Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ehdottaisin 100cm pituutta ja 20cm korkeutta. Jos/kun pituus menee mitattavalla yli metrin, niin sitten tarkkuus ei ole enää niin sentin päälle etteikö silmämääräinen arviointi riittäis.
Ei minulta mitään puutu, näillä mennään, ei mikään muutu!
JuurusRules kirjoitti:Ehdottaisin 100cm pituutta ja 20cm korkeutta. Jos/kun pituus menee mitattavalla yli metrin, niin sitten tarkkuus ei ole enää niin sentin päälle etteikö silmämääräinen arviointi riittäis.
Höpsis, just noista yli 115cm kaloista haluun tarkat tiedot, jos niitä sattuis taas tuleen...
Royal Trude kirjoitti:Älkääs kritisoiko toisten mittoja vaan laittakaa mittoja joita ITSE haluatte ostaa. (Melkein) jokaista kokoa on mahrollisuus saara...
Eikös olisi hyvä tehdä samalla joku 150cm mitta jonka kukin voi sitten katkaista haluamakseen... Yksinkertainen ratkaisu.
Zaphod: I can't do this without my third arm!
Suojele norppaa. Vältä verkkokalastusta. Osta katiska. --== : Kalamittatarroja kaupan : ==--
Mitta vähintään 130cm, mielellään vaiks 150cm. Alle 130cm mitta on oikeasti liian lyhyt haukikalassa, jos se unelmien täyttymys sieltä suvaitsee nousta. 100cm mitta ei aina riitä edes seiskan kaloille, joten lyhyeksi jää.
Alamitat olis kyllä ihan kiva saada mittaan, vaikka lajin havainnoistavine
kuvineen. Tosin lakisääteisiä ja varsinkin henkilökohtaisia alamittoja on useita, mikä hieman hankaloittaa hommaa. Tarran leveys nyt ei ole mielestäni niinkään tärkeä, eiköhän jo joku 5cm ole passeli? Vai minkä toiminnon tuollainen +10cm "ylipleveä" mitta täyttää? Leveämpi tarra on vaikeampi liimata kiinni ja lisäksi sille on vaikeampaa löytää paikka veneestä.
Jussijii kirjoitti:Ei mitään alamittoja. Mistä te tiedätte palijon mun vesillä on vaikka kuhan alamitta - enemmän nimittäin kun siellä teillä! 8)
Mielellään tuollaisen khyl ostais!
Juu, tuota juuri tarkoitin sekavalla ulosannillani. Myös meritaimenen lakisääteinen alamitta vaihtelee, joten ehkäpä olisi parempi jättää alamitat kokonaan pois?
150cmX10cm ois passeli. Alamittoja ei tarvis olla. Jokainen joka ne siihen haluaa vois käyttää tussia ja niin kuin jo puhetta oli niin sen voi leikata sit haluamaansa pituuteen, mutta paha sitä on ruveta venyttään
Jonkinmoinen KMC logokin sais olla...
Mulle riittäis hyvin se metrin pätkäkin tohon Saimaalle. Osa porukasta kumminkin hilluu merilohihommissakin ja mikä säälittävintä luupääkin näkyy olevan mitattavien joukossa. Näin ollen toi pualentoista metrin mitta palvelis kaikkia. Ei toi oo homma eikä mikään munkaan saksia sitä tarpeetonta pois. Viis senttiä taitas riittää korkeureks.
Joks noita ois keväällä saatavissa?
150cm*5 tai 10cm olis ihan passeli. Mulla kyllä on jo 1 veneessä, mut vois ostaa toisen... Ja tottakai vähän kuvitusta kehiin, saa kivan koristeen veneeseen samalla!