se on ihan helppoo....tikulla silmään ja koukku kylkeenwzlo kirjoitti:Samoin me! Tosin niiden virittämisestä ei hajuakaan, mutta joku varmaan osaa siinä auttaa:)
Saimaan vetouistelutreffit syksy 26.-28.10.2012
Alueen säännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
- rreipas
- Rokotiili-Risto
- Paikkakunta: saimaanharju saman nimisen järven lähellä oleva penkere
Re: Saimaan vetouistelutreffit syksy 26.-28.10.2012
vtu mitään saa
Määkun luulin et sitä Uintiikin pitäis jotenkin säätäärreipas kirjoitti:se on ihan helppoo....tikulla silmään ja koukku kylkeenwzlo kirjoitti:Samoin me! Tosin niiden virittämisestä ei hajuakaan, mutta joku varmaan osaa siinä auttaa:)
Juu hyvä se on hauilla valaa uskoa että raksit saa uimaan edes niin että joku kala (tai ainakin vedenelävvä) ne kelpuuttaa.munapata kirjoitti:Älä valitajagge86 kirjoitti:Munapata osaa neuvoo saimaan varmimmat haukipaikat, kalan tuloa ei voi estää...wzlo kirjoitti:Lyödään nyt lukkoon tuo oma tulemin. Eli mukana omalla veneellä ja keulahomokin löytyi mukaan.. Kumpikaan ikinä raksia uittanut eli oppeja vailla. Oliks se niin et toi munapata on hyväks todettu ja vapaaehtoinen pt neitsyideille(ainakin raksihommissa)?![]()
Meillä ei ainakaan ollut hauista pulaa keväällä...Hyvä se on ekat treffit luupäillä harjotella
Nyt saatan neuvoa jo pari potenttiaalista lohenottipaikkaakin
Mut oikeesti: Kyllä alueelta saatu tieto on vapaassa käytössä niin mun, kuin muittenkin alueella säännöllisesti kalastelevien taholta. Häkkisen Antti lupaili pussitella syöttejä treffeille. Mikäli joku on treffien aikana syötintarpeessa, niin kasaillaan jonkinlainen kimppatilaus. Voin toimittaa ne keskiviikkoiltana treffeille
-munapata
Neuvoista on otettu vaari ja raksitapsit alkaa olla kaikki solmittu uusiks kevyemmillä koukuilla, ja "majakka" houkkari jätetään tällä kertaa kotiin ettei tuu taas sanomista.
Tosissaan muttei totisesti.
Täytyy myäntää, että se teirän "houkutin" levy kummittelee viäläkin öisissä painajaisunissa
Hauenhalaajilta siitä sais hyvän hinnan. Kevät-treffien näytöt puhuvat pualestaan 8) Poraat vaan reunat täyteen reikiä ja niihin vitun suuria kolmihaarakoukkuja. Sitä kun vetelee kymmenen metrin "säipällä" pitkin rantalimakoita, niin kyllä syä
-munapata
-munapata
Parempi tunti kalassa kun viikko kännissä
Enpä ole levyä nähnyt, mutta kuulostaa ihan isommalta vk:n katkolevyltä.munapata kirjoitti:Täytyy myäntää, että se teirän "houkutin" levy kummittelee viäläkin öisissä painajaisunissaHauenhalaajilta siitä sais hyvän hinnan. Kevät-treffien näytöt puhuvat pualestaan 8) Poraat vaan reunat täyteen reikiä ja niihin vitun suuria kolmihaarakoukkuja. Sitä kun vetelee kymmenen metrin "säipällä" pitkin rantalimakoita, niin kyllä syä
![]()
-munapata
Jahas, jos traikkuasiat lutviintuu, niin huomenna harjoitusreissulle 8)
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Kalaonnea!Samtheman kirjoitti:Jahas, jos traikkuasiat lutviintuu, niin huomenna harjoitusreissulle 8)
Joo, osuu nämä treffit meikän syyskalastusloman aikaan. Joten Leviässä nähdään. Taidan ottaa oman sängyn mukaan, niin saa nukkua rauhassa
T: Rellu
- rreipas
- Rokotiili-Risto
rellunpippana on herkkä uniinenRellu kirjoitti:Joo, osuu nämä treffit meikän syyskalastusloman aikaan. Joten Leviässä nähdään. Taidan ottaa oman sängyn mukaan, niin saa nukkua rauhassa![]()
ota hetekka siihen laiturille ni oot nopiaa kalassa
vtu mitään saa
Kiitos, sitä tarvitaan. Kelit kohdillaan, plaanareihin odotettavissa mielenkiintoisia liikkeitäselenius kirjoitti:Kalaonnea!Samtheman kirjoitti:Jahas, jos traikkuasiat lutviintuu, niin huomenna harjoitusreissulle 8)
Ny keula kohti Saimaa-områdea
- Liitteet
-
- saa.JPG (18.46 KiB) Katsottu 4124 kertaa
- kari -
sekakäyttäjä vm -73
Se kaikki alkoi ihan mato-ongesta, sitten kokeilin waariwainaan apumatikkia. Jossain vaiheessa siirryin avokelaan ja kokeilin myös vetouistelua...
sekakäyttäjä vm -73
Se kaikki alkoi ihan mato-ongesta, sitten kokeilin waariwainaan apumatikkia. Jossain vaiheessa siirryin avokelaan ja kokeilin myös vetouistelua...
Normaali syysuistelusääkari kirjoitti:Kiitos, sitä tarvitaan. Kelit kohdillaan, plaanareihin odotettavissa mielenkiintoisia liikkeitäselenius kirjoitti:Kalaonnea!Samtheman kirjoitti:Jahas, jos traikkuasiat lutviintuu, niin huomenna harjoitusreissulle 8)
Ny keula kohti Saimaa-områdea
-munapata
Meikäläinen ilmottautuis kans mukaan kahinoihin. Wzlo:n kyydissä.
- Haukkivesku
- Viikonloppusavolainen
- Viesti:
Ai että jotain mahtaa harmittaa kun mut saa veneeseensä.
Laatikko täynnä protolohi vehkeitä joilla saimaa tyhjennetään....
Nyt joutaa jo perinteiset tavat rojukoppaan, no onneksi mä en tarvitse kuin kaksi
vapaa niin pääsee kipparikin kokeilemaan vielä vanhoilla metodeilla.
Laatikko täynnä protolohi vehkeitä joilla saimaa tyhjennetään....
Nyt joutaa jo perinteiset tavat rojukoppaan, no onneksi mä en tarvitse kuin kaksi
vapaa niin pääsee kipparikin kokeilemaan vielä vanhoilla metodeilla.
"En minäkään ole aina oikeassa, mutta silloinkin muut ovat enemmän väärässä."
Kari on saletissa, oliks Pena jo varma? Pitänee harjoitella vielä ennen rehvejä...
- Haukkivesku
- Viikonloppusavolainen
- Viesti:
Pääsiskös jonkun kyydissä treffien jälkeen sunnuntaina stadiin?
"En minäkään ole aina oikeassa, mutta silloinkin muut ovat enemmän väärässä."
Koskas oot tulossa? Meillähän ois oikeus nahkiaistarraan veneenkyljessä, joten jos jostain löytyy niin ota mullekkinSamtheman kirjoitti:Kari on saletissa, oliks Pena jo varma? Pitänee harjoitella vielä ennen rehvejä...
-munapata
Ei taida tässä kuussa ehtiä, josko sitä lokakuun puolivälissä innostus? Nahkiaistarra olis kyl komea!
Wissy, laitas pönöä, ku otit!
Wissy, laitas pönöä, ku otit!
Seikka o saletti. Joko mennään, vai mikä on aikataulu?Samtheman kirjoitti:Kari on saletissa, oliks Pena jo varma? Pitänee harjoitella vielä ennen rehvejä...
Mä olisin kyllä mieluusti mestoilla pidennetyn viikonlopun.
Kyllä se kala sitten syö, kun vedet jäähtyy...
Mulla ja Samilla kaiketi perstaille loma-anomus vetämässä. Mulla olis ehkä optiot maanantaille, miten Sami?PeNa kirjoitti:Seikka o saletti. Joko mennään, vai mikä on aikataulu?Samtheman kirjoitti:Kari on saletissa, oliks Pena jo varma? Pitänee harjoitella vielä ennen rehvejä...
Mä olisin kyllä mieluusti mestoilla pidennetyn viikonlopun.
- kari -
sekakäyttäjä vm -73
sekakäyttäjä vm -73
Miekin oon tulossa paikalle luultavasti perjantaista sunnuntaihin. Joonas saattaa taas hypätä kyytiin jos saa järjestettyä vapaata. Vieläkö on makuupaikkoja jäljellä?
Kuinka paljon meitä on tulijoita kasassa?! Olisi hienoa jos joku lista saataisiin näkyville ja vähän ketä missäkin veneessä jne. joku aktiivinen? 
jatkakaa/täydentäkää:
1. Puukenkä: Munapata, Hannufox
2. Vanaja III: Samtheman, kari, PeNa
3. Aurora: Wzlo, aki_p84
4. Crossi: Emppai, Rane ja Haakkiveskku
5. bella: Slx + forumin ulkopuolelta veljeni
MODE EDIT: Laittakaa vaan niitä venekuntia tähän alle niin laittelen ne sitten tähän listaan. Poistin tästä useamman viestin ja keräsin ne tähän. Pysyy luettavampana tämä ketju näin.
1. Puukenkä: Munapata, Hannufox
2. Vanaja III: Samtheman, kari, PeNa
3. Aurora: Wzlo, aki_p84
4. Crossi: Emppai, Rane ja Haakkiveskku
5. bella: Slx + forumin ulkopuolelta veljeni
MODE EDIT: Laittakaa vaan niitä venekuntia tähän alle niin laittelen ne sitten tähän listaan. Poistin tästä useamman viestin ja keräsin ne tähän. Pysyy luettavampana tämä ketju näin.
- rreipas
- Rokotiili-Risto
oonkai mieki tulossa pitkä vlv hakusessa
torstai>sunnuntai
nii paatillahan on nimikin
neversink 2
torstai>sunnuntai
neversink 2
vtu mitään saa
Eiköhän tonne viälä mahrutaPer4 kirjoitti:Miekin oon tulossa paikalle luultavasti perjantaista sunnuntaihin. Joonas saattaa taas hypätä kyytiin jos saa järjestettyä vapaata. Vieläkö on makuupaikkoja jäljellä?
-munapata
Missäs ykkönen on?rreipas kirjoitti:oonkai mieki tulossa pitkä vlv hakusessa
torstai>sunnuntai
neversink 2