Räjähtäviä nalleja/muuta hauen ootto-onkeen.
Alueen säännöt
Kaikki onginnasta sekä talvi- ja kesäpilkinnästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Pilkkivaatteet, pilkkikengät
Kaikki onginnasta sekä talvi- ja kesäpilkinnästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Pilkkivaatteet, pilkkikengät
Räjähtäviä nalleja/muuta hauen ootto-onkeen.
Kertokaas mistä voisi tilata jotain hyvia nalleja tai muuta sopivaa tollaseen teikkionkeen?
Minulle sanottiin, että starttipyssyn paukut kävisi, mutta mistä niitä voisi tilata?
Minulle sanottiin, että starttipyssyn paukut kävisi, mutta mistä niitä voisi tilata?
http://regalmarin.shopsystem.nu/product ... 264&page=1
Tollasia suosittelivat ruotsalaisella sivustolla. Oisko kellään tietoa mistä noita saa?
Tollasia suosittelivat ruotsalaisella sivustolla. Oisko kellään tietoa mistä noita saa?
- Holkkipolvi
- On nähnyt Tuksun aromipesän
WTF...Siis tärpin ilmasimeksiko noi tulee 
Viimeksi muokannut Holkkipolvi, 15:17:33 25.11.2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Mikey
- Herr Doktor
Kokeile vetopommeja (vältä kuitenkin käyttämästä vetypommeja). Vetopommin kun sitoo siihen heilurivarteen kiinni niin pitäis toimia?imot90 kirjoitti:Joo siinä on sellanen jousi mikä laukeaa kun hauki nappaa ja sitten se poksauttaa nallin ja kuulet sen kauemmakisin.Holkkipolvi kirjoitti:WTF...Siis tärpin ilmasimeksiko noi tulee
Noi starttipyssyn panokset eivät toimi... Tai ei ainakaan nuo minun ostamani...
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
- Holkkipolvi
Eikös tuohon olis helpompiakin ratkasuja?Krapulassa kun joku jysähtää ,niin siinä voi tulla lötkö housuunimot90 kirjoitti:Joo siinä on sellanen jousi mikä laukeaa kun hauki nappaa ja sitten se poksauttaa nallin ja kuulet sen kauemmakisin.Holkkipolvi kirjoitti:WTF...Siis tärpin ilmasimeksiko noi tulee
Noi starttipyssyn panokset eivät toimi... Tai ei ainakaan nuo minun ostamani...
- Renfors
- Turha jätkä, Suomen Kommunistinen Puolue
- Viesti:
Vetopaukut ei taida toimia, kun perkeleet vetävät kosteutta itseensä (Mutu).
Isäukolla oli joskus sellaisia virityksiä, joissa patina toimi Hiltin naulapyssyn paukku. Nämä oli jotain ihan tehtaantekemiä, made in Sweden. Systeemi teki vieläpä vastaiskunkin nallin napsahtaessa. Isäukko sai niitä veljeltään, joka kalasti näillä lähes "ammatikseen", siihenasti kun patentit kiellettiin Ruotsissa (kalastusalueella), kuten iskukoukut, jotka oli vain kahdella väkäsellä/koukulla. Niitäkin laittomia iskä "peri" isoveljeltään ison kasan.
Tämä muistelu on mun muistikuva...
Isäukolla oli joskus sellaisia virityksiä, joissa patina toimi Hiltin naulapyssyn paukku. Nämä oli jotain ihan tehtaantekemiä, made in Sweden. Systeemi teki vieläpä vastaiskunkin nallin napsahtaessa. Isäukko sai niitä veljeltään, joka kalasti näillä lähes "ammatikseen", siihenasti kun patentit kiellettiin Ruotsissa (kalastusalueella), kuten iskukoukut, jotka oli vain kahdella väkäsellä/koukulla. Niitäkin laittomia iskä "peri" isoveljeltään ison kasan.
Tämä muistelu on mun muistikuva...
Paskaviestejä lähes 10 000 kpl Kalamies.comiin vuodesta 2005...........
No ei oikein jaksa kokoajan tollottaa noita haukionkia kun samalla yrittää pilkkiä ahventa...Holkkipolvi kirjoitti: Eikös tuohon olis helpompiakin ratkasuja?Krapulassa kun joku jysähtää ,niin siinä voi tulla lötkö housuunLaittaa esim jonkun "lipun" kiinni siimaan joka toimii tärpin ilmasimena
Kokeilen tässä nyt viritellä jotain noista nalleista joita ostin. Jos saan toimimaan niin valaisen teitäkin
- Holkkipolvi
tehkää sellaset onget että lippu ponkasee pystyyn kun kala ottaa! laittakaa vaikka sellanen metrin mittanen lippu niin näkyy kyllä kauempaakin.
Eipä itsellä tuo sillon tällön onkien vilkaseminen kovin paljoa voimia vie.
Aika hyvin sen kuule kun hauki vie ongelta siimaa tai ainkain omissa ongissa. Kellat sillä tavalla kahisevat ja tuon kuulee hyvin jos on tyyntä.
Eipä itsellä tuo sillon tällön onkien vilkaseminen kovin paljoa voimia vie.
Aika hyvin sen kuule kun hauki vie ongelta siimaa tai ainkain omissa ongissa. Kellat sillä tavalla kahisevat ja tuon kuulee hyvin jos on tyyntä.
-
Mikey
- Herr Doktor
Swedut on aika lailla (tässäkin) hommassa meitä edellä. Ja ne käyttää nalleja ja lippuja yhdessä, joten toimiva systeemi lienee?
Homma kiinnostaa myäs mua sillä talvella ois täkyilyä tarkoitus harrastaa, tosin ahvenongella en istu samalla vaan pikemminkin haukipilkillä.
Täkyily ois vaan todella tehokas tapa selvittää onko mestassa kalaa ylipäänsä vaiko nou.
Ite oon ajatellut että kokeilisin noita vetopommeja, eihän niitä Ååkke veteen laiteta.
Homma kiinnostaa myäs mua sillä talvella ois täkyilyä tarkoitus harrastaa, tosin ahvenongella en istu samalla vaan pikemminkin haukipilkillä.
Ite oon ajatellut että kokeilisin noita vetopommeja, eihän niitä Ååkke veteen laiteta.
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
Ruotsista saa melkein kaikkialta kun siellä ollaan niinkun mikey sanoi niin edellä asioissaperza kirjoitti:mistäs saa tollasia onkia mihin vois asettaa noita räjähteitä?
Itse sain nämä yhdeltä ruotsista suomeen muuttaneelta tutulta. Sillä oli näitä vaikka kuinka paljon ja saanut näillä monia isoja haukia
Kuinkahan nuo karppi hälyttimet toimii esim 15 asteen pakkasella?Progamer kirjoitti:Siitä
Pitääkin harkita jos tommosen vaikka ostas kokeeksi.
niitä on sellasia mitkä on pikku hauenleualla vieterillä ja tiukulla varustettuja hässäköitä ... kaverilla vois olla niitä läjä myynnissä kun lopettaa liikkeen niin jopa kohtuu edullisesti
Löyty kuvaki
huomenna voi kysellä yyyy&Veellä jos kiinnostaa
tai no tänäänki voi ilmoittaa halukkuutensa
Löyty kuvaki
huomenna voi kysellä yyyy&Veellä jos kiinnostaa
tai no tänäänki voi ilmoittaa halukkuutensa
Paino on voimaa ja Ylipaino on Ylivoimaa