Kevennettyjä tasureita
Alueen säännöt
Tänne kaikki myynti- ja annetaan vuokralle -ilmoitukset liittyen kalastukseen, veneilyyn ja retkeilyyn. Myynti-ilmoituksiin tulee laittaa hintapyyntö, jota ostajat voivat halutessaan yrittää tinkiä. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä. Sivuston ulkopuoliset myynti- ja huutoilmoitukset voit laittaa tänne. --- Myyntipalstan kehityskeskustelu -- Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
Myyjän Opas + Ostajan Opas
Tänne kaikki myynti- ja annetaan vuokralle -ilmoitukset liittyen kalastukseen, veneilyyn ja retkeilyyn. Myynti-ilmoituksiin tulee laittaa hintapyyntö, jota ostajat voivat halutessaan yrittää tinkiä. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä. Sivuston ulkopuoliset myynti- ja huutoilmoitukset voit laittaa tänne. --- Myyntipalstan kehityskeskustelu -- Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
Kevennettyjä tasureita
Tuosta tarjolle 10cm/24g kevennettyjä.
Hinnat tulevat nousemaan täksikaudeksi jonkunverran ja nyt laitan tarjolle nämä vielä vanhalla hinnalla eli 20€/kpl sis. postikulut suomeen.
Värien numerot näkyy kuvissa.
nro. 4, 5, 6 ja 7 löytyy 2kpl kutakin. Muita yksi kpl.
Toimitan ilman kuplapakkausta!
Hinnat tulevat nousemaan täksikaudeksi jonkunverran ja nyt laitan tarjolle nämä vielä vanhalla hinnalla eli 20€/kpl sis. postikulut suomeen.
Värien numerot näkyy kuvissa.
nro. 4, 5, 6 ja 7 löytyy 2kpl kutakin. Muita yksi kpl.
Toimitan ilman kuplapakkausta!
- Liitteet
-
- kepeet1.jpg (89.36 KiB) Katsottu 5640 kertaa
-
- kepeet2.jpg (94.21 KiB) Katsottu 5640 kertaa
Re: Kevennettyjä tasureita
4 ja 6 kumpaistakin yhdet kappaleet myyty.
Yks kolmonen, kiitos.
Laitan ostaneille maksutiedot illemmalla.
Jäljellä nro. 4, 5, 6 ja seiskaa 2kpl.
Jäljellä nro. 4, 5, 6 ja seiskaa 2kpl.
nelonen ja kutonen tänne.
Laita nro 5 mulle.
Pari foliomuikkua ois vielä.
Laita minulle molemmat, jos ovat vielä jäljelläperza kirjoitti:Pari foliomuikkua ois vielä.
Laitetaas tämmöset tarjolle.
20€/kpl
20€/kpl
- Liitteet
-
- 12227141_10205133339280112_2189515388032140951_n.jpg (33.6 KiB) Katsottu 4500 kertaa
Terve, laitappa alempi minulle, kiitos.