Minn Kota Terrova 55
Alueen säännöt
Tänne kaikki myynti- ja annetaan vuokralle -ilmoitukset liittyen kalastukseen, veneilyyn ja retkeilyyn. Myynti-ilmoituksiin tulee laittaa hintapyyntö, jota ostajat voivat halutessaan yrittää tinkiä. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä. Sivuston ulkopuoliset myynti- ja huutoilmoitukset voit laittaa tänne. --- Myyntipalstan kehityskeskustelu -- Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
Myyjän Opas + Ostajan Opas
Tänne kaikki myynti- ja annetaan vuokralle -ilmoitukset liittyen kalastukseen, veneilyyn ja retkeilyyn. Myynti-ilmoituksiin tulee laittaa hintapyyntö, jota ostajat voivat halutessaan yrittää tinkiä. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä. Sivuston ulkopuoliset myynti- ja huutoilmoitukset voit laittaa tänne. --- Myyntipalstan kehityskeskustelu -- Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
Minn Kota Terrova 55
Myydään halvalla pientä laittoa vaativa Terrova 55. Hinta 75e / tarjous. Mukana tulee Co-Pilot
Moottorissa toimii ohjaus, mutta propelli ei pyöri. Tämä vaatii ohjausyksikön vaihdon. Normark:lta saa varaosana tai Ebaystä (mm. http://www.ebay.com/itm/MINN-KOTA-TROLL ... 0641303963 )
Itsellä ei kärsivällisyys riittänyt lähteä korjaamaan laitetta tai toimittamaan sitä huoltoon. Jos olet kätevä käsistä, niin tästä saat halvalla kivan projektin. Pelkästään co-pilot maksaa enemmän kuin pyynti.
PK-seudulla voin heittää ovelle, muuten nouto.
Moottorissa toimii ohjaus, mutta propelli ei pyöri. Tämä vaatii ohjausyksikön vaihdon. Normark:lta saa varaosana tai Ebaystä (mm. http://www.ebay.com/itm/MINN-KOTA-TROLL ... 0641303963 )
Itsellä ei kärsivällisyys riittänyt lähteä korjaamaan laitetta tai toimittamaan sitä huoltoon. Jos olet kätevä käsistä, niin tästä saat halvalla kivan projektin. Pelkästään co-pilot maksaa enemmän kuin pyynti.
PK-seudulla voin heittää ovelle, muuten nouto.
Re: Minn Kota Terrova 55
Sait yv. Varaukseen vastaukseen asti.
Otan jos emppai ei ota
Mä voin maksaa vaikka vähän enemmänkin!
Mönkijöiden varaosat ja varusteet myy http://www.monkijavarikko.fi
Sama homma, mutta tämä ei ole huuto.netjippo1 kirjoitti:Mä voin maksaa vaikka vähän enemmänkin!
Juu, ei ole huuto.net eikä edes meidän huutokauppa osasto. Siitä huolimatta eräs meni nokittelemaan vaikka varaus oli jo minulla. En arvosta. Koneen hinta oli sinänsä todella naurettavan halpa, mutta myyjä myy ja ostaja ostaa. En mä voi myyjää pakottaa myymään tolla hinnalla mulle kun toinen tarjoaa enemmän. Ei ole valtuuksia. Luovun kaupankäynnistä kokonaan ja menkööt tälle välistävetäjälle. Minä en lähde huutamaan "pimeitä" huutoja.
Foorumin sääntöjä voisi lukea. Niin myyjä kuin ostaja. Oli kyllä hinta ihan naurettava.Emppai kirjoitti:Juu, ei ole huuto.net eikä edes meidän huutokauppa osasto. Siitä huolimatta eräs meni nokittelemaan vaikka varaus oli jo minulla. En arvosta. Koneen hinta oli sinänsä todella naurettavan halpa, mutta myyjä myy ja ostaja ostaa. En mä voi myyjää pakottaa myymään tolla hinnalla mulle kun toinen tarjoaa enemmän. Ei ole valtuuksia. Luovun kaupankäynnistä kokonaan ja menkööt tälle välistävetäjälle. Minä en lähde huutamaan "pimeitä" huutoja.
Pahoittelut että tässä kävi tälläinen hinnoitteluvirhe
En arvannut, että laite, joka vaatii korjausta innostaisi näin paljon. Laitoin kuitenkin pyyntihinnan lisäksi mahdollisuuteen tarjouksesta Tällä kertaa tarjous oli suurempi kuin pyyntihinta ja tämä meni YV:llä hyvän tarjouksen tehneelle.