Tuossa Iiksenjokisuun ja karsikon uimarannan välillä pyörittiinhevikalastaja kirjoitti:missäs päin soutelitte?FisherMan kirjoitti:Tänään eeduskiin kanssa pari tuntia soutelemassa ja ei saalista![]()
![]()
Pielisjoki/Joensuun kosket
Alueen säännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Kiitos saqu tiedosta. Ja sen nelikiloisen saaja en siis (ikävä kyllä) ollut minä. Muistelin vaan, että paikallisessa aviisissa oli silloin kalastuskauden avauksesta juttu ja siitä Kimmelin mutkasta oli joku saanut silloin avauspäivänä hieman yli nelosen. Taispa olla ihan kuvan kanssa varustettu se juttu. No joka tapauksessa sieltä aina silloin tällöin joitakuita lykästää. Jospa sitä tänä kesänä minua onni potkaisisi. Menikin viime vuosi niin penkin alle. Tais Soad viedä kaikki kalat joesta. 
-
_saqu_
- Uuden ajanlaskun Mr. Bean
- Viesti:
Juu ei mitään..Aattelin vain selventääAsko kirjoitti:Kiitos saqu tiedosta. Ja sen nelikiloisen saaja en siis (ikävä kyllä) ollut minä. Muistelin vaan, että paikallisessa aviisissa oli silloin kalastuskauden avauksesta juttu ja siitä Kimmelin mutkasta oli joku saanut silloin avauspäivänä hieman yli nelosen. Taispa olla ihan kuvan kanssa varustettu se juttu. No joka tapauksessa sieltä aina silloin tällöin joitakuita lykästää. Jospa sitä tänä kesänä minua onni potkaisisi. Menikin viime vuosi niin penkin alle. Tais Soad viedä kaikki kalat joesta.
-
eeduskii
- Viienkilonhauki
- Viesti:
,.,.
Tänää mieki olin iskän ja sedön kaa kalassa iskä sai yhen tanen ja setä kaks kirjoo =)
"Yksi savuke lyhentää elämää n. 5 minuuttia, yksi keskiolut
n. 15 minuuttia ja yksi työpäivä 8 tuntia!"
n. 15 minuuttia ja yksi työpäivä 8 tuntia!"
-
hevikalastaja
- pönömies
Täällä hinnatSame kirjoitti:Paljonka tunti lupa maksaa koskelle?
Jos kaveri sen ostais. :]
-
Finntackle
- Viesti:
Taikka kaikkia höytiäiseltä. (kuhaa, taimenta, järväriä...)
Höyskällä puolimatkan kallion, sikosaaren ja jouhtenisen lähettyvillä, erinomaiset paikat lohille sekä kuhalle.
Lohiluodon ja röttelön väliä, joskus höylätty. Kuhaa sieltäkin ihan hyvin ja muutamia +3 järväriä viime kesänä.
Mutta itse kyllä suosittelen, puolimatkan kallion aluetta.
Taikkapa pielinen, puruvesi, kuorinka.... kuoringalla tietääkseni joku vaparajoitus, ja kalliit luvat?...
Huomioi sitten, että pyhäselällä on kesäkuun kuhanrauhoitus.
Höyskällä puolimatkan kallion, sikosaaren ja jouhtenisen lähettyvillä, erinomaiset paikat lohille sekä kuhalle.
Lohiluodon ja röttelön väliä, joskus höylätty. Kuhaa sieltäkin ihan hyvin ja muutamia +3 järväriä viime kesänä.
Mutta itse kyllä suosittelen, puolimatkan kallion aluetta.
Taikkapa pielinen, puruvesi, kuorinka.... kuoringalla tietääkseni joku vaparajoitus, ja kalliit luvat?...
-
Finntackle
- Viesti:
-
Finntackle
- Viesti:
-
hevikalastaja
- pönömies
millos toi päätös on tullut et kuhan rauhoitus on kumottu? onko missä ilmotettu asiasta? ois kyllä mun puolesta voineet pitää rauhotuksen tai ainaki oisivat voineet sit nostaa alamittaa..mtl kirjoitti:Eipä oo enää, 2007 vapaata riistaa vuoden ympäri.mjl kirjoitti: