Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kun kerta olet vieheitä pitkään tehnyt ja niitä myynytkin ymmärrät kai, että kuka vaan voi kopioda uistimen sinun mallisi mukaan. Kun kerta epäilet, että joku on muka kopionut mallisi ehkä olisi viisainta ensin tosiaan itse tarkistaa mitä uistimet ovat syöneet sisäänsä. Oma henkilökohtainen mielipiteeni on se, että kaikkien mallit on vapaasti muiden kopiotavissa. Rajana tässä asiassa kulkee myynti, siis itsellesi saat tehdä vaikka 1000 kopiota toisen uistimesta, mutta älä laita niitä myyntiin. Itsekin rehellisesti tunnustan kopioneeni toisten uistimia, mutta en kylläkään kovin monia.
Olet tehnyt kärpäsestä härkäsen.
(Anteeksi mahdollinen ot )
Heal-vaappujen tarjouksia voi kysellä sähköpostilla.
Piatu kirjoitti:Jatkan myyntihommia palstalla, mutta neuvojen antaminen loppuu tähän iltaan.
Kai varmaan ammennat muitten jakamaan tietoa saitilta isolla kauhalla niin kuin me muutkin.
Loppuun vielä hymiö vai oliks tää rekisteröity tavaramerkki.
Olisikohan aika laittaa piste tälle jargonille.
Ainakin kaikki henkilökohtaisuudet jätätte pois tai tulee iso paha D ja poraa...
Nyt on pakko:
Eiköhän Dilnen me ja meidän tyyliset olla niitä keiltä saitilta kysytään ongelmissa....
Meillon tietotaitoa ja infoa jos vaan löytyy paika minne jakaa näitten vuosien data....nöösit on viisaita ne kopioi...kukahan jatkaa meidän infoa kun aika meidät jättää...
EDIT: Yv:t tuhotaan lukematta Kannattaa testailla niitä liimoja ilman kyselemisiä. 8)
Edelleen mistä oisin ees kopioinu ton jos oon tehny jo about vuos sitte ekan tota samaa mallii..Ainakin ymmärsin noista sun testaus puheist et tää olis joku sun uus malli?
Ja kerrotko nyt jo kelle mun kaverille/tutulle oot noita sit muka testiin laittanu ?!
Päivää vaan Kaikille, tasa puolisesti. Piatu pyytää anteeksi sit herolta. Vääri käsitystään. ja selvennys asiaan. Minä olen nuo rungot herolle tehny, ja itse olen tuon runko mallin saattanut maailmaan 12. 6. 2006. eka proto sarja 30 kpl valmistu tuona päivänä. ja taottiin vasaralla viel. Prässi työ kalu valmistui vasta 1.2.2007. tossa on heron runkon historia. tarkat päivä määrät saan, kun talletan aina jokaisen mallin ja työkalun omaa historiikkiäni varten. Tämä kyseinen runkomalli on nyt heron oma. koska myin viimeiset rungot hänelle. Koska itse en enää pysty, tekemään käsillä kunnolla työtä.
suoria Metalliaihioita. kevennettyihin-heitto tai vetopelteihin. 0.7-3mm rst-hst
salama kirjoitti:Päivää vaan Kaikille, tasa puolisesti. Piatu pyytää anteeksi sit herolta. Vääri käsitystään. ja selvennys asiaan. Minä olen nuo rungot herolle tehny, ja itse olen tuon runko mallin saattanut maailmaan 12. 6. 2006. eka proto sarja 30 kpl valmistu tuona päivänä. ja taottiin vasaralla viel. Prässi työ kalu valmistui vasta 1.2.2007. tossa on heron runkon historia. tarkat päivä määrät saan, kun talletan aina jokaisen mallin ja työkalun omaa historiikkiäni varten. Tämä kyseinen runkomalli on nyt heron oma. koska myin viimeiset rungot hänelle. Koska itse en enää pysty, tekemään käsillä kunnolla työtä.
Moro
Mä olen aina omista mokistani aina kertonut(ja myöntänyt virheeni), mutta jostain syystä nyt ei oikein tuo selittely toimi.....(heittiksen porukat toimii yhteen kun ei mitään faktaa esitä)
Mä voisin samoin kertoa jonkin ukkosmyrskyn tekemiä aihioita käyttänyt vuodelta 1854, mutta nyt vasta julkaissut...hmh...sama homma...
Eli jos Hero olisi saanut aihiot sulta...pyytäisin anteeksi, mutta tuntuu taas selittelyn makua eli jätetäänpä siihen.
Jostain syystä kun heron kaverille annoin kokeiltavaksi niin tuli samanlaisia ilmoille...sori Salama.
Tekisi mieli aika antauksellisesti purkautua, mutta katsellaan jos vaikka parin promillen kännissä teen huomenna.
salama kirjoitti:Päivää vaan Kaikille, tasa puolisesti. Piatu pyytää anteeksi sit herolta. Vääri käsitystään. ja selvennys asiaan. Minä olen nuo rungot herolle tehny, ja itse olen tuon runko mallin saattanut maailmaan 12. 6. 2006. eka proto sarja 30 kpl valmistu tuona päivänä. ja taottiin vasaralla viel. Prässi työ kalu valmistui vasta 1.2.2007. tossa on heron runkon historia. tarkat päivä määrät saan, kun talletan aina jokaisen mallin ja työkalun omaa historiikkiäni varten. Tämä kyseinen runkomalli on nyt heron oma. koska myin viimeiset rungot hänelle. Koska itse en enää pysty, tekemään käsillä kunnolla työtä.
Moro
Mä olen aina omista mokistani aina kertonut(ja myöntänyt virheeni), mutta jostain syystä nyt ei oikein tuo selittely toimi.....(heittiksen porukat toimii yhteen kun ei mitään faktaa esitä)
Mä voisin samoin kertoa jonkin ukkosmyrskyn tekemiä aihioita käyttänyt vuodelta 1854, mutta nyt vasta julkaissut...hmh...sama homma...
Eli jos Hero olisi saanut aihiot sulta...pyytäisin anteeksi, mutta tuntuu taas selittelyn makua eli jätetäänpä siihen.
Jostain syystä kun heron kaverille annoin kokeiltavaksi niin tuli samanlaisia ilmoille...sori Salama.
Tekisi mieli aika antauksellisesti purkautua, mutta katsellaan jos vaikka parin promillen kännissä teen huomenna.
Mitä muuta yhteistä näillä on kuin se että molemmat ovat kevennettyjä? Vaikka katsoisin näitä uistimia mistä kulmasta tahansa, ei yhteneväisyyksiä löydy! Myös aihiot näyttävät kovin erilaisilta. Turha väitellä enenpää, kun kaikki pystyvät omin silmin näkemään esim. että toinen on tehnyt runkolangan kanssa ja toinen porannut reijät suoraan aihioon. Myönnä nyt että olet väärässä. Uskomatonta. Minä vaikenen.
Itse en näe noissa oikein mitään yhteistä, paitsi että edustavat molemmat kevennettyjä. Sitä paitsi nuo Heron mallit ovat ainakin sata kertaa kauniimpia viimeistelyltään, kuin nuo "yrjönkeltaiset" röpelöt. Ei kyllä näy noissa vuosien kokemus ainakaan ulkoasussa.
Piatulla on kyllä tosi aikuismainen asenne. Suorastaan kunnioitusta herättävä. Oman arvon kyllä tunnut ainakin tiedostavasi. Tosin potenssiin 200. Hohhoijaa mitä meininkiä...
Kaikki jotka kalastavat meritaimenta, syyllistyvät laillistettuun uhanalaisen lajin sukupuuton edistämiseen!
Mokia kirjoitti:Itse en näe noissa oikein mitään yhteistä, paitsi että edustavat molemmat kevennettyjä. Sitä paitsi nuo Heron mallit ovat ainakin sata kertaa kauniimpia viimeistelyltään, kuin nuo "yrjönkeltaiset" röpelöt. Ei kyllä näy noissa vuosien kokemus ainakaan ulkoasussa.
Piatulla on kyllä tosi aikuismainen asenne. Suorastaan kunnioitusta herättävä. Oman arvon kyllä tunnut ainakin tiedostavasi. Tosin potenssiin 200. Hohhoijaa mitä meininkiä...
Kiitos kannustuksesta....valitettavasti tällä hetkellä ei ole muuta tulonlähdettä kuin uistimet....varmaan pitäis sun mielestä ampua itteni ja niin maailma olisi helpompi ja killisilmällä mukavampaa.
EDIT: ne yrjönkeltaiset muuten ovat aika tappavia taimenille...ilmankos oletkin vaan moderaattori...opettelisit kalastamaan.
Viimeksi muokannut Piatu, 00:14:51 08.11.2008. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sen ymmärtäisin, että olisit esim aihioita myynyt omaan käyttöön ja niitä sitten markkinoitaisiin omalla nimellä, mutta eihän tässä ole siitä kysymys, vai onko? En näitä viestejä luettuani vieläkään ole saanut selvää kuvaa missä mättää?
Viimeksi muokannut Asunmaa, 20:07:54 08.11.2008. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Piatu kirjoitti:Kiitos kannustuksesta....valitettavasti tällä hetkellä ei ole muuta tulonlähdettä kuin uistimet....varmaan pitäis sun mielestä ampua itteni ja niin maailma olisi helpompi ja killisilmällä mukavampaa.
EDIT: ne yrjönkeltaiset muuten ovat aika tappavia taimenille...ilmankos oletkin vaan moderaattori...opettelisit kalastamaan.
Oleppa hyvä vain "kannustuksista" ja voit saman tien lopettaa sen marttyyrin esittämisen. Täällä kun ei ole niitä säälipisteitä tarjolla kenellekään.
Ja tuohon väriin en ottanut sen kummemmin kantaa, ainoastaan viimeistelyyn noiden kuvien perusteella. Teksteistäsi kun saa kuvan, että sinä se homman osaat ja muut vain kalpeasti yrittävät päästä samaan, siinä kuitenkaan lähellekkään onnistumatta. Kuvat eivät ainakaan komppaa tekstiäsi. Kalaa varmaan noillakin tulee, sitä en käy kiistämään. Koko tämä juttu vaan on täysin kohtuuttoman typerä. Suorastaan ulkopuolistakin hävettää...
Kaikki jotka kalastavat meritaimenta, syyllistyvät laillistettuun uhanalaisen lajin sukupuuton edistämiseen!
Piatu kirjoitti:Ei näköjään suurella moderaattorilla ollut munaa vastata mun viestiin (mokia)....taisi mennä ns kahvan kansssa housuun.
Täällä on paljon muitakin juttuja, kuin tämä uikutustopikki, joten en ihan jatkuvasti jouda tätä päivystämään. Pyydän anteeksi etten ollut tarpeaksi nopea. Yritän jatkossa olla ripeämpi.
Piatu kirjoitti:Ei näköjään suurella moderaattorilla ollut munaa vastata mun viestiin (mokia)....taisi mennä ns kahvan kansssa housuun.
Täällä on paljon muitakin juttuja, kuin tämä uikutustopikki, joten en ihan jatkuvasti jouda tätä päivystämään. Pyydän anteeksi etten ollut tarpeaksi nopea. Yritän jatkossa olla ripeämpi.
Minkäs sitä mahtaa jos ei älli riitä kuin yhteen asiaan...edelleekin...opettelisit kalastamaan ja lopettasit käyttäjien arvostelemisen.
EDIT: Et muuten vieläkään uskaltanut yv:hen vastata.
Viimeksi muokannut Piatu, 00:33:53 08.11.2008. Yhteensä muokattu 1 kertaa.