Madehässäkkä-06
Alueen säännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
- Perniön Markiisi
- Puolisukeltaja
Jakkaraa lainaks?
Moro ukot! Olisko kellään yhtä ylimääräistä pilkkijakkaraa ku mun tukijoukot on tullu tuolta venäjän kaukoidästä asti jäälautalla tänne ja jakkara jäi himaan?! Eli suomeks meitä on kaks ukkoo mut vaan yks jakkara. Auttakee!!! Ei millään viittis vetää keskenään sylitanssia koko iltaa!
Simo Hovari
Epäilen, Willin "hanuri" vaatii aktiivihiilisuotimen lievehaittojen eliminoimiseksi ja sittenkin "musiikki" kuulostaa pikemminkin torvimusiikilta kuin hanurinsoitannaltaWilli kirjoitti:Pyydä ne mukaan! Kyllä siellä voidaan tanssit järjestää. Kaveri laulaa ja mä soitan haitarii!
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
Pahoittelen erehdystäniWilli kirjoitti:Mitä?! Epäilläänkö täällä minun musikaalisuuttani vai suolen toimintaa?! Varoitus: Mä oon ihan alasti täällä vaatteiden alla!
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
Naapurit!
Ohessa kuva Maisterin naapureista, jotka osallistuivat jo viimevuonna madehässäkkään. Kuvassa tytöt avannon reunalla tarkkailemassa väsytystä! Naapureista vain yksi on suomalainen. Arvatkaa kuka. Ai niin ja toka oikeelta on mun. Älkää kattoko liian pitkään!
- Liitteet
-
- suomiperse.jpg (56.43 KiB) Katsottu 4145 kertaa
Simo Hovari
- Renfors
- Turha jätkä, Suomen Kommunistinen Puolue
- Viesti:
Heimo Haitto soittaa ja laulaa, Vol.2 . Sivusta kuuntelijat soittaa eläinsuojeluviranomaisille, epäillen jonkun raiskaavan kissaaWilli kirjoitti:Pyydä ne mukaan! Kyllä siellä voidaan tanssit järjestää. Kaveri laulaa ja mä soitan haitarii!
Paskaviestejä lähes 10 000 kpl Kalamies.comiin vuodesta 2005...........
Sanotaankö näin, että tänään ei tarvitse ainakaan ajaa autolla?
En ole aivan varma, mutta luulen matikkasaaliin olleen melko
lievä?
Kiitos kaikille osallistujille. Keli oli taas Hässäkkään sopiva, eli
rankka! Silti pärjäsitte ja osallistuitte. Hatun noston arvoinen
suoritus teiltä kaikilta. Osa jopa kalasti!
En ole aivan varma, mutta luulen matikkasaaliin olleen melko
lievä?
Kiitos kaikille osallistujille. Keli oli taas Hässäkkään sopiva, eli
rankka! Silti pärjäsitte ja osallistuitte. Hatun noston arvoinen
suoritus teiltä kaikilta. Osa jopa kalasti!