Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
JiiHoo kirjoitti:Jeh, ja Gyrokin on kerennyt vierailemaan Läärissä tässä välissä...
Ja jos ei olisi vieraillut, niin varmasti mahdollisuudet päästä kalaan olisivat lähes Altan luokkaa (liki mahdotonta).
Eipä silti, mitä olen noita Norksi-foorumeita lukenut, niin eipä sinne kohtuullisille paikoille pääse nyttenkään.
Haggis-Masa, taisin törmätä sunkin kysymyksiin mm. ko. joesta samaisella palstalla. Olikohan tuosta puhettakin.
Just juttelin puhelimessa äsken toisen suunnittelijan kanssa.
Alkukausi aloittelijoiden kanssa on sikäli huono, että kalaa ei ole paljon joessa. Aloittelijoita ja nuorempia varten kalaa pitää olla, notta kiinnostusta riittää. Vähän sama juttu mulle, heh.
Tämä nyt itsekkäistä lähtökohdista:
1. Rauma. Erittäin hieno joki, elvenes drönning. maisemat pelastais, jos kalaa ei olisi. Trollstigen on vieressä. Huonona puoleana loinen ja ei ole tullut käytyä.
2. Stjördalelva. Olen käynyt, tunnen poolit, halpa. Ajan päälle tarkka. Ennen jussia. Loisjoki kanssa, gyroa ei enää ole, mutta taimenelta on löytynyt vastaava. Paljon pooleja. n.30 poolia 2000nok valtion lupineen/viikko/lätty.
3. Verdalelva. En ole käynyt, hyvä titsari/kinttujoki.
4. Björa. Hyvä alkukauden joki.
Viikko ennen jussia olisi tän hetken suunnitelma olla Norskeissa. Jussiksi kotiin.
JiiHoo kirjoitti:Just juttelin puhelimessa äsken toisen suunnittelijan kanssa.
Alkukausi aloittelijoiden kanssa on sikäli huono, että kalaa ei ole paljon joessa. Aloittelijoita ja nuorempia varten kalaa pitää olla, notta kiinnostusta riittää. Vähän sama juttu mulle, heh.
Tämä nyt itsekkäistä lähtökohdista:
1. Rauma. Erittäin hieno joki, elvenes drönning. maisemat pelastais, jos kalaa ei olisi. Trollstigen on vieressä. Huonona puoleana loinen ja ei ole tullut käytyä.
2. Stjördalelva. Olen käynyt, tunnen poolit, halpa. Ajan päälle tarkka. Ennen jussia. Loisjoki kanssa, gyroa ei enää ole, mutta taimenelta on löytynyt vastaava. Paljon pooleja. n.30 poolia 2000nok valtion lupineen/viikko/lätty.
3. Verdalelva. En ole käynyt, hyvä titsari/kinttujoki.
4. Björa. Hyvä alkukauden joki.
Viikko ennen jussia olisi tän hetken suunnitelma olla Norskeissa. Jussiksi kotiin.
Ajankohta on bueno jos me papat mahdutaan rosteriin.Tuo loppukesä kun menee taas tuolla ylhäällä
Mites titti-mike
Björa olis mielenkiintoinen, kalastus alkaa jo 15.5, joten isommat ruuhkat varmaan ohi kesäkuun alku puolella. Mutta eikö pikku hiljaa tarvis varailla,
mökkejä rupee nimittäin HETKI läheneen pikku hiljaa :P
Hetkellinen innostus pääsi jo yllättämään, mutta katosi sitten kyllä myös yhtä nopeaa. Enpä ole vähään aikaan tällä sivulla vieraillut(intti), ja heti oli jotain mielenkiintoista ilmaantunut. Muuten olisi kyllä mielenkiintoa, mutta pääsen nuista vihreistä pois vasta heinäkuun 6. päivä. Heitänkin kysymyksen sitten tässä muille... Jos teistä joku sattuisi olemaan menossa reissuun tuon em. päivämäärän jälkeen ja tilaa olisi yhdelle ylimääräiselle mukaan löytyisi täältä ainakin kiinnostusta.