Saako buster jerkkejä muualtakin kuin netistä?

Alueen säännöt
Palsta heittokalastuksesta. Keskustelun aiheina heittokalastukseen soveltuvat kalapaikat, välineet, vieheet, kalastustavat jne.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
ZeroHero
Utelias, se 8. kääpiö

Saako buster jerkkejä muualtakin kuin netistä?

Viesti Kirjoittaja ZeroHero »

Olen tässä jonkin aikaa jerkkaillut, mutta mulla ei ole buster jerkkiä. enkä haluis tilata netistä. tiedättekö jonkun paikan tässä vantaan alueella, jossa vois olla muitakin jerkkejä(ei välttämätöntä)?
hannufox
EX-tURKUlainen rakkauden levä, vesien Jeesus
Viesti:

Re: Saako buster jerkkejä muualtakin kuin netistä?

Viesti Kirjoittaja hannufox »

Käyppäs vaikka Vantaan honkkarissa tai motonetissä.
Hesassa on montakin liikettä jotka myyvät jerkkejä esim. Wobler
Espoossa Kala-Pekalta löytyy hyvä valikoima jerkkejä.
Aina voi oppia uutta, varsinkin kalastuksesta
http://www.deltacafe.fi/
wishky
Kaappi-Insinööri

Viesti Kirjoittaja wishky »

Eipä oo motonetissä busia tällä hetkellä.
Etiopiassa kaikki muu on paskaa paitsi kusi...
Samtheman
Pippelsman

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Eikä ole honkkarissakaan.

Riippuu, missä päin vantaata asustelet?
Tiksissä on kalastusareena, jonka valikoimista en ole varma. Ennen siellä ei ollu, mutta olen pitäny paikkaa boikotissa jo yli 5 vuotta, joten entinen tieto on vanhaa.
Kunnon kaupassa ei ollu viimeks ku kävin
Moponetissä oli huono värivalikoima, varmaan joku erä, ja ne meni jo
Honkkarissa ei ole koskaan ollutkaan, muita merkkejä löytyy.

Länsi-vantaasta ei ole tietoa.

Jos ei huvita tilata, lienee matka stadiin edessä. Wobblerista tunnetusti löytää parhaat valikoimat.
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
spande
Valtakunnansovittelija

Viesti Kirjoittaja spande »

Jos haluat hypistellä, en voi auttaa, mutta jos et halua vaan liikkeiden nettikaupasta tilailla, voin hakea haluamasi värit w-kaupasta ja lähettää ne sulle. Ei ole ongelma, kunhan rahnaa laittaa vaikka 15€ pala tilille per uistin. Moni paikallinen on varmaan (samtheman :mitaviddua: ) valmis samanmoisiin toimenpiteisiin jos ovat menossa muita juttuja hoitelemaan tuonnepäin...
Samtheman
Pippelsman

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Mä voin ottaa vaikka mukaan, jos meen w-kauppaan. Käyn siellä vaan niin pirun harvoin, kun stadin ytimen poikki ajaminen ei kuulu lemppariharrastuksiin. Vielä kun sinne ehtii vain ruuhka-aikoina :evil:
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
sakkeus
Yrjö Kakka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakkeus »

spande kirjoitti:....voin hakea haluamasi värit w-kaupasta ja lähettää ne sulle. Ei ole ongelma, kunhan rahnaa laittaa vaikka 15€ pala tilille per uistin.
Tuosta tekee pian kohtuu tilinkin, kun hakee enemmän.... herää pahvi
subE

Viesti Kirjoittaja subE »

Kyllä ainakin Vantaan honkkarissa oli tullu kärryllinen jerk it -jerkkejä 5e/kpl, ja onhan siellä muitakin jerkkei muttei bustereita. Woblerissa ainakin on.
spande
Valtakunnansovittelija

...
Viimeksi muokannut spande, 09:22:24 26.09.2009. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
spande
Valtakunnansovittelija

...
Viimeksi muokannut spande, 09:22:47 26.09.2009. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JuhaV

Viesti Kirjoittaja JuhaV »

:ot: W-kaupan nettisivuilta noita voi tilata ilman että tarttee muita rasittaa :)
Eihän ne ilmaisia ole, vaan kyllä siitä kuluja äkkiä tulee jos joutuu autolla ajelemaan pitkin poikin.
Eilen taas hillintä petti ja piti pari tilata :D
psy1
Vähän ihastunut

Viesti Kirjoittaja psy1 »

sakkeus kirjoitti:
spande kirjoitti:....voin hakea haluamasi värit w-kaupasta ja lähettää ne sulle. Ei ole ongelma, kunhan rahnaa laittaa vaikka 15€ pala tilille per uistin.
Joo onhan se huolen perseestä että joku tarjoutuu autaan!!!
Just toi jeesaaminen on yks parhaita asioita tällä palstalla.
Mullekkin on tuntemattomat ajellu jerkkejä ympäri helsinkiä ja turkua.
Ja kierrelly honkkareita ja motonettejä kattelemassa että löytyykö jotain tiettyä.
Kirrelly ruotsissa vain mun takia kalastusliikkeitä.
Lähetelly keloista hajonneita osia ilman velotuksia.
Jne...
Jne...

On se perseestä herää pahvi herää pahvi

Ja 15€ pala Busasta nyt todellakaan o mikään bisnes hinta. Se että sä lähet perus rivimiehenä tinkaan busia liikkeestä joissa hinta on 16.90kpl, niin vissiin päädytään just tohon 15€
Ja siinävaiheessa kun sä tilaat niitä netistä ilman neuvotteluja niin hinta on ton 16.90€ ja pahimmillaan saat ite viä maksaa postitkin.
Mää mukkasi rotvalli reunaa ja pipa lens.
sakkeus
Yrjö Kakka
Viesti:

psy1 kirjoitti:
sakkeus kirjoitti:
Joo onhan se huolen perseestä että joku tarjoutuu autaan!!!
Just toi jeesaaminen on yks parhaita asioita tällä palstalla.
Mullekkin on tuntemattomat ajellu jerkkejä ympäri helsinkiä ja turkua.
Ja kierrelly honkkareita ja motonettejä kattelemassa että löytyykö jotain tiettyä.
Kirrelly ruotsissa vain mun takia kalastusliikkeitä.
Lähetelly keloista hajonneita osia ilman velotuksia.
Jne...
Jne...

On se perseestä herää pahvi herää pahvi

Ja 15€ pala Busasta nyt todellakaan o mikään bisnes hinta. Se että sä lähet perus rivimiehenä tinkaan busia liikkeestä joissa hinta on 16.90kpl, niin vissiin päädytään just tohon 15€
Ja siinävaiheessa kun sä tilaat niitä netistä ilman neuvotteluja niin hinta on ton 16.90€ ja pahimmillaan saat ite viä maksaa postitkin.
No ensinnäkin en edes maksais Spanden tilille yhdestäkään Busterista ennakkoon 15€ kappale!!(sori vaan Panjanen :wink: ) Näkyy Spanden ihan perus jutut/kaupat kestävän puolesta vuodesta vuoteen. Vai olenko keksinyt koko jutun?

Tehkää kauppaa miten teette, mutta ehkä ne Busat kannattaa hakea sieltä Motonetistä tai Raisiosta ihan vaan itse niin säästät rahaa ilman turhia välikäsiä. Taisi Meri ja metsä lähettääkkin ilman postikuluja, kun tilas reilumman satsin kerralla?

Näin jeesaan minä enkä ota rahaa neuvoistani..... Toki voi mullekkin lähettää 15€ rahaa per Busteri. herää pahvi

Kuinkas muuten noi Busterit maksaa nykyään 15€ pala? Eiks ne ookkaan enään 16.90€?? :mitaviddua:
spande
Valtakunnansovittelija

Missäs mä nyt olen sun muroihin kussu , kun tarttee alkaa hyökkäileen kun tarjosin vaan apua kysyjälle. Alkaaks taas joku mustamaalaus vai häh. Mun puolesta voitte sitten poistaa koko profiilin ton busakaupan jälkeen niin ei tartte tällä saitilla perseillä enempiä jos noin paljon haittaa saatana.
spande
Valtakunnansovittelija

Ja vittu se ovhi on edelleen toi mainitsemasi. Sua taitaa nyppiä kun ei jakit me kaupaks ja vituttaa kaikki jotka tekee kauppaa suomenmaalla. Voin mä raisiostakin hakea ne busat jos siellä olen ja joku mulle soittaa, että tarvitsee. Vittu mikä uuno...

Jaa katos toi Samthemankin on paska jätkä ku tarjoutu auttaan mulko mulko
spande
Valtakunnansovittelija

Pukkaa osoite zerohero niin saat pari ilmaseks. Eipä tarvi noiden avautua ja mun ajaa hesaan. Tulee sit mitä sattuu...
ZeroHero
Utelias, se 8. kääpiö

spande kirjoitti:Pukkaa osoite zerohero niin saat pari ilmaseks. Eipä tarvi noiden avautua ja mun ajaa hesaan. Tulee sit mitä sattuu...
Et oo tosissas. Ai et saisin jerkkejä ilmatteeks? heh heh hee, hyvä vitsi, vai oletko tosissasi. olet reilu tyyppi jos sen teet :D
Viimeksi muokannut ZeroHero, 09:30:50 17.06.2010. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
psy1
Vähän ihastunut

Viesti Kirjoittaja psy1 »

spande kirjoitti:Pukkaa osoite zerohero niin saat pari ilmaseks. Eipä tarvi noiden avautua ja mun ajaa hesaan. Tulee sit mitä sattuu...
Pukkaa Zero mullekkin yyveellä tiedot. Täältä lähtee kans pari tuleen, niin pääset testaileen vähän eri värejäkin.
Mää mukkasi rotvalli reunaa ja pipa lens.
sakkeus
Yrjö Kakka
Viesti:

spande kirjoitti:Missäs mä nyt olen sun muroihin kussu , kun tarttee alkaa hyökkäileen kun tarjosin vaan apua kysyjälle. Alkaaks taas joku mustamaalaus vai häh. Mun puolesta voitte sitten poistaa koko profiilin ton busakaupan jälkeen niin ei tartte tällä saitilla perseillä enempiä jos noin paljon haittaa saatana.
Et sä mun muroihin oo kussu, kun en ees syö muroja. :D Mitäs mustamaalausta tää nyt on jos kertoo kaverille rehellisesti mistä saa halvimmalla kyseiset tuotteet? Onko nyt ollu punaviini hapanta vai mikä on? Mun puolesta saat hämmentää Bustereiden kanssa kuinka haluat myy vaikka komella kympilla pala, jos siltä tuntuu? :bigboss:

spande kirjoitti:Ja vittu se ovhi on edelleen toi mainitsemasi. Sua taitaa nyppiä kun ei jakit me kaupaks ja vituttaa kaikki jotka tekee kauppaa suomenmaalla. Voin mä raisiostakin hakea ne busat jos siellä olen ja joku mulle soittaa, että tarvitsee. Vittu mikä uuno...

Jaa katos toi Samthemankin on paska jätkä ku tarjoutu auttaan mulko mulko
Jaa ohvi! Niinpäs se olikin! :wink: Mitenkäs Jakki nyt tähän asiaan kuuluu? Mulla ei ole edelleenkään penniäkään kiinni em. jerkissä joten mulle on aivan sama miten kalastuskauppa käy Suomessa taikka muualla. Mun bisnekset on hiukan eri juttuja nykyään, kun muutaman muovipalikan myynnit. Mutta onnea vaan valitsemallasi tiellä. :juu:

Edelleenkin Raisiosta voi itsekkin tilata noita niin ei tarvitse Spandea turhaan ajattaa edes takas Suomen maata. :-|
Viimeksi muokannut sakkeus, 22:39:16 26.09.2009. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
spande
Valtakunnansovittelija

Voin pari vanhaa mun pakista laittaa kyllä tulemaan, jos sulla ei oikeasti noista ole hirmusti kokemusta. Loppu on sitten susta kiinni uskallatko antaa sen kotiosoitteen... :lol: :lol:
jarna
Lumiukko

Viesti Kirjoittaja jarna »

:popcorn: :popcorn:
spande
Valtakunnansovittelija

Joo niinkuin sanoin, toi 15e on se hinta, johon varmasti pääsen kun meen kauppaan ja haen busan. Jos muualta saa halvemmalla, niin ei mulla ole mitään sitä vastaan. Saahan virostakin juustoa halvemmalla kuin lidlistä, vaikka oltermanni on lidlissä kutakuinkin suomen halvinta. Sieltä mä omani haen..Kyse ei tainnu olla mun ekassa viestissä mistään hinnalla vittuiluilla tms. Ja toisekseen mä ihan edelleen olen harrastuksen merkeissä touhunnu näitä. Jos muuta luulet niin ihan sama. No onneks selvis se, että jakki ei ole mitenkään tekemisissä sun kanssa. En silti tajua mitä ajat puskista huutelemalla takaa.
ZeroHero
Utelias, se 8. kääpiö

spande kirjoitti:Voin pari vanhaa mun pakista laittaa kyllä tulemaan, jos sulla ei oikeasti noista ole hirmusti kokemusta. Loppu on sitten susta kiinni uskallatko antaa sen kotiosoitteen... :lol: :lol:
Entä postit?
jrc

Viesti Kirjoittaja jrc »

Spanden kanssa on tullut kauppaa tehtyä useastikkin.Aina on tavara löytänyt perille,joskus on kestänyt muutaman viikon,joskus on tullut seuraavana päivänä.Viimeks pyysin yhtä busan C70:stä,kun en ollut sitä ajoissa tilannut,No puhelin soi ja ukko ilmesty duunin pihalle mukanaan kaks kpl C70:stä(kun tarvii kuulemma olla varakappalekkin mukana reissussa) ei maksanut mitään tällä kertaa.
Täytyy todeta ,että Spande on varmaan yks reilumpia kavereita mitä koko palstalta löytyy.Aina on homma pelannu,ja jos jostain syystä on joku homma myöhästynyt,niin soittamalla on sekin homma hoitunut heti kuntoon.
"Karppimafia"/Isä Carillo
www.karppimafia.fi
sakkeus
Yrjö Kakka
Viesti:

spande kirjoitti:Joo niinkuin sanoin, toi 15e on se hinta, johon varmasti pääsen kun meen kauppaan ja haen busan. Jos muualta saa halvemmalla, niin ei mulla ole mitään sitä vastaan. Saahan virostakin juustoa halvemmalla kuin lidlistä, vaikka oltermanni on lidlissä kutakuinkin suomen halvinta. Sieltä mä omani haen..Kyse ei tainnu olla mun ekassa viestissä mistään hinnalla vittuiluilla tms. Ja toisekseen mä ihan edelleen olen harrastuksen merkeissä touhunnu näitä. Jos muuta luulet niin ihan sama. No onneks selvis se, että jakki ei ole mitenkään tekemisissä sun kanssa. En silti tajua mitä ajat puskista huutelemalla takaa.
NO EN MÄÄ HUUDAKKAAN! Touh Mut, kun noita palikoita saa nykyään reilusti tuon alle 15€ kappale! Ihan kaupasta hakemalla tai vaikkapa tilaamalla! Oli sitten tavis tai ei! mulko Edelleenkin mullekkin voi lähettää ton 15€ pala niin kyl mäkin toimitan..... :bigboss:
Vastaa Viestiin