Ruusuja Wirginia oy:lle reilusta meiningistä

Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Satunnaiskalastaja

Ruusuja Wirginia oy:lle reilusta meiningistä

Viesti Kirjoittaja Satunnaiskalastaja »

Helsingin Sturenkadulla on minulle aikaisemmin tuntematon pienehkö kalastustarvikeliike, Wirginia OY. Sain joululahjaksi alennuskoodin sen verkkokauppaan. Toissailtana sitten naputtelin nipun ostoksia koriin ja alennuskoodin kanssa jäin pieni erotus omaksi kuluksi. Eilen iltapäivällä tuli sitten ilmoitus että satsi on noudettavissa (olin valinnut toimitustavaksi noudon), mutta kolmea ostamaani tuotetta ei olekaan toimittaa. Sovittiin että katson jotain vastaavaa noutaessani. Löytyihän niitä, mm. erään kuitusiiman tilalle sain rullan huomattavasti kalliimpaa Daiwa Tournament Braidia. Sitten kävi vielä ilmi, että verkkokauppaohjelmiston vian vuoksi se oli antanut alennuskoodiin noin sata euroa ylimääräistä. Tämän liike otti täysin omaksi tappiokseen, vaikka vielä kertaalleen tarjosinkin, että miten tämän homman kanssa tehdään. Heille tuntuu asiakastyytyväisyys olevan tärkeää. Reilua meininkiä.

Liikkeen verkkokauppa on vielä vähän vaiheessaan ja valikoimaa vain murto-osa liikkeessä olevista tavaroista, eikä verkkokaupan varastosaldot ilmeisesti ole välttämättä ajan tasalla. Suosittelenkin käymään paikan päällä itse liikkeessä. Hyvin palvelevia pienyrityksiä kannattaa käyttää.
Tekota800

Re: Ruusuja Wirginia oy:lle reilusta meiningistä

Viesti Kirjoittaja Tekota800 »

Joo, melkein sama juttu mulla. Verkkokauppa antoi tilata fireline pinkkiä 270m rullissa, mutta varastot oli myyty loppuun. Sain sitten itsekkin 2 rullaa tuota daiwan 8 braidia samaan huippuhalpaan hintaan siimojen tilalle. Hyvä fiilis jäi.
Vasta googletin yhtä merikalastusvapaa ja wirginiasta kyllä löytyi tuote myynnistä, mutta verkkokaupan vavat osastolta tätä tuotetta ei olis löytynyt. Eli pieniä puutteita verkkokaupassa yhä löytyy. Palvelusta muuten täydet pisteet.
Vastaa Viestiin