Vastenmielisin maistamasi "ruoka"?
Alueen säännöt
Kuinka tehdään maailman paras kalasoppa?.... Mitä tarvitaan savolaiseen kalakukkoon. Kaikki reseptit ja murkinavinkit...
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Kuinka tehdään maailman paras kalasoppa?.... Mitä tarvitaan savolaiseen kalakukkoon. Kaikki reseptit ja murkinavinkit...
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Vastenmielisin maistamasi "ruoka"?
Eli mikä on epämieluisin maistamasi elintarvike joka on mieleesi jäänyt? En siis tarkoita syömäkelvottomaksi pilaantuneita elintarvikkeita enkä kokonaan syötäväksi tarkoittamattomia aineita, vaan elintarvikkeita joita jotkut halulla syövät.
Oma inhokkini on hapansilakka jota maistelin joskus 7-8v sitten. Sen sain silti syötyä. Joskus lapsena "sain" maistaa kreikasta tuotua homejuustoa joka aiheutti syöksy-yrjöreaktion. Nykyään popsin homejuustoja suurella halulla, joten maku muuttuu...
Oma inhokkini on hapansilakka jota maistelin joskus 7-8v sitten. Sen sain silti syötyä. Joskus lapsena "sain" maistaa kreikasta tuotua homejuustoa joka aiheutti syöksy-yrjöreaktion. Nykyään popsin homejuustoja suurella halulla, joten maku muuttuu...
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
- Haukkivesku
- Viikonloppusavolainen
- Viesti:
- Royal Trude
- Koko Kansan Tenaleidi
- Viesti:
Kanan varpaat, phtyi.. yäk. Pelkää luuta nahkaa ja jänteitä...
Sit noi kiinalaisten tekemät vuosisatamunat... century egg yäk, hyi helvata...
Sit noi kiinalaisten tekemät vuosisatamunat... century egg yäk, hyi helvata...
Etiopiassa kaikki muu on paskaa paitsi kusi...
Ootkos noita munia maistanut? Aika yököttävältä ainakin vaikuttavat.wishky kirjoitti:Sit noi kiinalaisten tekemät vuosisatamunat... century egg yäk, hyi helvata...
Nuorten kalakerho etsii lahjoituksina käyttökelpoista tai korjauskelpoista kalastustavaraa. Yksäriä minulle, niin kerron lisää.
- catch_a_fish
- Väärin kalastaja
Sinä päivänä, kun minusta tulee Suomen diktaattori, kiellän vähintäänkin raa'an paprikan kaikilta ja ikuisesti. Syötävänä kuvottavan pahaa, pelkkä hajukin riittää aiheuttamaan vihaa. Ei parane edes keittämällä/paistamalla eikä mitenkään muutenkaan. Jotenkin käsittelemällä saadaan raa'asta vain vähemmän huono, silti paha.Royal Trude kirjoitti:
Raaka paprika, vaikkakin hyvää, saa aikaan ikävät jälkimaut.
Paprikan hajussa on myös se paha puoli, että se tarttuu kaikkeen syötäväksi kelpaavaan. Koko jääkaappi haisee, mikäli raa'an paprikan jättää hetkeksikin sinne. Evässämpylät, joihin joku onneton on piilottanut parikaa "koristeeksi", muuttuvat syöväkelvottomaksi liki samantien. Onneksi joku muukin ymmärtää tämän: taannoin jossain taukopaikassa jossain päin Suomea tutkailin sämpylävitriinin sisältöä. Kerrankin ei tarvinnut tiedustella, että sisältääkö sämpylä paprikaa, koska jokaisen sämpylän hintalapussa oli joko "sisältää" tai "ei sisällä" paprikaa-teksti. Asiameininki!
Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!
juu, kerran oon Singaporessa maistanu, toiste ei tartte...Tyrä kirjoitti:Ootkos noita munia maistanut? Aika yököttävältä ainakin vaikuttavat.wishky kirjoitti:Sit noi kiinalaisten tekemät vuosisatamunat... century egg yäk, hyi helvata...
Tuli mieleen viel tällane hedelmä jota oon kans maistanu Singaporessa, haisee aivan jumalattoman pahalle ja ja maistuu kuvottavalle. laatta lentää ku haistaa. hedelmä on Durian
Etiopiassa kaikki muu on paskaa paitsi kusi...
Täällähän on ihme tissiposki porukkaa,kyllä se on niin,että suomalainen mies syö kaikkea mikä on puuta pehmeämpää ja paskaa makeampaa. 
"Karppimafia"/Isä Carillo
www.karppimafia.fi
www.karppimafia.fi
- Royal Trude
- Koko Kansan Tenaleidi
- Viesti:
Saludissa on sivvissii käyty.... Pässinpallit on yks mauttomimmista sapuskoista mitä mää oon koskaan syäny. Jos se on mautonta niin miten hemmetissä se voi olla pahaa??? Mää en ymmärrä...Japi kirjoitti:Pässin kivekset. Hyi yrjö!
Neljä kertaa tuli hissi ylös, mutta menihän se annos alas, kun oli luvattu ja kaverit söi saman satsin.
Ilman annoksessa ollutta salsa- kastiketta ei syöminen olisi onnistunut.
Nooh, saipa siittä todistuksen, joten sitä ei tarvitse tehdä toista kertaa...
Piiloteksti
Son se sykolokinen vaikutus nääs. Eihän alle minuutin vatsassa ollut ja oksennettuna vielä lämmin pyttipannukaan varmaan pahaa ole, mutta enpä maistaakkaan tahtoisi, en edes itse "kierrätettynä".
- Fuso
- Neljänneks paras tietosuojavaltuutettu
Vision 17 kirjoitti:Maksapihvi ja kesäkeitto.. Yök...
Maksapihvit ja siihen viittaavat ei hjuva.Kesäkeitto on nam.
Mitään todella kamalaa (ruokaa) en ole muistini mukaan koskaan maistanut.
"Sentti nenässä, tuuma mulkussa ja jalka vavassa näkyy ja tuntuu".
Veikko Heiskasen lempilauseesta Arvi Mustosen vääntämä tunnuslause Neidenin siltamontulta.
Veikko Heiskasen lempilauseesta Arvi Mustosen vääntämä tunnuslause Neidenin siltamontulta.
Kertaus on opintojen äiti oi palstajumalaRenfors kirjoitti:Nyy-yy- yt Kalluppikeisari astui omaan miinaan.
Tämä kalluppi oli jo vuonna kivi, jolloin hApansilakka tuomittiin karmeammaksi ruokakokemukseksi....
Tarkkuutta Tyrä - Tarkkuutta.
Paprikahan on parasta.(poron jälkeen)
Borsch keitto on pahinta mitä ikinä suuhuni laittanu.
Joskus 20 vuotta sitte kaverin luona olin ja äitinsä huuti että ottaaks Samikin syömistä, no tottakai kasvava lapsi haluaa ruokaa.
Hamsttrasin oikeen ison lautasellisen keittoa, eka lusikallinen suuhun ja yrjö meinas lentää. Siitä sitte alko suurin urakkani syömisen saralla.
Eikun vaan lusikallinen kerralla suuhun ja nopeaa nielemistä.
HYI HELVETTI, en oo tuon päivän jälkeen tuota tököttiä maistellu enkä maistele.
T: Sami
Borsch keitto on pahinta mitä ikinä suuhuni laittanu.
Joskus 20 vuotta sitte kaverin luona olin ja äitinsä huuti että ottaaks Samikin syömistä, no tottakai kasvava lapsi haluaa ruokaa.
Hamsttrasin oikeen ison lautasellisen keittoa, eka lusikallinen suuhun ja yrjö meinas lentää. Siitä sitte alko suurin urakkani syömisen saralla.
Eikun vaan lusikallinen kerralla suuhun ja nopeaa nielemistä.
HYI HELVETTI, en oo tuon päivän jälkeen tuota tököttiä maistellu enkä maistele.
T: Sami
Devonit ja niihin liittyvä kirjallisuus kiinnostaa.
Tuolta löytyy tekeleitäni.
http://www.kalamies.com/foorumi/viewtop ... 17&t=53652
Tuolta löytyy tekeleitäni.
http://www.kalamies.com/foorumi/viewtop ... 17&t=53652