Mahtuu kyytiin jos kelpovaa..wishky kirjoitti:Ylöstys, venepaikka vailla edelleen.wishky kirjoitti:Vene paikkaa vailla on hän. Jos joku uskaltaa ottaa kyytiin, kokemusta ei juurikaan ja jutut on huonoja...
Saimaan uistelutreffit kevät 2011?
Alueen säännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Re: Saimaan uistelutreffit kevät 2011?
Jos Jumala on olemassa, minä olen kusessa.
Tuon sulle Wissy sen kaasupullon mukaan, kun kerran hoidat toimituksen veneeseen asti?kapakala kirjoitti:Mahtuu kyytiin jos kelpovaa..wishky kirjoitti:Ylöstys, venepaikka vailla edelleen.wishky kirjoitti:Vene paikkaa vailla on hän. Jos joku uskaltaa ottaa kyytiin, kokemusta ei juurikaan ja jutut on huonoja...
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Homma on sitten tätä myöten selevä.Samtheman kirjoitti:Tuon sulle Wissy sen kaasupullon mukaan, kun kerran hoidat toimituksen veneeseen asti?kapakala kirjoitti:Mahtuu kyytiin jos kelpovaa..wishky kirjoitti:
Ylöstys, venepaikka vailla edelleen.
Etiopiassa kaikki muu on paskaa paitsi kusi...
Meikäläinen liittoutuu taas Jupezkun kanssa, eli mukana ollaan 8)
Vieläkö joku muistaa sen hotellin tarkan osoitteen?
Pitäs navigaattoriin syöttää,jotta osaa perille.
Itse osallistun lauantai ja sunnuntai päivät.
Ja vielä joku kysymys..
Paljonko maksaa osallistuminen ja pitikö mukana olla omat petivehkeet (tyyny,patja,makuupussi)
Ja vielä joku kysymys..
Paljonko maksaa osallistuminen ja pitikö mukana olla omat petivehkeet (tyyny,patja,makuupussi)
Mynttinen kirjoitti:Vieläkö joku muistaa sen hotellin tarkan osoitteen?
Hotelli Saimaanranta
Suursaimaantie 1177
54920 Taipalsaari
Osoite: Suur-Saimaantie 1177 54920 TaipalsaariMynttinen kirjoitti:Vieläkö joku muistaa sen hotellin tarkan osoitteen?
Ja vielä joku kysymys..
Makuupussi kannattaa ottaa mukaan. Kustannuspuoleen voi Munapata ottaa kantaa...
Kireitä osallistujille...
-jouni
diipa daapa
Eiks nää ollu nyt?
Tapahtumia?
Tapahtumia?
- Hanski_Koo
Ei raportoitavaa - ne on vetäytyneet Saimaan rannattomien ulapoiden taakse Willmanstrandin Kalastusseuran Datzshalle ilman sähköä, vettä, Interwebiä ja paskahuussia.Sammyp1 kirjoitti:Eiks nää ollu nyt?
Tapahtumia?
Munapadan matka-TVstä tulee parastaikaa suora satelliittilähetys faarao Ramses II:n hautajaisista.
keskiviikko: tukku nappuloita ja 58 ja 60cm tanet. Munis ja Veksi sai kans nappuloita veneisiinsä. To: 50cm lohi,50cm nieriä ja 75cm/4.4kg lohi. Munapata ja veksi sai kasat nappuloita. Pe:läksin kotiin. Munapata 75cm lohi ja 63cm taimen. Kapakala ja wishky sai hauen,muut veneet nappuloita.
Emppai kirjoitti: Kapakala ja wishky sai hauen
-jouni
diipa daapa
Jou40 kirjoitti:Emppai kirjoitti: Kapakala ja wishky sai hauen![]()
-jouni
Tänään jo kaks...
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
-
hannufox
- EX-tURKUlainen rakkauden levä, vesien Jeesus
- Viesti:
Suuret kiitokset Markulle
ja muille mukana olleille.
Hannu
Hannu
Aina voi oppia uutta, varsinkin kalastuksesta
http://www.deltacafe.fi/
http://www.deltacafe.fi/
Kitos huippu reffeistä.
Kaloista ei puhuta...
Kiitos osanottajille.
Erityis
kiitos emännälle(munapata) ja kippari Kapakalalle!!
Kaloista ei puhuta...
Kiitos osanottajille.
Erityis
Etiopiassa kaikki muu on paskaa paitsi kusi...
Jep!
Kiitos vain kaikille. Saatiin 6 lohikalaa ja pari olisi ollut ehkä sen laillisen mitan,mutta herrasmiesmittoihin ei päästy tällä kertaa.
Ens vuonna uudestaan.
Kiitos vain kaikille. Saatiin 6 lohikalaa ja pari olisi ollut ehkä sen laillisen mitan,mutta herrasmiesmittoihin ei päästy tällä kertaa.
Ens vuonna uudestaan.
Mukava keikka oli taas, kiitoksia kaikille mukana olleille.
Ei taidolla, vaan tuurilla!
http://jupezku.blogspot.com/
http://jupezku.blogspot.com/
Hienot treffit taas takanapäin
Porukkaa oli sopivasti, eikä keleissäkään ollut naaman punotuksesta päätellen valittamista. Savulohta ja taimenta riitti senverran, että eväät palasivat kotiin lähes koskemattomina. Useammalla venekunnalla oli naama korviin asti hymyssä leviän laiturilla uistelupäivän päätteeksi. Parhaasta pommista vastasi Veksin venekunta lauantai-illan triplatärpistä lähteneillä kolmella yli 70 senttisellä järvilohella. Topin ja Jopen venekunta vastasi treffien komeimmasta taimenesta ja jopa minullekkin tarjoutui etuoikeus löytää hulluntuurilla venekaverille väsytettävää. Ilo oli seurailla ratin takaa, kun hannufox väsytteli ensin ennätyslohensa ja hetken kuluttua vielä ennätystaimenensa haavittavaksi. Voin vakuuttaa, että vapamiehen auringon polttamalla naamalla vaihtuvat ilmeet olivat näkemisen arvoiset, kun lohi vei siimaa ensimmäiset sata metriä
Kapakalan jo perinteeksi muodostuneet "unohdukset" saivat taas jatkoa
Kadonneitten sukkien kohtalo on ratkennut ja jos et halua enstalvea kulkea taas paljain jaloin, niin voin ottaa ne tulevana viikonloppuna leviästä verstaalle tuntomerkkejä vastaan luovutettaviksi 8) Syystreffejä odotellen
-munapata
-munapata
Parempi tunti kalassa kun viikko kännissä
kiitoksia miunkin puolesta kaikille ja erityisesti markulle jonka ansiosta treffit saatiin vietettyä jälleen lauritsalan erän majalla leviänsaaressa! hauskoja "onki"hetkiä ja ikimuistoisia tärppejä sai taas olla todistamassa kyläniemen vesistöillä! ja nuo KALAT!!! miettikääpä missä kondiksessa ne ovat tällä hetkellä ja kun ne mättävät koko kesät muikkua turpaan, nii mitä kalaa siel on syksyn treffeillä 
niin ja lupailin isoimman lohen kepittäjälle noita itse väännettyjä peltejä! isoin punnittu lohi tais olla tuo karin ja anssin 4,4 kg lohi! onnea äijät komeasta lohesta ! sovitaan anssi toimitus jotenkin, tai olinko kuulevinaan väärin että saatat joskus toistekkin piipahtaa täälläpäin kalalla vai mite se oli 
kääntäkää mun postit Leviään!
Joo tosiaan mukavat karkelot taas takana, kiitoksia kaikille osallistuneille ja markulle homman järkkäämisestä! kiittää ja kumartaa 8)
No niin, on taas kyetty avamaan kone ja lukemaan vehjettä! JA MARKULLE isoimmat kiitokset, Veksille Suuret Kiitokset joka aina laittaa meidät tavikset 6-0 lohen uistelussa!
Sitten vielä Kiitokset Whiskylle , että jaksoi olla pari päivää mukana. Spilitukselle kiitos että laitoit kaikki toimimaan... lukuunottamatta Haukivirityksiä!
Hauskaa Oli ja se on siinä.... haukia saa Pihlajavedeltäkin...
ja sukat ..jos ne ei haise niin pidä ittelläs mutta jos käry on liian kova niin minä en niitä kehtais paljon säilyttää.. tiiä kenen lienee...Syksyllä olen päättäänyt että liikutaanko veneellä vai ei kenekään venessä ja missä ollaan hukkaammassa omaisuutta...
Parhaita Ystävävä toivoo ookoo.. KIITOKSIA koko porukkaa
Sitten vielä Kiitokset Whiskylle , että jaksoi olla pari päivää mukana. Spilitukselle kiitos että laitoit kaikki toimimaan... lukuunottamatta Haukivirityksiä!
Hauskaa Oli ja se on siinä.... haukia saa Pihlajavedeltäkin...
ja sukat ..jos ne ei haise niin pidä ittelläs mutta jos käry on liian kova niin minä en niitä kehtais paljon säilyttää.. tiiä kenen lienee...Syksyllä olen päättäänyt että liikutaanko veneellä vai ei kenekään venessä ja missä ollaan hukkaammassa omaisuutta...
Parhaita Ystävävä toivoo ookoo.. KIITOKSIA koko porukkaa
Jos Jumala on olemassa, minä olen kusessa.
Kippari kapakalalle kiitos että pääsi päiväksi järvelle! Wissylle kiitos seurasta, munapadalle päiväkahveista! Syksyllä sitten paremman ajan kanssa uudestaan!
Jossen ookoo väärin muista, se olit sinä kuka ne hagert-uinnit niihin rakseihin laitto
Jossen ookoo väärin muista, se olit sinä kuka ne hagert-uinnit niihin rakseihin laitto
Those of us who let go, will be swallowed. Left here to die.