Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
juustok kirjoitti:Tässä vähän esimakua, mitä pitäis alkaa väkertämään tässä pikkuhuljaa.
Kertokaapa onko mitään toivoa
Hyvältä näyttää, mutta ainut asia joka pistää silmääni on tuo turpalevyn asento. Paremman uinnin taitaisit saada jos laittaisit sen hieman pystympään asentoon kiinni. Eiköhän se kuitenkin tuollakin lailla ui.
Hyvältähän tuo näyttää.........Nokka lenkki hieman isommaksi "vaikee saada pihdit väliin". Mahalenkkiä pikkusen eteepäin, omassakin loviotsassa on liian takana. Turpalevy ehdottomasti vaihtoon, nyt on liian jyrkkä kulma "varmaan liian tiheä uinti". Mallina oikein hyvän näkönen!
juustok kirjoitti:Voikohan ton lähettää sorvattavaks, kun siin on toi runkolanka laitettu?
Kannattasko kuitenkin ensin tehdä käsipelillä muutama kappale ja katsoa kuinka hyvin lähtee malli uimaan ja sitten kun olet tyytyväinen niin sorvautat...
Laitetaan nyt muutamia aivan uusia värikokeilluja tuolle 13cm Vikki-vaapun kuhamallille.
Perusväriä sameisiin vesiin. Keltaoranssilla ja keltamustalla eilen koeuitossa Nurmonjoesta muutamia haukia (pieniä). Kuhatestiin nämä värit pääsevät toivottavasti viikonloppuna.
Liitteet
Värikästä 1234.jpg (57.05 KiB) Katsottu 4516 kertaa
Kalapietu kirjoitti:Mun miälestä jne jne....
Nokkalenkillä ei niin kamalasti, väliä KOSKA itse lähinnä uintia säädän läpästä..läppää ylös/alas ja välillä omille puukkoa tarjotaan......
Näköjään Juustoakin on tekokärpänen puraissut eli teretulemas Hermannin nuorisoseuraan
Kyllä nokkalenkillä tehään ne hienoudet. Turpalevystä voi sitte säädellä potkun voimakkuutta. Edellyttäen tietysti, että ei rupea levyä vuolemaan. Mitä itse en tee koskaan........Maguaari asioita
vähän uutta väritystä välillä...hoppiksen aihioon pari kapulaa.
omiakin tuli väsättyä muutama, pikkuset on n. 5cm vai oliko se 6cm. en nyt tähän hätään muista.
pikkusten aihiot ei ole omia!
En tiedä löytyykö tälle itseltäni käyttöä ja kuinka uistin kestääkään, koska on balsasta veistetty. Täysin vetouisteluun tämän tein ja balsasta että sain siihen letkeän ja ison potkun. Painoa uistimella ei ole paljoakaan ja pituutta 25cm.
Liitteet
25cm Pienennetty.jpg (39.84 KiB) Katsottu 4562 kertaa