*Myyty*
Alueen säännöt
Tänne kaikki myynti- ja annetaan vuokralle -ilmoitukset liittyen kalastukseen, veneilyyn ja retkeilyyn. Myynti-ilmoituksiin tulee laittaa hintapyyntö, jota ostajat voivat halutessaan yrittää tinkiä. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä. Sivuston ulkopuoliset myynti- ja huutoilmoitukset voit laittaa tänne. --- Myyntipalstan kehityskeskustelu -- Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
Myyjän Opas + Ostajan Opas
Tänne kaikki myynti- ja annetaan vuokralle -ilmoitukset liittyen kalastukseen, veneilyyn ja retkeilyyn. Myynti-ilmoituksiin tulee laittaa hintapyyntö, jota ostajat voivat halutessaan yrittää tinkiä. HUOM! Ketjun aloittajana voit lukita oman ketjusi kaupanteon päätyttyä. Sivuston ulkopuoliset myynti- ja huutoilmoitukset voit laittaa tänne. --- Myyntipalstan kehityskeskustelu -- Kalamies.com foorumin yleissäännöt -- Kalamies.com tori
Re: Shimano Aldebaran Mg + Kevennetty puola, hybridilaakerit
Up! Ei mennyt pakettina, joten myyn kaikki erikseen. Laakerit ja kampi myyty, kela ja puola vielä myynnissä.
Tiputin puolan hintaa kympillä, nyt lähtisi uusi puola selvästi halvemmalla mitä Japanista tilaamalla. Itse maksoin puolasta tullit + toimituskulut.
Tiputin puolan hintaa kympillä, nyt lähtisi uusi puola selvästi halvemmalla mitä Japanista tilaamalla. Itse maksoin puolasta tullit + toimituskulut.
Re: Shimano Aldebaran Mg - Kevyt vasurihyrrä Japanista
Up! Siirsin BFS- puolan omaan myynti-ilmoon, tässä linkkiä: https://tinyurl.com/jbj5l7t
Kelan hintaa pudotettu.
Kelan hintaa pudotettu.
Re: Shimano Aldebaran Mg - Kevyt vasurihyrrä Japanista
Up! Hintaa pudoteltu kympillä. Alkaa olemaan melko alhainen hinta tämmöiselle laatuhyrrälle.
Re: Shimano Aldebaran Mg *Hintaa pudotettu
Hintaa taas pudotettu kympillä. Tästä se ei enää tipu, tulee taas joskus kesällä myyntiin jos nyt ei mene.
Re: Shimano Aldebaran Mg *Hintaa pudotettu
Minulle tämä