Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Älkää millään lakalla niitä liimailko.. Olen yrittänyt, ja on jäänyt harmittamaan kun reissulla toimivan näköisestä väristä on jäänyt nokkalevy käteen.
Eikä kannata 2-k liimoillakaan. Harmia tulee ennemmin tai myöhemmin.
Ainut hyvä liima, mitä oon käyttänyt on UHU ALLPLAST. En toki ole kaikkia maailman liimoja käynyt läpi. Toinen ok on paksu probi, mutta on sekin hieman läträämistä, ainakin aluksi.
Ei ole mullakaan toiminu 2-k liimat, mutta Allplast tuntuu ainakin toistaiseksi toimivan parhaiten.
(Huom. ei kauheasti kokemusta vielä eri liimoista tossa tarkoituksessa.)
Sopivan paksuinen probi on tällä hetkellä käytössä ja hyvin toimii. Toinen hyvä on toi uhu, mutta minusta tuon uhun ärsyttävä ominaisuus on "nauhan" teko. En tiiä onko ainoastaan tullut minun käytössä, mutta kuitenkin tuli. Porraslevyt ainakin kestävät probilla tarpeeksi hyvin, on tullut testattua.
Leukalaput kiinni Uhun All plastilla ja siihen muutama kerros lv-1 päälle. Tähän asti pysynyt parhaiten tuolla yhdistelmällä laput kiinni pikkuvaapuissa.
Haukivaappuja ei viiti enään suunitella lapullisia, kun ne on aina tuolla vaasan kivissä Ne joko menee poikki tai sitte lähtee liimauksista.