Immonen vai Pakarinen
Alueen säännöt
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
Kaikkea vaapunrakentelusta veneiden maalailuun.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt - Uittovideot
- Kaimaani
- Viesti:
Tilasin Pakariselta jerkkiaihiot, 2 eri mallia. Tilasin joulun alla ja eilen hain paketin postista. Työn jälki erinomaista ja laatu kohdallaan, mallinnus erittäin onnistunut.
Voin suositella lämpimästi
Voin suositella lämpimästi
Kaimaani-haukipilkit kaimaaniuistin ät gmail.com
Kalareissuja & koskenlaskua Kymijoella fishingcenter.fi
Kalastusoppaan ammattitutkinto https://www.ksao.fi/aikuisopisto/koulutus/?koulutus=44
- Varo halpoja kopioita -
Kalareissuja & koskenlaskua Kymijoella fishingcenter.fi
Kalastusoppaan ammattitutkinto https://www.ksao.fi/aikuisopisto/koulutus/?koulutus=44
- Varo halpoja kopioita -
Hmmm, pitäisiköhän perua tilausperho10 kirjoitti:Toivottavasti Abboreman saat aihiot kohtuullisessa ajassa Immoselta,kaveri tilannut lokakuun alussa eikä ole vielä näkynyt.
Itse tilasin eilen Pakariselta ja lupas helmikuun aikana toimituksen.
Terveisin Risto.
Taidan soittaa joku päivä, kun tuo aika on rajallista myös minullakin.
Ite laittelin immoselle elokuun puolivälissä, eikä mitään ole kuulunut. Mies ei vastaa sähköpostiin ei puheluihin eikä tekstareihin. Anto melko pätevän vaikutelman itestään. Enää en käy lunastamassa vaikka paketin lähettäisikin...perho10 kirjoitti:Toivottavasti Abboreman saat aihiot kohtuullisessa ajassa Immoselta,kaveri tilannut lokakuun alussa eikä ole vielä näkynyt.
Itse tilasin eilen Pakariselta ja lupas helmikuun aikana toimituksen.
Terveisin Risto.
Pitänee laitella pakariselle aihio menemään niin pääsee joskus nikkaroimaankin...
-
Juutalainen
- pallonaama
- Viesti:
Toisille tehdään jo toista kierrostaperza kirjoitti:Mielenkiintoista, just tuli postista lappu Immoselta että olis aihioita haettavana. parisataa euroa nättäs summa olevan.
Ongelma on vaan se että tilasin viimeeks Immoselta kesällä aihioita ja sain ne silloin loppu syksystä.
Pitääpä soitella Immoselle tai no soitinkin kyllä äsken mutta ei vastannut.
Juu tosiaan oli tehny vahingossa uudestaan aikasemman tilauksen.abboreman kirjoitti:Toisille tehdään jo toista kierrostaperza kirjoitti:Mielenkiintoista, just tuli postista lappu Immoselta että olis aihioita haettavana. parisataa euroa nättäs summa olevan.
Ongelma on vaan se että tilasin viimeeks Immoselta kesällä aihioita ja sain ne silloin loppu syksystä.
Soita Pakariselle ja kysy, Luulen että aika ohkasta saa sorvautettua, onhan noiden vaappujen perätkin yleensä aika ohkasia.Onko immosella / pakarisella mitään nrajoituksia mallin suhteen, lähinnä tuo minimi paksuus sorvattavalle aihiolle, olis tarkoitus saada hyvinkin ohut runkoista mallia
- rummukainen
Jotkut täällä ovat sanoneet että kannattaa kysellä sorvaajilta millaista kiirettä on ja milloin saisi aihionsa. Itse olen huomannut että sillä ei paljon ole merkitystä koska sorvari lupaa palikat. Itse olen soittanut ennen kun olen lähettänyt mallit (immoselle) luvattu max:kuukausi toimitukseen! kohta 2kk mennyt..Melkomoista asiakaspalvelua! En varmasti lähetä immoselle enään koskaan yhtään mitään!
- rummukainen
perza kirjoitti:Juu tosiaan oli tehny vahingossa uudestaan aikasemman tilauksen.abboreman kirjoitti:Toisille tehdään jo toista kierrostaperza kirjoitti:Mielenkiintoista, just tuli postista lappu Immoselta että olis aihioita haettavana. parisataa euroa nättäs summa olevan.
Soita Pakariselle ja kysy, Luulen että aika ohkasta saa sorvautettua, onhan noiden vaappujen perätkin yleensä aika ohkasia.Onko immosella / pakarisella mitään nrajoituksia mallin suhteen, lähinnä tuo minimi paksuus sorvattavalle aihiolle, olis tarkoitus saada hyvinkin ohut runkoista mallia
Nyt meni mielenkiintoseks,
Siis olinkin tilannut aihioita syksyllä, jännää vaan on se että en muista yhtään että olisin tilannu? No maksetaan pois eipä sille voi minkään.
immonen vai pakarinen
Vajaa kolme viikkoa sitten laitoin pakariselle mallit 2kpl,sanoi että kuukausi menee .Tänään tuli postista saapumisilmoitus,kävinpä hakemassa rungot kotiin et pääsi tutkimaan minkälaista tuli.Ei voi muuta sanoa että oli kertakaikkiaan hyvää työtä,ei mitään valittamista ja ylimääräisiä oli21kpl.Kyllä saa pakarinen tehdä jatkossakin minun rungot.
-
kalamies92
- Lähtenyt lataamoon
-
kalamies92
- Lähtenyt lataamoon