja.Catera kirjoitti:Onko muilla ollut laatuongelmia? Spessuvärinen busteri taisi olla joku maanantaikappale. Takakoukku renkaineen ui nyt järvessä jonkun hauenpoloisen mukana![]()
Koukkuhan irtoaa jossain vaiheessa, mutta kuinkahan kauan menee?
koivistojanne.kuvat.fi
Mikset korjaa tota ruuvaamalla silmukkaruuvia siihen ja liimalla vahvistat.
"Karppimafia"/Isä Carillo
www.karppimafia.fi
www.karppimafia.fi
Mulla oli edessä joskus samalla tavalla rikkoutunut Ezox, mutta jonkun gurun mielestä sille oli turha yrittää tehdä mitään. Jos siis kuitenkin se on mahdollista niin voinhan mä koittaa korjata. Ruuvejakin löytyy kyllä.jrc kirjoitti:Mikset korjaa tota ruuvaamalla silmukkaruuvia siihen ja liimalla vahvistat.
Mulla meni kuukausi takaperin busa c48 hauen kitusissa matkaan siten, että takasin tuli vain ehjä peruke, jossa edelleen lukossa oleva crosslock!
Elikkä petti nokkarengas jotenkin sangen erikoisesti. Kapula oli tuottanut ennen katoamistaan samasta paikasta reilun kolmosen kalan ja heinäkuussa reilun seiskan.....
Elikkä petti nokkarengas jotenkin sangen erikoisesti. Kapula oli tuottanut ennen katoamistaan samasta paikasta reilun kolmosen kalan ja heinäkuussa reilun seiskan.....
Poraa ensin tarpeeksi iso reikä, jotta liimaa saa laitettua kunnolla sisälle.Catera kirjoitti:Mulla oli edessä joskus samalla tavalla rikkoutunut Ezox, mutta jonkun gurun mielestä sille oli turha yrittää tehdä mitään. Jos siis kuitenkin se on mahdollista niin voinhan mä koittaa korjata. Ruuvejakin löytyy kyllä.
koivistojanne.kuvat.fi
Nyt syksyn reissulla vääntyi ihan muodottomaksi nokkalenkit ja imaisi vedet sisään ainakin 3 busaa. Yhdestä katkesi kun koitin oikaista joten sivarit napsahti kaikille muillekin. Nyt niissä on silmuruuvit ja uistinrengas.liberte kirjoitti:Mulla meni kuukausi takaperin busa c48 hauen kitusissa matkaan siten, että takasin tuli vain ehjä peruke, jossa edelleen lukossa oleva crosslock!
Tars tehrä vissiin jotain...
Jep, tämä off topic oli tässä. Kiitän ja korjaan...Koivisto kirjoitti:Bilteman epoksi käy ihan hyvin.
Nyt mennään jo ohi aiheen, mode hermostuu kohta..
7.10. liimasin ruuvin tänään paikalleen
Viimeksi muokannut Catera, 22:02:22 07.10.2008. Yhteensä muokattu 1 kertaa.