Kaikkein mukavin ois tällainen, mutta en kovan kukkelittamisenkaan jälkeen löytännä suomesta myyjää tällaiselle.
Joten jos joku tietää niin lapanen pystyyn ja tietoa heti mulle!
http://www.kayakfishingsupplies.com/ser ... Cap/Detail
Pastori silli kirjoitti:Fiksua läpivientiä miettiny ankarasti ja muutama fiksua hajatelma on.
Kaikkein mukavin ois tällainen, mutta en kovan kukkelittamisenkaan jälkeen löytännä suomesta myyjää tällaiselle.
Joten jos joku tietää niin lapanen pystyyn ja tietoa heti mulle!![]()
http://www.kayakfishingsupplies.com/ser ... Cap/Detail

masssa kirjoitti:Mikähän v*ttu mun X-4 prohon on tullut kun se näyttää ihan mitä sattuu. Tai oikeastaan laite ei pelaa vaan jämähtää paikoilleen eikä näytä mitään. automaattisella syvyyden säädöllä se heittää välillä parin metrin vedessä asteikon maksimiin. Onkohan anturi jotenkin viturallaan ja ottaa häiriötä kun tuntuu ettei se löydän pohjaa.
Täytyy kokeilla irroittaa anturi ja laittaa uudestan jos auttaisi...

Ei ole mitään suojaa, "omilla" vesillä ei ole tota kivivaaraa mutta viime kesänä kävin tuolla Merikarvialla ja siellä päräytin kiville niin että anturi sai siipeensä. Joten ei ole paras viritys kivikoissa pyörimistä ajatellen.Jarzi75 kirjoitti:Laitoitko jotain suojaksi anturin eteen? Näissä kivikoissa puljatessa en oo tohtinu tuota asennusta käyttää, kun en oo keksiny millä anturin suojais. Jää kuitenki sen verta ulkonemaan pohjasta.
Mulla on ollu tähän asti ulkopuolinen TSI-varrella tehty asennus. Nyt meinasin laittaa sen RAM-varren, jahka Adita sais niitä hyllyyn...
Echo 300:Affen kirjoitti:Mitä oikeata eroa on tuolla Garminin echo 300 ja 301 malleilla? Ja onko DV malli kannattava hankinta?
Kiitos selvennyksestä, tuo normi Echo 301 voisi olla se mun valinta, lowrancen 4x mallit ovat vähän hassun kokoisella näytöllä.psy1 kirjoitti:
Echo 300:
77/200 kHz taajuuksilla toimiva
Echo 301:
50/77/200 kHz taajuuksilla toimiva
Eli laajemman keilan saa 301 vehkeellä.
DV:n "tarve" on sit itestä kiinni. Mielestäni normikaiku on parempi ihan puhtaasti kalojen etsimiseen ja tavan kuluttajalle. Laajalla keilalla homma pysyy mielenkiintosena ja kaiun luku on paljon helpompaa.
Downscanit ja downvuut ja muut, asettaisin enemmän sellaseen tarkaan työskentelyyn matalemmissa vesissä. Erottelukyky noissa on huipussaan ja niillä saa pikkutarkkaa kuvaa pohjasta, mutta tavan kalastajalle tuo on pitkälti turhaa ja hankalaa.
OK. Näissä kivikoissa surffaamiseen tuo on kyllä melkolailla poissuljettu vaihtoehto. En ainakaan vielä oo keksiny sopivaa suojausmenetelmää. Täytyy olla Tapsaan taas yhteydessä. On tainnu unohtaa mun tilauksen...rkl kirjoitti:Ei ole mitään suojaa, "omilla" vesillä ei ole tota kivivaaraa mutta viime kesänä kävin tuolla Merikarvialla ja siellä päräytin kiville niin että anturi sai siipeensä. Joten ei ole paras viritys kivikoissa pyörimistä ajatellen.Jarzi75 kirjoitti:Laitoitko jotain suojaksi anturin eteen? Näissä kivikoissa puljatessa en oo tohtinu tuota asennusta käyttää, kun en oo keksiny millä anturin suojais. Jää kuitenki sen verta ulkonemaan pohjasta.
Mulla on ollu tähän asti ulkopuolinen TSI-varrella tehty asennus. Nyt meinasin laittaa sen RAM-varren, jahka Adita sais niitä hyllyyn...
ps. Kävin perjantaina Aditassa ja tais siellä olla noita varsia hyllyssä.
Näytöthän noissa on osimoilleen identtiset. Kapeat 3.5" ja 240x320pix.Affen kirjoitti: Kiitos selvennyksestä, tuo normi Echo 301 voisi olla se mun valinta, lowrancen 4x mallit ovat vähän hassun kokoisella näytöllä.
Vasta HDI ja yhdistelmälaite on pompautettu noihin resoihin ja vähän yli 4".Affen kirjoitti:Hmm, eikös Elite 4X:ssä ainakin 480V x 272H pixeliä?, tosin tuohan olisi kyllä parempi ja hintakaan ei kauheasti eroa.