http://www.solmaster.fi/index.php?page= ... ta-uusimaa
LV1 asiaa
Alueen säännöt
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
Kas kerpelettä. Sinne matka siis het huomenissa samalla kun hakee rempaatarvikkeita. Hip hip..
Zaphod: I can't do this without my third arm!
Suojele norppaa. Vältä verkkokalastusta. Osta katiska.
--== : Kalamittatarroja kaupan : ==--
- Lohi_Ari
- Viesti:
Tuohon ennen lakkausta suoritettevaan karhennukseen palatakseni, kahden tai kolmen nollan (000 taitaa olla kyllä liian hienoa) teräsvilla on omassa käytössäni osoittautunut hyvähsi. Villalla ei tule syviä naarmuja jotka jäisivät luultamaan lakan alta.
Green Highlander.
><(((((°> "My wife told me that if I go fishing again she'll leave me.
God, I'm going to miss her!" <°)))))><
><(((((°> "My wife told me that if I go fishing again she'll leave me.
God, I'm going to miss her!" <°)))))><
Komppaan. Itse käytän teräsvillaa, mutta silläsaa jynssätä aikas kovalla painolla jotta pinta tulee täysin mataksi.
Milläs liimalla olette liimanneet uintilevyt lv1 lakattuun vaappuun. Ei ainakin probi eikä uhu tartu 
Saaliskuvakisa käynnissä! : http://taho-vaaput.webs.com/
LV 1:lläatho kirjoitti:Milläs liimalla olette liimanneet uintilevyt lv1 lakattuun vaappuun. Ei ainakin probi eikä uhu tartu
Edit: Miksikähän minäkin teen noin vaikeasti? Eikö se ole sama laittaa levy heti alkuun kiinni ja tehdä kaikki kastot vasta sen jälkeen?
-
Juutalainen
Teretulemast vaan joukkoon lakkapäitten 8)
Ite kans tehny pinnat kevyihin LV1:llä ja 3-6 kerrosta. Pohjina mulla probi. Päivässä kerran tai max pari kertaa lakannu, miten nyt kerennytkin aina. Voi varmaa useemminkin jos kiire mut itellä ollu mikää kiiru noitten kanssa ikinä...
Ite kans tehny pinnat kevyihin LV1:llä ja 3-6 kerrosta. Pohjina mulla probi. Päivässä kerran tai max pari kertaa lakannu, miten nyt kerennytkin aina. Voi varmaa useemminkin jos kiire mut itellä ollu mikää kiiru noitten kanssa ikinä...
-kuolema kuittaa univelat-
Halpa on, koska itse maksan 20€/l...
En ole vielä kaupoista etsinyt, mutta uskoisin Turusta jostain rautakaupasta löytyvän?T.L kirjoitti:Oon pistäny 3-6 kerrosta taimen kevennettyihin ja vetopaappuihin!
Oletko Sakkeus löytänyt kaarinan seudulta jostain lv-1?
Ja terve kaikille.piti vuosien lukemisen jälkeen rekisteröityä...
Niin ja tervetuloa vaan mukaan!
Siirsin tämän tänne ketjuun, oli alunperin ostetaan palstalla otsikolla:
Koska kuten totesin Lietsussa ei ollut ja joskus aikoinaan -kolmisenvuotta sitten- oli Lielahti ainoa paikka missä sitä oli (kysytty silloin Solmasterilta)
LISÄYS Ylempänä ketjussa Pöhkö kertoi Nekalastakin tuota löytyvän tai RTV-ketjuista voiko joku varmistaa asian?Msr kirjoitti:ETSITÄÄN Solmaster LV1stä Tampereelta
Do diin moinen olisi hakusessa, kun sieltä mistä sitä yleensä on saanut myytiin ei oota (Lielahden K-rauta) Mistä ja koska joku on viimeksi osatanut tai tietää missä on hyllyssä?
Puhelinhan on toki keksitty, mutta soittamalla kun ei aina rautakaupan valikoima tahdo selvitä. =
"Juu on meillä valikoimissa- ja paikanpäällä = Jaa ei olekaan tällähetkellä hyllyssä, koneella on kyllä tuotekoodi ja tulossa on."
Koska kuten totesin Lietsussa ei ollut ja joskus aikoinaan -kolmisenvuotta sitten- oli Lielahti ainoa paikka missä sitä oli (kysytty silloin Solmasterilta)
- silli
- Multimediatäkyonkija
- Viesti:
Pari viikkoa sitten hain Nekalan Otrasta LV:tä ja hyllyyn jäi tavaraa. Aika vaikeassa paikassa korkealla hyllyssä purkit oli, eikä myyjäkään meinannut niitä ensin löytää. Nekalasta LV:t olen hakenut useita vuosia, kerran tavaraa ei ollut , mutta tilaamalla tuli purkit muutamassa päivässä liikkeeseen.
Ne on ilosia ne alle kiloset.