Saapiko sitä olla utelias ja kysellä tarkemmin, mikä kevätesikossa mielestäsi mättää? Lähiseudulta minulla on kokemuksia vain Laxuddenista, Brändö Stugbystä ja Gullvivanista, joista viimeisin on minun kokemusteni mukaan paras, joskin myös kallein (ykköskriteereinä veneparkkikset ja yleinen siisteys). Erillinen sauna pahin miinus.Sup78 kirjoitti: Ja sit Gullvivan Brändöössä.
Ihan paska paikka. Paska meininki. Paska palvelu. Ei näin Leif, ei näin. KO. mestan takia olen julistanut koko Kongon boikottiin.
Viimeiksi tammikuulla kävin, yöpymättä lainkaan. Silti Lefa tuli soittamalla erikseen paikalle aamuaikaisella myymään lupaa. Muutenkin Leifin kanssa on aina kaikki pätenyt mitä on etukäteen sovittu. Mutta näin ne kokemukset näköjään vaihtelee.
Laxudden oli aikoinaan hyvä, mutta taso laski välillä roimasti. Ihan viime vuosina en ole enää testannut, josko olisivat vanhat hyvät ajat palanneet. Sauna joka mökissä on plussaa.
Brändö Stugbyn mökit ovat periaatteessa kodikkaan rentoja, mutta kyllä nykyisin joutuu melkein varomaan, ettei vahingossa astu verannan lattiasta läpi. Ei ole vissiin tullut viiime vuosina pahemmin perusparanneltua.
Yöpymiskertoja takana noissa yhteensä viitisenkymmentä.
Timo K.