Löytyisiköhän täältä apuja? Vanha mercury teki tenän pari päivää sitten keskelle järveä. Ajoin noin 30-40min reilulla puolella kaasulla, sammutin koneen hetkeksi (noin 10-15min), enkä saanut sitä enää käyntiin. Akkuhan siinä meni tyhjäksi, onneksi oli 2hv yamaha mukana, niin pääsi rantaan.
Mutta itse asiaan, vaihdoin hiukan aikaisemmin bensapumppujen kalvot tyhjäkäynti ja käynnistysongelmien vuoksi, ja toimikin hienosti tähän asti. Kipinää antaa hyvin, mutta ei hörähdä edes hetkeksikään käyntiin, huomasin että kaasarit tulvivat ja neulat ja jouset olivat aika kuluneet kun avasin ne, voiko se vaikuttaa siihen ettei kone edes yritä enää käyntiin? Ajattelin laittaa kokonaan uudet kaasarit, kun suht halvalla löysin, voisiko se korjata ongelman? Vaikuttaisi siltä ettei kone saa polttoainetta ollenkaan, tulpat eivät kastu, eikä tappokytkin tai vaihde ole unohtunut päälle.
Olen erittäin kiitollinen kaikista vinkeistä, itse en oikein tiedä mitä yrittää seuraavaksi.
Mercury 2t 50hv 85 ei käynnisty
Alueen säännöt
Tälle palstalle keskustelut jotka koskevat veneitä, niihin liittyviä varusteita ja kulkupelejä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tälle palstalle keskustelut jotka koskevat veneitä, niihin liittyviä varusteita ja kulkupelejä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Re: Mercury 2t 50hv 85 ei käynnisty
Ja täähän meni nyt ihan väärään paikkaan, piti laittaa ylläoleva viesti 2t koneiden ongelmien ratkomis topicciin.