Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mitä mieltä ootte noista jerkeistä? miltä netti sivuilta löytyisi niiten hinna?Millä värillä ootte saanut eniten haukia jne.... :wink: :D http://www.opm.fi/showpage.asp?id=5937
Sivut ei toimi johtuen palvelimen vaihtumisesta. Todennäköisesti toimii maanantainä, kuitenkin ulkoasu on entinen ja tieto on jotakuinkin päivittämätöntä. Wobblerin sivut uusiutuvat entisestä ulkoasusta tulevaisuudessa ja toivon mukaan niihin tulee hieman enemmän ajankohtaista elämää kuin aiemmin, kunhan uudet sivut saadaan valmiiksi. Kärsivällisyyttä.
Sama liike ja palvelin näköjään futaa. Sivut eivät tosin ole vielä uudet ja päivitetyt, joten kannattaa soittaa suoraan Jaskalle ja Timpalle jos on kysymyksiä vaikkapa jerkeistä tai jerkkivälineistä.
kanuuna kirjoitti:Onko porukalla nyt enemmän sanottavaa Jessen jerkeistä kun talvella? Niitä olisi aika sopuhintaan kaupan, mutta tekeekö kyseisillä kapuloilla mitään?
Ihan asiallinen uinti kyseisillä jerkeillä. Sellaista melko lyhyttä siksakkia. Helppoja uitettavia. Suosittelen ehdottomasti ostamaan ainakin yhden jos edullisesti saa.
kanuuna kirjoitti:Onko porukalla nyt enemmän sanottavaa Jessen jerkeistä kun talvella? Niitä olisi aika sopuhintaan kaupan, mutta tekeekö kyseisillä kapuloilla mitään?
Ihan asiallinen uinti kyseisillä jerkeillä. Sellaista melko lyhyttä siksakkia. Helppoja uitettavia. Suosittelen ehdottomasti ostamaan ainakin yhden jos edullisesti saa.
mistähän kyseistä möhlöä saa, edullisesti ja mikä on edullinen.
mistähän kyseistä möhlöä saa, edullisesti ja mikä on edullinen.
Tokmannit, Tarjoustalot,Robinhoodit... Itse maksoin tänään vajaa 8 euroa kappaleelta, sama hinta lienee kaikkialla noissa putiikeissa.
Mulla muutama noita pakissa ja joitain haukia saanu tänä kesänä. Muutamalla reissulla kesä-heinäkuussa Jesse oli ainoa, jolla kalaa tuli. Muut heitti Bustereilla..
Jessessä on vilkas, poukkoileva uinti ja mun mielestä enemmän kesäkuva..
Supermario kirjoitti:
Jessessä on vilkas, poukkoileva uinti ja mun mielestä enemmän kesäkuva..
Juurikin näin, hyvin on pelittänyt kun on niiden aika. Aika paljon tullut noita heiteltyä. 60gr on paremmin omaan käteen sopiva kun ei uppoa niin nopeasti. 80gr uppoaa nopeasti ja ui syvällä, hyvä ja huono juttu. Sille on kyllä omat paikkansa missä se pääsee todella oikeuksiinsa. Tähän asti kummatkin kerännyt lähinnä määrää, ei kokoa... Järville hyvän kokoinen kapula.
Sinänsä hassua että valmistajan tehtaan myymälässä hinta 11€ ja naapurissa tarjoustalossa 8,90€ (tms.)
Jos oikein muistan niin raapi pohjaa suht katkonaisella uitolla kun kaiku näytti n. 4m. Nopealla uitolla saa varmaan menemään alle kahdessa ja sitten hitaalla sinne neljään...