Kas vittua taas

Alueen säännöt
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
Aleksios

Piatu hei?

Viesti Kirjoittaja Aleksios »

Kun kerta olet vieheitä pitkään tehnyt ja niitä myynytkin ymmärrät kai, että kuka vaan voi kopioda uistimen sinun mallisi mukaan. Kun kerta epäilet, että joku on muka kopionut mallisi ehkä olisi viisainta ensin tosiaan itse tarkistaa mitä uistimet ovat syöneet sisäänsä. Oma henkilökohtainen mielipiteeni on se, että kaikkien mallit on vapaasti muiden kopiotavissa. Rajana tässä asiassa kulkee myynti, siis itsellesi saat tehdä vaikka 1000 kopiota toisen uistimesta, mutta älä laita niitä myyntiin. Itsekin rehellisesti tunnustan kopioneeni toisten uistimia, mutta en kylläkään kovin monia.

Olet tehnyt kärpäsestä härkäsen.

(Anteeksi mahdollinen ot :wink: )
Heal-vaappujen tarjouksia voi kysellä sähköpostilla.
PlopPlop
Toimimaton puntaripää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PlopPlop »

poisto
Viimeksi muokannut PlopPlop, 21:52:43 07.11.2008. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Looking good meatball!!!!
Piatu
Kevennetyn keksijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Piatu »

Dilnen kirjoitti:
Piatu kirjoitti:Jatkan myyntihommia palstalla, mutta neuvojen antaminen loppuu tähän iltaan.
Kai varmaan ammennat muitten jakamaan tietoa saitilta isolla kauhalla niin kuin me muutkin.
Loppuun vielä hymiö :wink: vai oliks tää rekisteröity tavaramerkki.

Olisikohan aika laittaa piste tälle jargonille.
Ainakin kaikki henkilökohtaisuudet jätätte pois tai tulee iso paha D ja poraa... :evil:
Nyt on pakko:
Eiköhän Dilnen me ja meidän tyyliset olla niitä keiltä saitilta kysytään ongelmissa....

Meillon tietotaitoa ja infoa jos vaan löytyy paika minne jakaa näitten vuosien data....nöösit on viisaita ne kopioi...kukahan jatkaa meidän infoa kun aika meidät jättää...

EDIT: Yv:t tuhotaan lukematta :wink: Kannattaa testailla niitä liimoja ilman kyselemisiä. 8)
Hero
Kotkan kopiosorvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hero »

Ei jumalauta tät töuhuu mulko

Edelleen mistä oisin ees kopioinu ton jos oon tehny jo about vuos sitte ekan tota samaa mallii..Ainakin ymmärsin noista sun testaus puheist et tää olis joku sun uus malli?

Ja kerrotko nyt jo kelle mun kaverille/tutulle oot noita sit muka testiin laittanu ?!
Niilo92
Kumisaapasnössö

Viesti Kirjoittaja Niilo92 »

ei voi muutaku nauraa röpesin
Hero
Kotkan kopiosorvi
Viesti:

No ei tarvi vastata...

Mut eiköhän kaikki nää jo kuvist miten asiat on :lol:
salama

Viesti Kirjoittaja salama »

Päivää vaan Kaikille, tasa puolisesti. Piatu pyytää anteeksi sit herolta. Vääri käsitystään. ja selvennys asiaan. Minä olen nuo rungot herolle tehny, ja itse olen tuon runko mallin saattanut maailmaan 12. 6. 2006. eka proto sarja 30 kpl valmistu tuona päivänä. ja taottiin vasaralla viel. Prässi työ kalu valmistui vasta 1.2.2007. tossa on heron runkon historia. tarkat päivä määrät saan, kun talletan aina jokaisen mallin ja työkalun omaa historiikkiäni varten. Tämä kyseinen runkomalli on nyt heron oma. koska myin viimeiset rungot hänelle. Koska itse en enää pysty, tekemään käsillä kunnolla työtä. :?
suoria Metalliaihioita. kevennettyihin-heitto tai vetopelteihin. 0.7-3mm rst-hst
Piatu
Kevennetyn keksijä
Viesti:

salama kirjoitti:Päivää vaan Kaikille, tasa puolisesti. Piatu pyytää anteeksi sit herolta. Vääri käsitystään. ja selvennys asiaan. Minä olen nuo rungot herolle tehny, ja itse olen tuon runko mallin saattanut maailmaan 12. 6. 2006. eka proto sarja 30 kpl valmistu tuona päivänä. ja taottiin vasaralla viel. Prässi työ kalu valmistui vasta 1.2.2007. tossa on heron runkon historia. tarkat päivä määrät saan, kun talletan aina jokaisen mallin ja työkalun omaa historiikkiäni varten. Tämä kyseinen runkomalli on nyt heron oma. koska myin viimeiset rungot hänelle. Koska itse en enää pysty, tekemään käsillä kunnolla työtä. :?

Moro
Mä olen aina omista mokistani aina kertonut(ja myöntänyt virheeni), mutta jostain syystä nyt ei oikein tuo selittely toimi.....(heittiksen porukat toimii yhteen kun ei mitään faktaa esitä)
Mä voisin samoin kertoa jonkin ukkosmyrskyn tekemiä aihioita käyttänyt vuodelta 1854, mutta nyt vasta julkaissut...hmh...sama homma...
Eli jos Hero olisi saanut aihiot sulta...pyytäisin anteeksi, mutta tuntuu taas selittelyn makua eli jätetäänpä siihen.
Jostain syystä kun heron kaverille annoin kokeiltavaksi niin tuli samanlaisia ilmoille...sori Salama.
Tekisi mieli aika antauksellisesti purkautua, mutta katsellaan jos vaikka parin promillen kännissä teen huomenna.
Hero
Kotkan kopiosorvi
Viesti:

Piatu laitan kohtapuolin yv:tä ja jos nyt lukisit ennenku poistat
Piatu
Kevennetyn keksijä
Viesti:

Turhaa laitat ku menee poistoon....mä haluan susta ja kipeistäsi kavereista niin pitkällä erossa kun vaan onnistuu.

EDIT:Jos mä purkaudun huomenna parin promillen kännissä ku näin selvin päin ei viitsi lapsosia lytätä.
Hero
Kotkan kopiosorvi
Viesti:

Noniin, toihan se paras keino on, ei muuta ku känni päälle ja takas paskaa jauhamaan...

Eiks susta oo vieläkään myöntämään et oot erehtyny?
aikamiespoika

Viesti Kirjoittaja aikamiespoika »

Aika Spede on Pietu... Kannattais vaan myöntää niin ei olis ongelmaa...
Hotkale

Viesti Kirjoittaja Hotkale »

Harvinaisen aikuismaista käytöstä, toivottavasti tämmöstä näkee ihan livenäkin kalavesillä.
Lastunen

Viesti Kirjoittaja Lastunen »

Piatu kirjoitti:
salama kirjoitti:Päivää vaan Kaikille, tasa puolisesti. Piatu pyytää anteeksi sit herolta. Vääri käsitystään. ja selvennys asiaan. Minä olen nuo rungot herolle tehny, ja itse olen tuon runko mallin saattanut maailmaan 12. 6. 2006. eka proto sarja 30 kpl valmistu tuona päivänä. ja taottiin vasaralla viel. Prässi työ kalu valmistui vasta 1.2.2007. tossa on heron runkon historia. tarkat päivä määrät saan, kun talletan aina jokaisen mallin ja työkalun omaa historiikkiäni varten. Tämä kyseinen runkomalli on nyt heron oma. koska myin viimeiset rungot hänelle. Koska itse en enää pysty, tekemään käsillä kunnolla työtä. :?

Moro
Mä olen aina omista mokistani aina kertonut(ja myöntänyt virheeni), mutta jostain syystä nyt ei oikein tuo selittely toimi.....(heittiksen porukat toimii yhteen kun ei mitään faktaa esitä)
Mä voisin samoin kertoa jonkin ukkosmyrskyn tekemiä aihioita käyttänyt vuodelta 1854, mutta nyt vasta julkaissut...hmh...sama homma...
Eli jos Hero olisi saanut aihiot sulta...pyytäisin anteeksi, mutta tuntuu taas selittelyn makua eli jätetäänpä siihen.
Jostain syystä kun heron kaverille annoin kokeiltavaksi niin tuli samanlaisia ilmoille...sori Salama.
Tekisi mieli aika antauksellisesti purkautua, mutta katsellaan jos vaikka parin promillen kännissä teen huomenna.
Mitä muuta yhteistä näillä on kuin se että molemmat ovat kevennettyjä? Vaikka katsoisin näitä uistimia mistä kulmasta tahansa, ei yhteneväisyyksiä löydy! Myös aihiot näyttävät kovin erilaisilta. Turha väitellä enenpää, kun kaikki pystyvät omin silmin näkemään esim. että toinen on tehnyt runkolangan kanssa ja toinen porannut reijät suoraan aihioon. Myönnä nyt että olet väärässä. Uskomatonta. Minä vaikenen.
Hero
Kotkan kopiosorvi
Viesti:

Ja tossa on jo jotain mun ekoja tohon aihioon, niin hienoja kun onkin :wink:

http://www.heittokalastus.info/forum/te ... /#msg67734

Katoppas päivämäärää milloin lisätty...

ja salama tehny noita viel paljon ennen mua...Jos nyt jos tajuaisit myöntää et oot vääräs
Viimeksi muokannut Hero, 23:49:27 07.11.2008. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mokia
Operan Killisilmä

Viesti Kirjoittaja Mokia »

Itse en näe noissa oikein mitään yhteistä, paitsi että edustavat molemmat kevennettyjä. Sitä paitsi nuo Heron mallit ovat ainakin sata kertaa kauniimpia viimeistelyltään, kuin nuo "yrjönkeltaiset" röpelöt. Ei kyllä näy noissa vuosien kokemus ainakaan ulkoasussa. :shock:

Piatulla on kyllä tosi aikuismainen asenne. Suorastaan kunnioitusta herättävä. Oman arvon kyllä tunnut ainakin tiedostavasi. Tosin potenssiin 200. Hohhoijaa mitä meininkiä... szeko
Kaikki jotka kalastavat meritaimenta, syyllistyvät laillistettuun uhanalaisen lajin sukupuuton edistämiseen!
pihlis

Viesti Kirjoittaja pihlis »

Rakentelupuolellakin tapahtuu välillä :D
Tatuu
"Larvanto"

Viesti Kirjoittaja Tatuu »

Pitkästä aikaa kunnon viihdettä ja että huomenna vielä jatketaan ja ihan kännissä :shock: Pitänee varmaan perua huominen ohjelma...
Team Don't Push The River Member #1

"Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään. Mutta kun se ei nuku, se voi saada vaikka kalan.", Matti Nykänen.
Piatu
Kevennetyn keksijä
Viesti:

Mokia kirjoitti:Itse en näe noissa oikein mitään yhteistä, paitsi että edustavat molemmat kevennettyjä. Sitä paitsi nuo Heron mallit ovat ainakin sata kertaa kauniimpia viimeistelyltään, kuin nuo "yrjönkeltaiset" röpelöt. Ei kyllä näy noissa vuosien kokemus ainakaan ulkoasussa. :shock:

Piatulla on kyllä tosi aikuismainen asenne. Suorastaan kunnioitusta herättävä. Oman arvon kyllä tunnut ainakin tiedostavasi. Tosin potenssiin 200. Hohhoijaa mitä meininkiä... szeko

Kiitos kannustuksesta....valitettavasti tällä hetkellä ei ole muuta tulonlähdettä kuin uistimet....varmaan pitäis sun mielestä ampua itteni ja niin maailma olisi helpompi ja killisilmällä mukavampaa.

EDIT: ne yrjönkeltaiset muuten ovat aika tappavia taimenille...ilmankos oletkin vaan moderaattori...opettelisit kalastamaan. :wink:
Viimeksi muokannut Piatu, 00:14:51 08.11.2008. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Asunmaa
Panda, suutarin lapsi

Viesti Kirjoittaja Asunmaa »

Sen ymmärtäisin, että olisit esim aihioita myynyt omaan käyttöön ja niitä sitten markkinoitaisiin omalla nimellä, mutta eihän tässä ole siitä kysymys, vai onko? En näitä viestejä luettuani vieläkään ole saanut selvää kuvaa missä mättää?

:mitaviddua:
Viimeksi muokannut Asunmaa, 20:07:54 08.11.2008. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Piatu
Kevennetyn keksijä
Viesti:

Ei näköjään suurella moderaattorilla ollut munaa vastata mun viestiin (mokia)....taisi mennä ns kahvan kansssa housuun. :lol:
Mokia
Operan Killisilmä

Piatu kirjoitti:Kiitos kannustuksesta....valitettavasti tällä hetkellä ei ole muuta tulonlähdettä kuin uistimet....varmaan pitäis sun mielestä ampua itteni ja niin maailma olisi helpompi ja killisilmällä mukavampaa.

EDIT: ne yrjönkeltaiset muuten ovat aika tappavia taimenille...ilmankos oletkin vaan moderaattori...opettelisit kalastamaan. :wink:
Oleppa hyvä vain "kannustuksista" ja voit saman tien lopettaa sen marttyyrin esittämisen. Täällä kun ei ole niitä säälipisteitä tarjolla kenellekään.

Ja tuohon väriin en ottanut sen kummemmin kantaa, ainoastaan viimeistelyyn noiden kuvien perusteella. Teksteistäsi kun saa kuvan, että sinä se homman osaat ja muut vain kalpeasti yrittävät päästä samaan, siinä kuitenkaan lähellekkään onnistumatta. Kuvat eivät ainakaan komppaa tekstiäsi. Kalaa varmaan noillakin tulee, sitä en käy kiistämään. Koko tämä juttu vaan on täysin kohtuuttoman typerä. Suorastaan ulkopuolistakin hävettää...
Kaikki jotka kalastavat meritaimenta, syyllistyvät laillistettuun uhanalaisen lajin sukupuuton edistämiseen!
Mokia
Operan Killisilmä

Piatu kirjoitti:Ei näköjään suurella moderaattorilla ollut munaa vastata mun viestiin (mokia)....taisi mennä ns kahvan kansssa housuun. :lol:
Täällä on paljon muitakin juttuja, kuin tämä uikutustopikki, joten en ihan jatkuvasti jouda tätä päivystämään. Pyydän anteeksi etten ollut tarpeaksi nopea. Yritän jatkossa olla ripeämpi.
Piatu
Kevennetyn keksijä
Viesti:

Mokia kirjoitti:
Piatu kirjoitti:Ei näköjään suurella moderaattorilla ollut munaa vastata mun viestiin (mokia)....taisi mennä ns kahvan kansssa housuun. :lol:
Täällä on paljon muitakin juttuja, kuin tämä uikutustopikki, joten en ihan jatkuvasti jouda tätä päivystämään. Pyydän anteeksi etten ollut tarpeaksi nopea. Yritän jatkossa olla ripeämpi.
Minkäs sitä mahtaa jos ei älli riitä kuin yhteen asiaan...edelleekin...opettelisit kalastamaan ja lopettasit käyttäjien arvostelemisen.

EDIT: Et muuten vieläkään uskaltanut yv:hen vastata. :lol:
Viimeksi muokannut Piatu, 00:33:53 08.11.2008. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nalle
Mopoauto Puh

Viesti Kirjoittaja Nalle »

Oli oikein pakko tulostaa tää topikki paperille, parasta paskahuussiluettavaa aikoihin!
Lukittu