Pilkkipaikat Leppävirran ympäristössä???

Alueen säännöt
Kaikki onginnasta sekä talvi- ja kesäpilkinnästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Pilkkivaatteet, pilkkikengät
Karppa A

Pilkkipaikat Leppävirran ympäristössä???

Viesti Kirjoittaja Karppa A »

Olen muutaman kuukauden työkeikalla Leppävirralla. Pilkkikamat on mukana, mutta kukaan ei kerro, mistä kannattaa pilkkiä.

Eli kertokaa vinekkejä Leppävirran, Heinäveden, Vehmersalmen, Varkauden ja Suonenjoen ympäristöistä. Pääasiassa taitoni riittävät ahventen pilkkimiseen, joten lähinnä sellaisia paikkoja.

Mutta myös kuha kiinnostaisi kovasti (en ole koskaan saanut kuhaa), samoin lahna käy kuten tieteysti myös siika. Arvokalapaikkoja voitte niitäkin kertoilla, vaikka ne luonnollisesti maksullisia ovatkin.
Ymmärrän, jos joku ei halua yleisesti kertoa pilkkipaikkojaan, joten sähköpostiini voi myös vinkkejä antaa. Tarkoitus olisi jo tällä viikolla ja viikonloppuna käydä reikiä kairaamassa. Olen Kuusamosta ja vastapalveluksi voin kertoa Kuusamon paikkoja. Tosin en ole alan ammattilainen, en käy kisoissa, enkä ole montakaan vuotta kaloja narrannut.
Jäätilanne kiinnostaa luonnollisesti myös. Sähköposti osoite on: kari.airisniemi@gmail.com
Jäpäkyörä
Vanhempi savolainen hauen pamputtaja

Re: Pilkkipaikat Leppävirran ympäristössä???

Viesti Kirjoittaja Jäpäkyörä »

Minä kalastelin viime syksynä siinä särkijärvessä, joka on muutama kilometri Leppävirralta Kuopioon päin. Siikoja meni verkkoon mukavasti. ja isoa ahventakin oli.
On sev verta töitä, että haju housussa pyssyy.
Kielj-kiärylöitä/Unto Eskelinen
Vastaa Viestiin