Kumiveneestä heittolavetti?

Alueen säännöt
Tälle palstalle keskustelut jotka koskevat veneitä, niihin liittyviä varusteita ja kulkupelejä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Samtheman
Pippelsman

Kumiveneestä heittolavetti?

Viesti Kirjoittaja Samtheman »

Mä luovuin kajakista, se kun ei ollu kalastuksellisesti ihan sitä mitä hain... Muuten kyllä muikea laite, olis ollu kiva jättää se vain retkeilyyn.
Tilalle aloin kasaamaan kumpparista heittolavettia. Vene on jo hankittu, Viamare 330 alulattialla. Sähkäri on listalla seuraavaksi, tulee varmasti olemaan 55lbs malli, koska vähän pitää siirtyäkin...
Onkos muita kumi-keijoja paikalla?
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003

Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Sami552

Re: Kumiveneestä heittolavetti?

Viesti Kirjoittaja Sami552 »

Tälläsellä bilteman vehkeellä tullu vetrsuteltua suojasilla vesillä. Ahdastahan tuolla on kyykkiä, välillä pitää käydä jossain saaressa vähän jalottelemassa ja eväillä. :lol:
Hyvin on mahtunut normi nissan almeran sisälle muiden romujen kanssa. Pumppaamine tyhjentäminenkin ruvennu käymään nopeammin, kun saanu siihen rutiinia, joskus tuntuu vaan pakkopullalta jos monena päivänä kalastanu putkeen, niin aina tyhjentää, täyttää jne.. :D

Mutta ihan passeli meikäläiselle, saa ton heitettyä järveen aika pahoistakin paikoista, kunhan tie menee edes suht lähelle rantaa. Liikkuu muute tollane kevyt vehje aika näpsäkästi tolla sähköllä ja 75ah akkukin kestäny useamman tunnin reissut, kun verstuhommissahan se on melke koko ajan päällä. Mihkään myrskyyn en oo tolla kyl lähteny.

Kuva
screengrab
kitkaton

Re: Kumiveneestä heittolavetti?

Viesti Kirjoittaja kitkaton »

Mulla on kolmemetrinen alu pohja , sais olla vähän piree , mutta ton saan kuljetettua täytenä pakussa ,ei tartte tyhjää ja kasata , 5 hp 2-tahti jammulla liukua kun yksin ajaa .hyvä vetää lammille ja joelle ,.
Pyytävä kalan saapi ja nukkuva unen näkee.
Kaikkia kaloja ja karhuja ei pussailla.

http://www.aneenloma.fi/
Vastaa Viestiin