KMC ruokakerho
Alueen säännöt
Kuinka tehdään maailman paras kalasoppa?.... Mitä tarvitaan savolaiseen kalakukkoon. Kaikki reseptit ja murkinavinkit...
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Kuinka tehdään maailman paras kalasoppa?.... Mitä tarvitaan savolaiseen kalakukkoon. Kaikki reseptit ja murkinavinkit...
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
viimeiset kuvat , anders mittasi juuri promillet, 1,2 löytyy vielä, joten ei vähään aikaan pelkoa rapulasta.
en ymmärrä miten naiset haistavat hyvän ruuan, niitä alkoi tunkemaan oven täydeltä, kun saimme ruuan pöytään
en ymmärrä miten naiset haistavat hyvän ruuan, niitä alkoi tunkemaan oven täydeltä, kun saimme ruuan pöytään
- Liitteet
-
- kcrk13.JPG (56.78 KiB) Katsottu 2693 kertaa
-
- kcrk12.JPG (51.12 KiB) Katsottu 2693 kertaa
-
- kcrk11.JPG (57.76 KiB) Katsottu 2693 kertaa
- Fuso
- Neljänneks paras tietosuojavaltuutettu
Näin tehdään.Bon apetit.nypy kirjoitti:fusolle:
eiköhän se ole parempio, kun ihan itse tehdään ruuat, saadaan kunnollista kerralla.................tai toisella
"Sentti nenässä, tuuma mulkussa ja jalka vavassa näkyy ja tuntuu".
Veikko Heiskasen lempilauseesta Arvi Mustosen vääntämä tunnuslause Neidenin siltamontulta.
Veikko Heiskasen lempilauseesta Arvi Mustosen vääntämä tunnuslause Neidenin siltamontulta.
jäänyt huomaamatta tuo wiskyn kysymys, joidenkin osanottajien lieviä flunssaoireita lukuunottamatta tilaisuus oli hieno kokonaisuus, joten päätimme uusia sen pääsiäisenä.
vastaanotetaan ehdotuksia menyyksi.
raaka-aineina on käytettävissä ainakin poroa, hirveä, peuraa, villisikaa, sorsaa, jänistä, ruijanpallasta, muikunmätiä, lohta, ahventa yms
vastaanotetaan ehdotuksia menyyksi.
raaka-aineina on käytettävissä ainakin poroa, hirveä, peuraa, villisikaa, sorsaa, jänistä, ruijanpallasta, muikunmätiä, lohta, ahventa yms
täällähän on enemmänkin lukemattomia viestejä.....tai sitten on tullut luettua vasta aterian jälkeen, eikä kukaan enään muistanut mitä mausteita siinä käytettiin.MikeTonic kirjoitti:Miten muulla tapaa maustoitte tuon peuran kuin juureksilla? Suolaa ja pippuria? Valkosipulia? Yrttejä? Al naturel?
normaalisti mausteina puolentusinaa eri pippuria, korianteria, paprikaa, toistakymmentä eri yrttiä, erilaisia suoloja, kaikenkaikkiaan reilu parikymmentä eri maustetta, ja jokaista sormituntumallla
alkoholia en käytä, mutta jaloviinasta en ole kieltäytynyt
no, hieman listaa ostettavista
rosamunda perunaa 3kg
sipulia 1kg
paprikaa , keltainen, punainen, oranssi ja vihreä, jokaista n300g
hunajaa 1 prk
tyrnimarjoja 100g
kermaa 1 l
maitoa 6 l
voi
voimariini
hyvää punaviiniä
lanttua
porkkanaa
jotain jos itselle tulee mieleen niin llisukkeeksi vain, ilmoitus kuitenkin minulle, kuka hakee mitäkin, muussa tapauksessa haen ne itse
no, hieman listaa ostettavista
rosamunda perunaa 3kg
sipulia 1kg
hunajaa 1 prk
tyrnimarjoja 100g
kermaa 1 l
maitoa 6 l
voi
voimariini
hyvää punaviiniä
lanttua
porkkanaa
jotain jos itselle tulee mieleen niin llisukkeeksi vain, ilmoitus kuitenkin minulle, kuka hakee mitäkin, muussa tapauksessa haen ne itse
Jos käyn kaupassa hakemassa tuollaiset ja toimitan jo torstaina ne perille:
rosamunda perunaa 3kg
sipulia 1kg
hunajaa 1 prk
kermaa 1 l
maitoa 6 l
voi (yksi rasia riittänee?)
voimariini (yksi rasia?)
Edit: Poistetaanko paprikat listalta? Paljonkos lanttuja ja porkkanoita tarvitaan?
rosamunda perunaa 3kg
sipulia 1kg
hunajaa 1 prk
kermaa 1 l
maitoa 6 l
voi (yksi rasia riittänee?)
voimariini (yksi rasia?)
Edit: Poistetaanko paprikat listalta? Paljonkos lanttuja ja porkkanoita tarvitaan?
Viimeksi muokannut pike, 20:03:23 03.04.2007. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Entäs mä?nypy kirjoitti:wiskyn, sakkkeuksen ja piken hakemukset Kalamies.comin Ruokakerhon jäseniksi hyväksytty, sakkeus voisi jättä ne työt väliin ja tulla kerrankin syömään kunnolla
Vaikka olenkin joutunut tunnustamaan lapsen ja nyt joudun sitä kerran hoitamaan, ei sitä voi laskea hakemuksen hylkäämisperusteeksi.
PRKL! MEDIAPELIÄ!!!! ...sanoisruutta...
Kalastusta ilman sukkiksia jo vuosikymmenien ajan.