Testasin tuota just äsken akvaariossa, suosio oli ihmeen suurta.
"Tee se itse" tasurit
Alueen säännöt
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
kitkaton, kiitoksia vinkistä, pittääpä seuraavasta tekasta kuvailemasi tyylinen.
Joko kalat piti siitä tai sitten niillä oli vaan nälkä. Piti kiireellä vetästä tasurin tapainen pois akvaariosta. No ahveniahan nekin on, tosin Malawijärven kirjoahvenia.
tartte kauaksi lähtiä testaamaan...mutteri kirjoitti:kitkaton, kiitoksia vinkistä, pittääpä seuraavasta tekasta kuvailemasi tyylinen.
Testasin tuota just äsken akvaariossa, suosio oli ihmeen suurta.Joko kalat piti siitä tai sitten niillä oli vaan nälkä. Piti kiireellä vetästä tasurin tapainen pois akvaariosta. No ahveniahan nekin on, tosin Malawijärven kirjoahvenia.
eikö gantti gestä...
Uusi malli taipuu moneksi!

65mm

Vanhaa toimivaa karvapyrstöä vielä muutama. 47mm

Ja lopuksi parempia kuvia aiemmin esillä olleista 35mm

65mm

Vanhaa toimivaa karvapyrstöä vielä muutama. 47mm

Ja lopuksi parempia kuvia aiemmin esillä olleista 35mm

Kaikenmaailman tyllejä - erilaisia folioita--> http://www.kalamies.com/foorumi/viewtop ... &start=450
Kysymys viisaammille!
Heikkeneekö levypyrstö ratkasevasti jos sen lakkaa liimauksen jälkeen?
Heikkeneekö levypyrstö ratkasevasti jos sen lakkaa liimauksen jälkeen?
Kaikenmaailman tyllejä - erilaisia folioita--> http://www.kalamies.com/foorumi/viewtop ... &start=450
- Holkkipolvi
- On nähnyt Tuksun aromipesän
- Kaalihäkki
- Pelle Peloton
Nuo mutterin perhotasarit(pesarit?
) on kyllä mielenkiintoisen näköisiä. Onko niissä minkälainen uintiliike? Painoituista ei taida liikaa olla, eli enemmän matalan veden ottipelejä?
”Tutkimusten mukaan yli 60% uusilla urheiluautoilla ajelevista miehistä elää itse asiassa köyhyysrajan alapuolella.”
Lähde: Liikkuvan poliisin nopeusvalvonta
Qkkelin kotisivut.
Qkkelin kotisivut.
Kyllä ne mukavasti uppoaa, mutta ei tosiaan ole kovinkaan käytännöllisiä uittaa kuin alle 5 m vedessä. Noihin olen lyijylankaa kiertänyt koukkujen ympärille painotukseksi. Nuo ei ui kuten tavalliset tasurit singahdellen sivuille nykästessä, vaan nuo lähtevät liukumaan viistosti alaspäin. Viime perjantaina tuli testattua yhellä lammella, kun SLN:m kanssa käytiin pilkillä. Kovasti kävi kalat nykimässä, mutta ilmeisesti tavoittelivat vaan tasuria keskeltä, kun ei tykänneet kiinni jäädä edes rokastamalla.
Ehkä iskupisteiden sutaiseminen molempiin päihin auttaisi asiaa? Meinaan noita kun jaksaa tarpeeksi kehittää, niin voi saada todellisen huippupelin esim. siialle tai harrille. Itsekkin joskus koitin samantyylistä, mutta se operaatio kaatui osaamattomuuteen heti alkuunsa..
Tosin kohtapuoliin pitäisi olla aikaa vähän enemmän, niin voisi taas koittaa tuolla sinun mallilla, jos vain sopii?
Tosin kohtapuoliin pitäisi olla aikaa vähän enemmän, niin voisi taas koittaa tuolla sinun mallilla, jos vain sopii?
”Tutkimusten mukaan yli 60% uusilla urheiluautoilla ajelevista miehistä elää itse asiassa köyhyysrajan alapuolella.”
Qkkelin kotisivut.
Qkkelin kotisivut.
Ihan vapaasti kokeilemaan ja kehittämään.
Itsekkin olen tätä ohjetta mukaillen tehnyt nuo omat häröt tekeleet.
Itsekkin olen tätä ohjetta mukaillen tehnyt nuo omat häröt tekeleet.
Ei ole vielä saanut/löytänyt mistään kaupasta sitä kemiallista metallia, joten piti tehä tälläinen
Siitä piti tulla pieni vaappu, mutta meni vähän liiankin pieneksi joten päätin tehdä siitä tasurin kloonin
Tuo etu-koukunkin jouduin ottamaan pois kun ei tina ollut tarttunut kiinni, niin pyöri... Haittaakos jos tuota etu-koukkua ei ole ? Itse muistelisin lukeneeni erä lehdestä, että etenkin nilsmaster tasapainoista usein katkotaan etu-koukku.

Siitä piti tulla pieni vaappu, mutta meni vähän liiankin pieneksi joten päätin tehdä siitä tasurin kloonin

-
kaisa_maisa
- Pikkuhousuton anti-ankka
No kyllä jotkut ihan tositarkoituksella oikein katkovat, ei jää siihen avannonreunaan sitten kiinni.mutteri kirjoitti: Ei kait niitä vartavasten katkota? Niissä pienemmissä tasureissa on niin pirun onnettomat koukut, että katkee jo pienestäkin väännöstä tai menevät ihan solmuun.
kauneus on vain valokatkaisijan päässä...
-
kaisa_maisa
- Pikkuhousuton anti-ankka
Tasureita, vanha tuttu malli:

Sitten uutta ja mielenkiintoista kokeilua. Uus malli ja ekat kappaleet. Kirjolohille olis tarkotus syöttää lähinnä. Pitäis vaan jaksaa koeuittaa joskus
. Saa nähdä, pääseekö ikinä edes pyyntiin vai jääkö kaapin perälle koristeeksi
...Kettumaisia muuten lakata noi, kun ei oikein pysty valuttamaan kuin toiste päin, niin tulee aina pieni lakkapallo tohon päähän prkl.

Sitten uutta ja mielenkiintoista kokeilua. Uus malli ja ekat kappaleet. Kirjolohille olis tarkotus syöttää lähinnä. Pitäis vaan jaksaa koeuittaa joskus