Mitä myin viimeksi, joka kirpaisi sydämestä?
Alueen säännöt
Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kalastukseen liittyvästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Kalastus-uutisia - Etusivu uusiks!
Täällä keskustellaan kaikesta yleisestä kalastukseen liittyvästä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Kalastus-uutisia - Etusivu uusiks!
Mitä myin viimeksi, joka kirpaisi sydämestä?
Joskus joutuu luopumaan kalastusvälineistä, jotka olisi halunnut vielä pitää... Mistä itse luovuit viimeksi?
Myin tänään kasan lohivaappuja. Suurin osa löytyi jo itseltä, mutta silti joku tolkku sanoi ettei loppujakaan voi ostaa...
Siis mitä myit, vaikka ei olisi mieli tehnyt?
Myin tänään kasan lohivaappuja. Suurin osa löytyi jo itseltä, mutta silti joku tolkku sanoi ettei loppujakaan voi ostaa...
Siis mitä myit, vaikka ei olisi mieli tehnyt?
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
-
kalamies92
- Lähtenyt lataamoon
- aitohoppis
- Veekoon vihreä kakkonen
- Viesti:
- Samthefisherman
- Haukikoira
- Lohikissa
- Viesti:
Enpä muista, että olisin kalavehkeitä myynyt, siksi niitä kai on "pikkaisen" kerääntynyt nurkkiin. Ehkäpä joulun alla huutokaupassa suoraan koeuitosta myyty "koira" on huonoina päivinä käynyt mielessä, olihan koeuitto aika suksee kalareissu.
Silti, eniten sylettää ja vieläkin korpeaa mun vanhan 50w putki marchallin myyminen. Että voi ihminen olla tyhmä jossain "rahapulassa"!!!!
Silti, eniten sylettää ja vieläkin korpeaa mun vanhan 50w putki marchallin myyminen. Että voi ihminen olla tyhmä jossain "rahapulassa"!!!!
- Fuso
- Neljänneks paras tietosuojavaltuutettu
Eipä ole aikoihin tullut myytyä sellaista kalastustarviketta,jonka myyminen olisi myöhemmin kaduttanut.
Mutta edelleenkin joskus kaivelee,kun 80-luvun loppupuolella myin Orviksen 13,5 jalkaisen perhovavan,ja ostin tilalle 18 jalkaisen Daiwan. mulko
Mutta edelleenkin joskus kaivelee,kun 80-luvun loppupuolella myin Orviksen 13,5 jalkaisen perhovavan,ja ostin tilalle 18 jalkaisen Daiwan. mulko
"Sentti nenässä, tuuma mulkussa ja jalka vavassa näkyy ja tuntuu".
Veikko Heiskasen lempilauseesta Arvi Mustosen vääntämä tunnuslause Neidenin siltamontulta.
Veikko Heiskasen lempilauseesta Arvi Mustosen vääntämä tunnuslause Neidenin siltamontulta.
Tuo aseista luopuminen on rankkaa,vaikka pyssy olis 7vuotta kaapissa käyttämättä heti myynin jälkeisenä päivänä aseelle olisi käyttöä.Tyrä kirjoitti:S&W 357mag. Oli minulle tarpeeton ja sai paremman kodin kuin minun luonani, mutta haikeaa siitä luopuminen oli silti.
nimim.ilman pistoolia ja haulikkoa
Kalastaja yksinäinen syksyisessä säässä,venhossaan vain pieni ahven juomunäkki päässä. -Jaakko Teppo-
- penkkahenkka
- sir Anarkaista
Vasemman munuaiseni... No ei kait, en myy kalastusvälineitäni. Ne ovat kaikki jo valmiiksi niin rakkaita, ettei niillä ole hintaa.
Suomalaista ongintaa englanniksi -
http://carpofthethousandlakes.blogspot.com/
http://carpofthethousandlakes.blogspot.com/
Mulla oli tää sama "vaiva" pari vuotta sitten, mutta jotenkin se on kääntynyt päälaelleen ja mielellään myyn pois. Tietysti tulee tehtyä sen verran enemmän aina että itellekkin riittää(tosin aina ne huonokuntoisimmat yksilöt)Hilarius kirjoitti:Joka kerta kun omistaan joutuu luopumaan niin tuntuu pahalle, tuntuu aina että siinä oli just se paras uinti.kalamies92 kirjoitti:Aina kun myö omatekosia ni tuntuu että just SE pitäs olla myös omassa pakissa.
Eipä tässä ole kirpassut oiekin mikään, josksu vuosi sitten myin pari vanhaa tamia ihan liian halvalla ja se vähän ottaa nupppiin näin jälkikäteen ajateltuna.
väritkin oli harvemmasta päästä.