-Jyri-
Pure Fishing Finland
Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Pure Fishing Finland
Täytyy jälleen kerran kehua sitä loistavaa asiakaspalvelua ja ongelmanratkaisua, mitä kyseinen yritys tarjoaa. Isot ruusut Nisulalle!!!
-Jyri-
-Jyri-
Haukihemmon höpinöitä... www.jyrikuu.fi
Re: Pure Fishing Finland
Täältä tulee kans 
Osa kyllä löytyi,mutta ei mielestäni kaikkein halvin ole.
11€ kirjeessä. "kuppiruuvvi" vai mikälie 7000 ambu kelaan,tähtipyörän alle keskelle
11€ kirjeessä. "kuppiruuvvi" vai mikälie 7000 ambu kelaan,tähtipyörän alle keskelle
Vuosivaappuja vielä muutama jäljellä http://www.tami-vaappu.com
Pojat tilasivat ruotsin varastolta osan veloituksetta hyrrääni, jonka itse olen hukannut. Eipäs tarvi juosta postissa ja lähetellä keloja korjattavaksi, vaan osa toimitetaan suoraan kotiin. Näin se homman pitää toimia. Kiitos siittä.
Kirjanpitokalastaja
Odotas vaan. Se lasku lähetetään eripaikasta ja tulee vasta osan saapumisen jälkeen.mike. kirjoitti:Pojat tilasivat ruotsin varastolta osan veloituksetta hyrrääni, jonka itse olen hukannut. Eipäs tarvi juosta postissa ja lähetellä keloja korjattavaksi, vaan osa toimitetaan suoraan kotiin. Näin se homman pitää toimia. Kiitos siittä.
- aitohoppis
- Veekoon vihreä kakkonen
- Viesti:
Ruusuja tietysti, ammattinsa hallitsee Nisulan porukka.
Tänään säväytti, kun postiin tupsahti osapaketti. Olin tilannut tavaran jo kolme viikoa sitten, enkä ollut saanut tavanomaista kuittausta. Meinasin jo ruveta soittelemaan.
Lasku tulee myöhemmin, mutta varmasti tulee...
Tänään säväytti, kun postiin tupsahti osapaketti. Olin tilannut tavaran jo kolme viikoa sitten, enkä ollut saanut tavanomaista kuittausta. Meinasin jo ruveta soittelemaan.
Lasku tulee myöhemmin, mutta varmasti tulee...
~sing if you are happy that way~
taas 4600 dööri toimii....
Mary-Ann is dead
Reborn through hate...
Reborn through hate...
Jälleen kerran homma toimi kuin ajatus... Toissa päivänä ohimennen piipahdus putiikissa ja varaosien tilaus - tänään oli pehmustettu kuori Ruotsista postilaatikossa. 
Haukihemmon höpinöitä... www.jyrikuu.fi
- Samthefisherman
Maanantaina sähköpostilla tilasin läjän osia ja torstaina oli paketti ruåtsista perillä!