MYYTY: Sunridge kelluntapuku XXL
Alueen säännöt
Tänne kaikki myynti- ja annetaan vuokralle -ilmoitukset liittyen kalastukseen, veneilyyn ja retkeilyyn. Myynti-ilmoituksiin tulee laittaa hintapyyntö, jota ostajat voivat halutessaan yrittää tinkiä. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä. Sivuston ulkopuoliset myynti- ja huutoilmoitukset voit laittaa tänne. --- Myyntipalstan kehityskeskustelu -- Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
Myyjän Opas + Ostajan Opas
Tänne kaikki myynti- ja annetaan vuokralle -ilmoitukset liittyen kalastukseen, veneilyyn ja retkeilyyn. Myynti-ilmoituksiin tulee laittaa hintapyyntö, jota ostajat voivat halutessaan yrittää tinkiä. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä. Sivuston ulkopuoliset myynti- ja huutoilmoitukset voit laittaa tänne. --- Myyntipalstan kehityskeskustelu -- Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
MYYTY: Sunridge kelluntapuku XXL
Myydään vain muutamia kertoja käytetty, mutta vanha Sunridge kelluntapuku (ostettu 1996). Tai miten tuota nyt tulisi kutsua. Koko XXL. Itse 190 cm ja aavistuksen nafti. Eli sopii parhaiten muutamia senttejä lyhyemmälle. Olen kuitenkin itse tuota käyttänyt muutamia kertoja (90-luvulla) ja ei kiristänyt kuitenkaan niin paljoa etteikö olisi voinut olla.
Veneessä viileällä ilmalla erittäin miellyttävä. Tuuli, sade, kylmyys ei haitannu mitenkään. Kelluttaa, mutta ei ole päästy testaamaan tosioloissa.
Kolme tarrataskua edessä, ja reisi/lantiotaskuissa lisäksi käden lämmitystaskut.
Yhteydenotot via .
Sijaitsee Espoossa ja ensisijaisesti nouto (saa todeta tuotteen kunnon).
Hp. oli 65 €, sitten 55 €, sitten 50 € ja NYT 45 €.
Veneessä viileällä ilmalla erittäin miellyttävä. Tuuli, sade, kylmyys ei haitannu mitenkään. Kelluttaa, mutta ei ole päästy testaamaan tosioloissa.
Kolme tarrataskua edessä, ja reisi/lantiotaskuissa lisäksi käden lämmitystaskut.
Yhteydenotot via .
Sijaitsee Espoossa ja ensisijaisesti nouto (saa todeta tuotteen kunnon).
Hp. oli 65 €, sitten 55 €, sitten 50 € ja NYT 45 €.
Viimeksi muokannut Suentassu, 17:11:56 22.09.2014. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Re: M: Sunridge kelluntapuku XXL (Espoo)
Uusi hinta 55 €.
-
Heimo De Gjäddä
Yhteyttä otettu.
Hauen lihaa minä vihaan, naaraat ei tartu Hauenhaju hihaan. VV . Vapuata viherniäriä.
Huomenna sunnuntaina 11.8.2013 kulkeutuu 3-tietä pitkin Nokialle ja toki Tampereellekin. Ensi perjantaina näillä näkymin Mikkelin suuntaan.
Edelleen kaupan.
Oisko 50 egee mitään...
-
JakeTheSnake
40 euroa posteineen tarjottu!