Merkkirajoitus käyttöön!

Alueen säännöt
Täältä löydät ohjeita etusivun, foorumin ja kuvagallerian käytöstä. Kysymykset ja kehitysehdotukset ovat myös tervetulleita. Testauskin on suotavaa sekä jopa sallittua.
Sääntökeskustelu -- Ylläpidon ja moderaattoreiden tiedot -- Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Wallu
Hymyilevä Haukiguru

Viesti Kirjoittaja Wallu »

Kyllähän tuota hymiöiden määrää olisi hyvä rajoittaa mutta tarvitseeko se mitään eri sääntöä, eikö sana riitä.

Mankille ehdottomasti poikkeuslupa sillä se kuuluu saumattomasti kyseisen persoonan viestintätapaan.

Eilisen kaltaisia kokosivun hymiöitä ei kyllä soisi näkevänsä, ei niin suurta mielenliikutusta voi ollakkaan että siihen tarvitaan mokoma määrä hymiöitä.
Ei ikinä nii huanosti mene ettei jotenki menis.
Holkkipolvi
On nähnyt Tuksun aromipesän

Viesti Kirjoittaja Holkkipolvi »

kyllä se mielikin voi jossain vaiheessa liikkua aika paljosti :?
hymiöiden käyttöa ei kokonaan pois ,koska tulee väärin käsityksiä
tosi paljon ilman niitä...

sama texti ilman hymiötä...sen voi ymmärtää just ,niin väärin kun olla voi...
ei nitä tarvi kuitenkaan alkaa kylvämään ,joka viestiin useampaa kymmenrtä...
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

Eiköhän sovita silleesti, että jos hyvän maun raja menee jollakulla/jossain rikki niin silloin asiasta vaan tiatoa YV:llä jollekulle möderäättörille.

Samahan pätee näihin muihinkin tapauksiin, eli jos kakkakuvaa ja giguleita ja pimpukoita näkyy, joista jo aiemmin on sovittu samantyyppiset herrasmiässäännöt...
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
potsi
Luku- ja laskutaidoton naarasporo

Viesti Kirjoittaja potsi »

Royal Trude kirjoitti: ja pimpukoita näkyy,

Ei ne kuvat mua haittaa
"yritin poliisia harhauttaa, mutta poliisilla tietenkin, poliisilla tietenkin parempi kunto oli kuitenkin..."
Wallu
Hymyilevä Haukiguru

Viesti Kirjoittaja Wallu »

Hymiöitä en ainakaan itse käyttäisi surunvalitteluissa ja mielenliikutustilanteissa lainkaan, heikkonäköinen voi vahinkossa tulkita ne vaikka nauramiseksi.
Ei ikinä nii huanosti mene ettei jotenki menis.
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viesti:

potsi kirjoitti:
Royal Trude kirjoitti: ja pimpukoita näkyy,

Ei ne kuvat mua haittaa
Ei ne varmaan sua haittaakaan, mutta sun tarttee ymmärtää myäs se, että täällä liikkuu muitakin kuin niitä, joita asia ei haittaa...

Esim. työläiset jotka selailevat sivustoja työnsä lomassa... tai koti-isit, ja kotiäiteet, joilla jaloissa pyörii nassikoita.

Aina pitää nääs miättiä mitä MUUT saattavat asiasta ajatella...
Piiloteksti
Holkkipolvi
On nähnyt Tuksun aromipesän

Viesti Kirjoittaja Holkkipolvi »

oma topicci minkä itse tein "surusta" en muista laitoinko sinne hymiöitä vai en, enkä tosiaan aio käydä tsekkaamassa onko niitä siellä...

en halua nähdä mitä sillon on tullu kirjotettua..

wallu puhuu varmasti asiaa ,mut huono näkö pitää olla jos ne sotkee...
uskon kyllä että se on varmasti mahdollista...
mä niitä tulen joka tapauksessa käyttämään edelleen :D
Job McBlack

Viesti Kirjoittaja Job McBlack »

Sopii hymiörajoitus mulle oikein hyvin. Mun puolesta vois poistaa kokonaan käytöstä. Sehän tuo vaan lisää mielenkiintoa keskusteluihin, kun ei tiedä onko viesti kirjoitettu kieli poskella vai tosissaan.
Pakollinen kiintiö-neekeri
kaisa_maisa
Pikkuhousuton anti-ankka

Viesti Kirjoittaja kaisa_maisa »

Job McBlack kirjoitti:Sehän tuo vaan lisää mielenkiintoa keskusteluihin, kun ei tiedä onko viesti kirjoitettu kieli poskella vai tosissaan.
niin, ja sitte nää hullut ois taas herneet nenässä monta päivää, kun eivät oanneet ottaa oikein kaverin juttua :roll:
kauneus on vain valokatkaisijan päässä...
taemen
rekeeneekeri

Viesti Kirjoittaja taemen »

kannatetaan. kyllä hymiöitä tarvitaan, mutta liika on liikaa.
Niinkö?
Catera

Viesti Kirjoittaja Catera »

Ei edes viittä, yksi riittää hyvin, jos sitäkään yleensä tarvitaan. Mä oon silti ilman niitä.

Tuolla kalastajat.comissa poistettiin kaikki hymiöt juuri hymiömattojen takia, ja en kuollut. Voi käyttää vähän mielikuvitusta kuten =). Ei silti, eipä sielläkään pari hymiötä pahaa tekisi, hymiömatoista sitten vaan yv:tä moderaattoreille. Niiden poistaminen on helppoa.
Renfors
Turha jätkä, Suomen Kommunistinen Puolue
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Renfors »

Yksi hymiö kertoo meiningin, millä mielellä/ajatuksella teksti on kirjoitettu. :wink: Sivutolkulla älyvapaita kuvioita haisee paskalle...

manki(kin) osaa ja saa ottaa sen niinkuin vinkkinä :wink: Pliis 8)

Usein voisi kuvitella kirjoittajan menettäneensä hermot, mutta se YKSI pieni kuvio pelasti tilanteen...
Paskaviestejä lähes 10 000 kpl Kalamies.comiin vuodesta 2005...........
Andde
jenssin påmå
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Andde »

paskan marjat mitään rajoituksia jostain hymiöistä, huhhuh.
kilo on kova
Mokia
Operan Killisilmä

Viesti Kirjoittaja Mokia »

Kertokaapa hymiöiden vastustajat millä ilmaisulla ilmaisette paremmin seuraavan hymiön? röpesin

Tuo kuvaa mielestäni todella hyvin ja pienessä tilassa tunnetilan, jonka joku teksti/kuva tms. laukaisee. Ja tämähän oli vain yksi esimerkki.
Kaikki jotka kalastavat meritaimenta, syyllistyvät laillistettuun uhanalaisen lajin sukupuuton edistämiseen!
ma^ko
Überbesserwisser
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Mokia kirjoitti:Kertokaapa hymiöiden vastustajat millä ilmaisulla ilmaisette paremmin seuraavan hymiön? röpesin
Kerroppa mulle miksi moinen tunnetila pitäisi mokomal hymiöllä postata julki? Mun mielestä kyseisen hymiön käyttöön hyvin pitkälti tiivistyy hymiöiden ääliömäisyys, eli postataan vain ko hymiötä, tapahtuu usein.
><(((((°> <°)))))>< Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, ihminen voi korjata. ><(((((°> <°)))))><
Reliikki

Viesti Kirjoittaja Reliikki »

Mokia kirjoitti:Kertokaapa hymiöiden vastustajat millä ilmaisulla ilmaisette paremmin seuraavan hymiön? röpesin
ROTFL
ROTFLMAO
Mokia
Operan Killisilmä

abo kirjoitti:Kerroppa mulle miksi moinen tunnetila pitäisi mokomal hymiöllä postata julki? Mun mielestä kyseisen hymiön käyttöön hyvin pitkälti tiivistyy hymiöiden ääliömäisyys, eli postataan vain ko hymiötä, tapahtuu usein.
Jos vitsi tai muu koomisuus saa aikaan sen, että koneen ääressä lähes putoaa penkiltä, eikö ko. tunnetilaa saisi tuoda julki boardilla? Itse ainakin luen rivien välistä henkilöiden luonteesta, tai ainakin pyrin luomaan kuvan persoonasta postausten perusteella. Mitenkään mollaamatta, et Abo kuulu niihin iloisimpien immeisten joukkoon tällä boardilla. Iloitsetko ääneen mistään ja revitteletkö koskaan? Tällaisen ankean kuvan ainakin helposti saa. Ja vielä painotan, ettei tarkoitukseni ole millään tapaa loukata ja voin toki olla väärässä luonneanalyysissäni. :wink:
Viimeksi muokannut Mokia, 22:23:45 12.01.2007. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kaikki jotka kalastavat meritaimenta, syyllistyvät laillistettuun uhanalaisen lajin sukupuuton edistämiseen!
Mokia
Operan Killisilmä

Reliikki kirjoitti:
ROTFL
ROTFLMAO
Nuo menee jo niin nörttikoodin puolelle, ettei noista ymmärrä tavallinen kuolevainen mitään. Toiseksi miltä Mankin teksti näyttäisi, jos hymiöt olisi korvattu noilla koodeilla... :shock:
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viesti:

ROTFLMAOPIMP hymiönä jo poistettais ku täällon sovittu, että kakka- & pissakuvat laitetaa linkin taakke...
Piiloteksti
ma^ko
Überbesserwisser
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Mokia kirjoitti:Mitenkään mollaamatta, et Abo kuulu niihin iloisimpien immeisten joukkoon tällä boardilla. Iloitsetko ääneen mistään ja revitteletkö koskaan? Tällaisen ankean kuvan ainakin helposti saa. Ja vielä painotan, ettei tarkoitukseni ole millään tapaa loukata ja voin toki olla väärässä luonneanalyysissäni. :wink:
"Analyysistäsi" todellakin huomaa, ettet tunne muo. En tiedä miten/miksi mokoman kuvan olet muodostanut ja samapa tuo. Internetin synnystä asti eri boardeilla luuhanneena ja sitä ennen purkeillakin häiriköineenä, voin kertoa että ihminen vastaa äärimmäisen harvoin kuvaa jonka siitä voi netitse muodostaa. Jos tunnetilaansa tahtoo julistaa, iin esimerkiksi ihan toteamus repesin tai ROTFL/ROTFLMAO antaa postaajasta huomatavasti vähemmän tollon kuvan, noi kuvakehymiöt on ääliömäisiä ja antavat käyttäjästään ääliö-vaikutelman. Jos haluaa vaikuttaa ääliöltä, niin senhän jokainen saa tehdä vapaasti, mutta mielummin vaikutan jonkun silmissä ilottomalta tosikolta kuin ääliötä.

BTW, eli osta tie, olen joskun postannut maton noita hymiöitä et sielt voi jokainen jota hymiöttömyys häiritsee, käydä hakemas mun postauksiin haluamansa määrän mun postaamia hymiöitä.
><(((((°> <°)))))>< Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, ihminen voi korjata. ><(((((°> <°)))))><
Mokia
Operan Killisilmä

abo kirjoitti:Jos tunnetilaansa tahtoo julistaa, iin esimerkiksi ihan toteamus repesin tai ROTFL/ROTFLMAO antaa postaajasta huomatavasti vähemmän tollon kuvan, noi kuvakehymiöt on ääliömäisiä ja antavat käyttäjästään ääliö-vaikutelman.
Tuo on vain yhden vajavaisen ihmisen mielipide, ei välttämättä absoluuttinen totuus.
abo kirjoitti:BTW, eli osta tie, olen joskun postannut maton noita hymiöitä et sielt voi jokainen jota hymiöttömyys häiritsee, käydä hakemas mun postauksiin haluamansa määrän mun postaamia hymiöitä.
Tuohan se nyt vasta saattaa antaa aihetta epäillä postaajaksi ääliötä. :wink:
Wstrand
Don Jouni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wstrand »

röpesin

repesin !

kumpikohan oli parempi...

mutta jatkakaa vain tuota sanailua !
You’ll Never Walk Alone - Liverpool FC
Champions League: 1977 1978 1981 1984 2005 UEFA Cup 1973 1976 2001
League Champions 1901 1906 1922 1923 1947 1964 1966 1973 1976 1977 1979 1980 1982 1983 1984 1986 1988 1990
Dilnen
oikeesti ihan mukava norsunvittukärpänen

Viesti Kirjoittaja Dilnen »

Mikä Vittu Teitä Vaivaa!

Turha kinastella, kun te ootte kaikki oikeessa.
Tarkoitushan tässä on keskustella lähinnä hymiömatoista,
joita eräs/eräät palstalaiset kylvävät.
Keino ei oo konsti eikä mikään, kun sen tietää.
Wstrand
Don Jouni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wstrand »

Tuo oli Miunkin pointtini !
You’ll Never Walk Alone - Liverpool FC
Champions League: 1977 1978 1981 1984 2005 UEFA Cup 1973 1976 2001
League Champions 1901 1906 1922 1923 1947 1964 1966 1973 1976 1977 1979 1980 1982 1983 1984 1986 1988 1990
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viesti:

tekis miäli laittaa tähän piäni hymiökevennys...

mutta enpä taira jaksaa...
Piiloteksti
Vastaa Viestiin