Omavalmiste uistimet
Alueen säännöt
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
Pitkällisen ajatustyön tuloksena syntynyt monikäyttöjerkki. Eipähän ole enää pullonavaaja hukassa veneessä! Uinti mantamaista liukua, toimii myös kelauitolla hyvin. Perjantaina kävi jo makutuomarikin maistelemassa, mutta ei ilmeisesti pitänyt Karhun mausta, kun kävi vaan tärppäämässä.
- Liitteet
-
- Karhu.jpg (38.66 KiB) Katsottu 4014 kertaa
-
- All you need...
- Karhu ja Karhu.jpg (40.17 KiB) Katsottu 4010 kertaa
- Hyttinen_T
Hienoja jälleen kaikilla, erityisesti jäi mieleen Massimon virheetön surunauhavaappu. Toiset ja viimeiset Tamikopiot, lopuista tulee sitten omia värityksiä.
Sitten vielä yks tollanen uniikki kökkö, ei oikein onnistunut niin hyvin, kun piti. Vaappu on reilusti painotettu eli uppoava, painoa en tiiä, mut lentää kyllä ja tirisee.
E: Hieman näkyy kuvissakin nitron hiushalkeamia, jonka takia itse luovun kyseisestä tavarasta, kun loppuu.
Sitten vielä yks tollanen uniikki kökkö, ei oikein onnistunut niin hyvin, kun piti. Vaappu on reilusti painotettu eli uppoava, painoa en tiiä, mut lentää kyllä ja tirisee.
E: Hieman näkyy kuvissakin nitron hiushalkeamia, jonka takia itse luovun kyseisestä tavarasta, kun loppuu.
- Liitteet
-
- kökkö.JPG (31.69 KiB) Katsottu 4103 kertaa
-
- tamin kopioimista.JPG (50.81 KiB) Katsottu 4100 kertaa
Hienoja vaapuja kaikilla.
Nuo yläpuolen vaaput ei itse asiassa ole edes tami-kopioita,kun tuo on ns. välimalli 60p vaapusta. Muokattu aika rajusti masteria tuon jälkeen. Kerkisin tosin noin 100kpl noitakin tehdä ennenkuin möin kaikki rungot pois.
Tämmöistä perusväriä väsäsin joku päivä sitten. Tulee värikarttaan,kunhan nimi keksitään.
Nuo yläpuolen vaaput ei itse asiassa ole edes tami-kopioita,kun tuo on ns. välimalli 60p vaapusta. Muokattu aika rajusti masteria tuon jälkeen. Kerkisin tosin noin 100kpl noitakin tehdä ennenkuin möin kaikki rungot pois.
Tämmöistä perusväriä väsäsin joku päivä sitten. Tulee värikarttaan,kunhan nimi keksitään.
Vuosivaappuja vielä muutama jäljellä http://www.tami-vaappu.com
Timky kirjoitti:Se on helppoa kun sen osaa.
Minkälaista sabluunaa käytät Juha?
Edit: Siis raitojen maalaukseen.
Ihan vaan saksilla leikkaan hieman normaalia paksumpaan paperiin. Kestää noin 100 vaappua maalata,jonka jälkeen on niin kova ja paksu maalista,että pitää leikata uusi.
Ei ihan tiivis ole joka kohdasta,mutta itse tykkään,kun hieman "räiskii" raitojen sivullekkin.
Perusväri= varmat värit,jotka pitäs jossakin kelissä pelata.
Laitoin tuommosen toiseksi vaapuksi kalaharrin tenon uittoon,joten saa nähä miten käy?
Upeita ovat äijien hengen ja käsien tuotokset, kertakaikkiaan.
Laiteaan ny muutama oma väkästyskin näytille, kaste tulee näille ens viikonloppuna Houtskarilla, toivottavasti saan ees yhen omilla.
Ja jälleen kuvat pepusta, pakko kai se uus digikamera on hakea!
Laiteaan ny muutama oma väkästyskin näytille, kaste tulee näille ens viikonloppuna Houtskarilla, toivottavasti saan ees yhen omilla.
Ja jälleen kuvat pepusta, pakko kai se uus digikamera on hakea!
- Liitteet
-
- Mustaa, hopeeta ja metallic-valkonen vatsa.
- silakka.jpg (18.9 KiB) Katsottu 4739 kertaa
-
- Tossa on oikeesti aika makee sävy, Costa Rica paketista leikattu kylkeen folio.
- CostaRicaPuMu.jpg (24.1 KiB) Katsottu 4740 kertaa
MelkkeSaamaMiäs
Kirjolohen ja taimenen surma no:1 on palanut...
Upeita vaappuja Odezio nimimerkiltä. Jelppaan kuvien laitossa.
Upeita vaappuja Odezio nimimerkiltä. Jelppaan kuvien laitossa.
- Hyttinen_T
-
Mikko_-Procyon-
- Ich Liebe HH
Pitkästä aikaa jotain uutta. Tässä on se uusi 11cm haukirunko ensimmäistä kertaa sorvattuna ja valmiina. Leukalapun paikka, kulma, painotus, lakan määrä yms asioita vielä haussa. Eli tämä on tavallaan testierää. Tilausvärejä ja pari testiväriä. Itse en ollut kovin tyytyväinen tällä kertaa työnjälkeen, huomaa kyllä ettei ole tullut tehtyä taas puoleen vuoteen oikeastaan mitään vaappuihin liittyvää.

Propilkki 2 - jo 10 vuotta virtuaalipilkintää. www.kalassa.net/propilkki2
noh katotaan onnistuuko kuvan liitäminen?

no se onnistu sittenkin...

no se onnistu sittenkin...
Kaikenmaailman tyllejä - erilaisia folioita--> http://www.kalamies.com/foorumi/viewtop ... &start=450