Ja oli se sitten suorakauppa merellä, joella, vaappunikkarin pajalla... kai tuohon nyt jokin raja on olemassa ??? vai onko... jos yläkantissa niin kanttia sille perustelulle
Paljonko olisit valmis maksamaan uistimesta ?
Alueen säännöt
Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kalastukseen liittyvästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Kalastus-uutisia - Etusivu uusiks!
Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kalastukseen liittyvästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Kalastus-uutisia - Etusivu uusiks!
Paljonko olisit valmis maksamaan uistimesta ?
Nyt kun on tämä ihana Internet ja kaiken maailman uisteet tulevat suoraan kotiisi näytille kuvien ja jopa videoiden kera, niin houkutus mitä ihmeellisimpiin pyyntöihin on varmaankin arkipäivää. Kysymys kuuluukin, paljonko olet valmis maksamaan uistimesta ???
Ja oli se sitten suorakauppa merellä, joella, vaappunikkarin pajalla... kai tuohon nyt jokin raja on olemassa ??? vai onko... jos yläkantissa niin kanttia sille perustelulle
You’ll Never Walk Alone - Liverpool FC
Champions League: 1977 1978 1981 1984 2005 UEFA Cup 1973 1976 2001
League Champions 1901 1906 1922 1923 1947 1964 1966 1973 1976 1977 1979 1980 1982 1983 1984 1986 1988 1990
Champions League: 1977 1978 1981 1984 2005 UEFA Cup 1973 1976 2001
League Champions 1901 1906 1922 1923 1947 1964 1966 1973 1976 1977 1979 1980 1982 1983 1984 1986 1988 1990
- hopeatukka
- Saitanivan sieni-insinööri
Kohtalaisen samoilla linjoilla ollaan. Ei pakista löydy montaakaan yli 10€ maksavaa uistinta. Vaikka haluaisikin tukea kotimaista vaappu-nikkarointia, niin kyllä joku raja on laitettava hankintahintaan.SLN kirjoitti:Höh. Ei ollu miulle sopivaa vaihtoehtoa tuossa äänestyksessä, en nimittäin oo ikinä ostanu yli 10€ maksavaa uistinta, enkä oo kokenu tarvetta kalliimpia ostaakkaan.
Eri asia on sitten nämä keräily- ja mittatilausvaaput, joissa hinnat on oma lukunsa. Kaipa sitten isona on varaa panostaa enemmän, mutta nyt vaan kolutaan palstatarjouksia ja kytätään 2-laatuisten vaappujen poistopäiviä.
"Ikäviä ihmisiä nuo turkulaiset, eivät antaneet Paulin taikakaulimen puhua."
Eero Tauru: TPS - SaiPa pelin tiimellyksessä.
Eero Tauru: TPS - SaiPa pelin tiimellyksessä.
Käyttöpelistä up to 20e. Mitään en keräile. Joskus ostan omavalmisteiden tueksi. Mielellään käsintehtyä. Ja itsekin kun vaappuja teen, ymmärrän erittäin hyvin ettei pienvalmistaja halua tuotoksistaan luopua nimellistä korvausta vastaan. Ei ne materiaalit kalliita ole mutta se piiitkä tuotekehitys.
Those of us who let go, will be swallowed. Left here to die.
Hyvä äänestys. Koska en keräile uistimia, vaan hankin niitä ainoastaan käyttöön, niin 30€ alkaa olla yläraja. Silloinkin vieheen täytyy omata taholtani jo valmiiksi huikea luotto tehokkuuteensa. Yleensäkin ostan nykyään uistia varsin harvoin ja tiukoin kriteerein. Noita 20-30€ uistimia ei siis välttämättä tule hankittua edes joka kaudella.
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
- Haukkivesku
- Viikonloppusavolainen
- Viesti:
Mulle yli 20€ käyttöuistimesta on liikaa, oli mikä niemi/lieminaama tahansa...
Käsin tehdystä alle kymppi on liian vähän jos sitä ajattelee bisneksenä.
Jos joku myy vitosella en tunne syyllisyyttä ostaa sitä sillä.
Pyrin ostamaan käsityönä tehtyjä vaappuja 5-10 erissä jolloin käsityölle jää parempi kate...muutenkin nastaa testailla eri valmistajien vieheitä siten että sulla on useampi kappale sillä niistä saattaa löytyä se poikkeuksellisen hyvä yksilö.
Käsin tehdystä alle kymppi on liian vähän jos sitä ajattelee bisneksenä.
Jos joku myy vitosella en tunne syyllisyyttä ostaa sitä sillä.
Pyrin ostamaan käsityönä tehtyjä vaappuja 5-10 erissä jolloin käsityölle jää parempi kate...muutenkin nastaa testailla eri valmistajien vieheitä siten että sulla on useampi kappale sillä niistä saattaa löytyä se poikkeuksellisen hyvä yksilö.
"En minäkään ole aina oikeassa, mutta silloinkin muut ovat enemmän väärässä."
- hopeatukka
- Saitanivan sieni-insinööri
Fetissiähän moinen lie, mutta mulla viehättää kahtoa yhden valmistajan luovuuden muuttumista aikojen saatossa.
Outtakaahan joku aika, niin täältä pohjanperiltä alakaa iso tuuli käymään. Minä se vain olen meleko väinö varma, että osovaan tehä semmosen pulikan, jotta ärskeles, sano vissymiesi.
Koukut ja kaikki.
Tosipuhheesa oon muljaunu nuihen kansa, ja eppäilys on kova, millanen sen PITÄS olla.
Savumuikku, tietennii.
Outtakaahan joku aika, niin täältä pohjanperiltä alakaa iso tuuli käymään. Minä se vain olen meleko väinö varma, että osovaan tehä semmosen pulikan, jotta ärskeles, sano vissymiesi.
Koukut ja kaikki.
Tosipuhheesa oon muljaunu nuihen kansa, ja eppäilys on kova, millanen sen PITÄS olla.
Savumuikku, tietennii.
Juokse villi lapsi!
- Vilttiketju
- HUUTO: Edvard Munch
10-20 € laitoin mutta aivan muutamasta uistimesta olen maksanut yli kaksikymppiä.
Periaatteessa uisteen hinnalla ei olisi väliä sillä hommaan ne kestokäyttöön. Jos joku pohjaan jää kiinni niin sen paikan päällä kelluskellaan veneen kanssa vaikka niin kauan kunnes tukki pohjassa lahoaa.
Periaatteessa uisteen hinnalla ei olisi väliä sillä hommaan ne kestokäyttöön. Jos joku pohjaan jää kiinni niin sen paikan päällä kelluskellaan veneen kanssa vaikka niin kauan kunnes tukki pohjassa lahoaa.
Menestykseen on kaksi tietä: tehdä töitä hampaat irvessä ja unohtaa kaikki kiva - tai keskittyä kivaan ja menestyä siinä!
30€ alkaa olla maksimi. E.V. Trutasta, mantasta ja Janista olen tuohon luokkaan maksanut ja valmis maksamaan.
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
- Haukikoira
- Lohikissa
- Viesti:
Tuntien itseni, laitoin täpän viimeiseen kohtaan, eli 40. Toivottavasti noita ei tule montaa eteen mikä pitäisi moiseen hintaan lunastaa, mutta tiedän maksavani, jos sille tuntuu, että se pitää saada.
Tuli samalla mieleen yksi kauhistelu aikoinaan, kun pakollistakin pakollisempi hankinta oli menetetyn kappaleen vuoksi edessä. Sininen Kuusamon puukala, 28 mk Shell Kustavi. Se oli kallis uistin silloin:)
Muutama saittilainen taisi olla tuolloin vielä margariinipaketissa HOKin hyllyllä 8) 8)
Tuli samalla mieleen yksi kauhistelu aikoinaan, kun pakollistakin pakollisempi hankinta oli menetetyn kappaleen vuoksi edessä. Sininen Kuusamon puukala, 28 mk Shell Kustavi. Se oli kallis uistin silloin:)
Muutama saittilainen taisi olla tuolloin vielä margariinipaketissa HOKin hyllyllä 8) 8)
Haukikoiraa peesaillen, kyllä käyttöpelistä oon maksanut yli tuon 40 ekua. Se on kun tulee se ma haluun..Haukikoira kirjoitti:Tuntien itseni, laitoin täpän viimeiseen kohtaan, eli 40. Toivottavasti noita ei tule montaa eteen mikä pitäisi moiseen hintaan lunastaa, mutta tiedän maksavani, jos sille tuntuu, että se pitää saada.
Jos tekee aina samaa, saa aina samoja tuloksia.
Kaupasta lähtee mukaan vieheitä hintaluokassa 15-30€. Oikeastaan en pahemmin hintalappua katsele jos jotain haluan tai tarvitsen.
35€ esimerkiksi Wolfcreekistä on todella vähän.
http://www.buyit.se/attitudebaits/lista ... egori2=213
35€ esimerkiksi Wolfcreekistä on todella vähän.
http://www.buyit.se/attitudebaits/lista ... egori2=213
Kyl mulla alkaa oleen kipukynnys tossa 20 € , ja kun muistelee mummon markka aikoja , niin 120 mk olis ollut jo hätävarjelun liioittelua.
Etenkin kun en oikein ole uistin fanaatikko.
Etenkin kun en oikein ole uistin fanaatikko.
Pyytävä kalan saapi ja nukkuva unen näkee.
Kaikkia kaloja ja karhuja ei pussailla.
http://www.aneenloma.fi/
Kaikkia kaloja ja karhuja ei pussailla.
http://www.aneenloma.fi/