Brändo, kongo
Alueen säännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
- JiiHoo
- HaggiMatti tahtoo naista, heh
Mä oon joskus hankkinut Björnholman luvan, Veli Peuran aikoihin, heh. Silloin tuo muistaakseni kuului lupaan, siis "Sisäpuoli".
Nythän tuo iso saaren lupa kattaa tosi paljon aina Kihdille asti Brändön kylän ohi asti.. Tuotakaan lupaa ei ole ollut 1997, kun edellisen kerran ennen tätä vuotta olen siellä käynyt...
Käsitykseni mukaan Åva ja Brändö on yhdistäneet voimansa ja että siihen kuului Björnholmakin. Tosin en mene vannomaan.
Mutta karttaahan sei saanut mukaan, vaan se löytyi mökistä, 1kpl. Heh.
Noo, tehty mikä tehty, kele.
Nythän tuo iso saaren lupa kattaa tosi paljon aina Kihdille asti Brändön kylän ohi asti.. Tuotakaan lupaa ei ole ollut 1997, kun edellisen kerran ennen tätä vuotta olen siellä käynyt...
Käsitykseni mukaan Åva ja Brändö on yhdistäneet voimansa ja että siihen kuului Björnholmakin. Tosin en mene vannomaan.
Mutta karttaahan sei saanut mukaan, vaan se löytyi mökistä, 1kpl. Heh.
Noo, tehty mikä tehty, kele.
Mun YV ei toimi, käytä sähköpostia.
Kyl ne on kaikki pilkottu päreix, Brändö, Åva ja Björnholmalla on kaikilla omat luvat, mikä on aikas hanurista. Sais yhdistää noi alueet ja laittas vaikka snadisti lisää hintaa ni varmaan myytäis lupiakin enemmän.
Tais siin teijän mökin viemäris olla jotain vikaa ku me oltiin 17 tai sit J.Särki oli käyny tekee kepposet sinnekin

Tais siin teijän mökin viemäris olla jotain vikaa ku me oltiin 17 tai sit J.Särki oli käyny tekee kepposet sinnekin
Tehtiin eilen sitten päiväreissu tonne. Aamulla ylös 02.00 ja pikku hiljaa kohti Vihtiä, jossa kaverit hyppäs mun kyytiin. Helvetin liukkaassa kelissä Kustaviin ja oltiin ihan ajoissa odottamassa Lossia. Pilkkopimeässä perillä ja luvan ostoon.. Kierreltiin pitkin poikin ja heitettiin kevennettyjä niin perkeleesti. Joulukala oli saatava. Eka tälli tuli n 10.00 ja aika pian perään toinen kävi vieheen perässä pinnassa. Viehe oli pinnassa kun siima meni puun kautta ylös.. No siihen ne tapahtumat sitten loppuikin, kunnes n.13.30 soitin taas Kille-Guru Hakalalle paniikki soiton. MISSÄ NE KALAT ON? Vinkki tuli ja kamat autoon. Nopea siirtyminen ja 14.00 soitto Jiihoolle, 3 kalaa ylhäällä kiitos vaan vinkistä. n 25minuutissa hirveä määrä karkuutuksia ja kolme kalaa ylös. Ihan mukavan kokoisia ja näköisiä veijareita. Tappelivat aivan helvetin mukavasti vastaan. 15.00 kamat autoon ja kiireesti Viggeniin. Väsytti niin pirusti. Lossissa jopa nukahdin, mutta hyvin sitä jaksoi ajaa kotiin. Päivän reissu tonne Riihimäeltä on hiukan hektinen, mutta miks ei toistekin..