Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Pitäs vaan vielä vähä pidentää siipeä ja vähä fläsää sekaan..
Noi koukut on jo pidemmän aikaa vokotellu mua sitomaa niihin jotain muuta ku haukiperhoi.. Nymmäsen tein!
"Oisit säki ihmeissäs jos BigMac kävis vetää vastaan, biatch..."
Missäs jouluaiheiset pörhöt viipyy ? Mulla kun toi sitomistaito on huono ja noita materiaalejakaan ei pahemmin ole ni jätän toteuksen ja luovuuden jollekin taitavammalle.
Itellä on noita turboja, ihan kivoja! mutta pää pitää olla niin ***tanan pieni pää että turbo "uppoo" nätisti siipeen kiinni! Vois laittaa kuvia, kun ehtis! Kalastukses ei vielä mtn kokemuksia koska itekkin ne juuri sain:D Onkohan muilla kokemuksia?
Asunmaa kirjoitti:Olin pikkasen simassa, ku noit esiteltii perhomessuilla.
Turbulensseja yms.
Pjoo, tuskin mitään mullistavampaa. Kikka vitonen kaupanhyllylle.
Juuh, tuskin mtn mullistavaa, mutta vaihtelua Kuulemma perhoon tulee enemmän uintia, koska virta/pyörteet osuu lautaseen jolloin tulee liikettä perhoon enemmän, mutta kokeillaan...
eikö tuo epoksilla värkkääminen ole hankalaa ainaki morreja ku maalaa niin isommat pinnat tuntuu valuvan herkästi ...
ainaki itestä tuntus että näillä en saa kuvaa linkitettyä mutta tarkotin mist poolin myymää magic head hässäkkää
sais päät tehtyä helpommin mutta tuntuu vaan olevan turhan arvokasta tavaraa jos tekeee useempia pervoja
Viimeksi muokannut J.a.M, 20:36:53 26.12.2006. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Senhän tekee itte vaikka uunin moottorista, jos sattuu viallisia uuneja olee lähettyvillä. 25-45€ on kaljastusliikkeiden vaatimaton proviisio aiheesta.