Vetouistelu-lehden pääkirjoitus
Alueen säännöt
Tänne kaikenlainen lehdistöä, tv:tä, radiota tai muita medioita koskeva keskustelu, sekä keskustelut niissä olleista jutuista, testeistä ym. Huom ei mainoksia tänne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tänne kaikenlainen lehdistöä, tv:tä, radiota tai muita medioita koskeva keskustelu, sekä keskustelut niissä olleista jutuista, testeistä ym. Huom ei mainoksia tänne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
- E.N.Hääppönen
- IVRAN Saunabad
- Viesti:
Vetouistelu-lehden pääkirjoitus
Jukka Jyräs kirjoittaa:
Markkinoille on tulossa suomalainen keksintö, joka on aivan väl ttämätön laite joka veneessä: taskuun mahtuva siimansitojalaite solmii muutamalla napsautuksella unisolmun vaapun nokkalenkkiin! Tilasin sen.
Liekö myöhäinen aprillipila, jos ei niin minäkin tilaan sellaisen.
Markkinoille on tulossa suomalainen keksintö, joka on aivan väl ttämätön laite joka veneessä: taskuun mahtuva siimansitojalaite solmii muutamalla napsautuksella unisolmun vaapun nokkalenkkiin! Tilasin sen.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa unohtaa.
Re: Vetouistelu-lehden pääkirjoitus
Hmmnnn...juu, mutta kyllä mie silti käytän lenkkisolmua vaapussa...E.N.Hääppönen kirjoitti:Jukka Jyräs kirjoittaa:
-jouni
diipa daapa
- JiiHoo
- HaggiMatti tahtoo naista, heh
-Faija oli kanssa siinä tutkimuksessa, heh.Trolli kirjoitti:Olin mukana jossain markkinatutkimuksessa v. 2007 koskien tuollaisen laitteen lanseeraamista. Onkohan sama aparaatti...
Olen sittemmin pitänyt vekoitinta käsissäni, ei ole mun juttu. Muttta huonokätisille varmaan ihan vekoitin muiden joukossa.
Mun YV ei toimi, käytä sähköpostia.
- E.N.Hääppönen
- IVRAN Saunabad
- Viesti:
Sori OT.
Pakko laittaa kun lapsenmielinen löysi niin mukavaa luettavaa että hekotuttaa vielä pitkään.
Sopii vielä niin pirun hyvin tuohon sinun titteliin.
Pakko laittaa kun lapsenmielinen löysi niin mukavaa luettavaa että hekotuttaa vielä pitkään.
Sopii vielä niin pirun hyvin tuohon sinun titteliin.
JiiHoo kirjoitti:
Olen sittemmin pitänyt vekoitinta käsissäni, ei ole mun juttu. Muttta huonokätisille varmaan ihan vekoitin muiden joukossa.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa unohtaa.