Annetaan Heal-vaappuja testiin
Annetaan Heal-vaappuja testiin
Hakisin testaajaa omalle vaapulleni, testaajia voisin valita vaikka viisi kappaletta. Testaajan tulisi uittaa vaappuja kesän ja syksyn aikana sekä ilmoittaa saamistaan kaloista mieluiten kuvien kera minulle. Testaajan tulisi kalastaa taimen/lohipitoisissa vesistöissä.
Vaappu on 6,5 cm pitkä, porraslevyllä varustettu menopeli. Vaappu on melko pullea. Värivaihtoehtoihiin saa ja pitää vaikuttaa ja painotuksesta sovitaan myös, eli soutuun vai heittoon. Ulkonäöstä uinnista ja kaikesta muusta mitä mieleen tulee saa raportoida.
Kuvia saa sähköpostilla.
Maksuja testaajalle tulee ainoastaan postimaksu ja testin loputtua vaapun saa pitää omassa käytössään.
Vaappu on 6,5 cm pitkä, porraslevyllä varustettu menopeli. Vaappu on melko pullea. Värivaihtoehtoihiin saa ja pitää vaikuttaa ja painotuksesta sovitaan myös, eli soutuun vai heittoon. Ulkonäöstä uinnista ja kaikesta muusta mitä mieleen tulee saa raportoida.
Kuvia saa sähköpostilla.
Maksuja testaajalle tulee ainoastaan postimaksu ja testin loputtua vaapun saa pitää omassa käytössään.
Re: Annetaan Heal-vaappuja testiin
Oiskohan mahdollista saada jonkin sortin kuvaa tosta/noista tesivaapuista? Itse kalastan pääasiassa Kymijoella (Kotka - Iitti välillä, eli aika laaja alue), voisin olla halukas testiin.
Lähetä minullekin kuvia. Kyydissäni pääsee ainakin Inarille ja Kermalle.
Pilvien yläpuolella paistaa aina aurinko!
Laitettu yv:tä ja mailit ja kaikki ei o kuvia vaapuista tullu
Onko testi ryhmä valittu ja missä päin kalastelevat/jotain?Onko kukaan saannut viel kuvia?mistä näitä vaappuja saa?vai tuleeko joskus markkinoille?Oliko tää joku mainos juttu vai mikä?Ois kiva kuulla jotain täst vaappu jutusta kun ei ole tullu mitään takas päin.Todella salaperäistä 
Pyydän täten nöyrästi anteeksi pientä viivästystä. Lähettelen kuvia tänään ja ilmoitelkaa millaisia värejä haluaisitte.
-
eeduskii
- Viienkilonhauki
- Viesti:
pistä tännekkinpäen kuvia eeduski@hotmail.comAleksios kirjoitti:Pyydän täten nöyrästi anteeksi pientä viivästystä. Lähettelen kuvia tänään ja ilmoitelkaa millaisia värejä haluaisitte.
"Yksi savuke lyhentää elämää n. 5 minuuttia, yksi keskiolut
n. 15 minuuttia ja yksi työpäivä 8 tuntia!"
n. 15 minuuttia ja yksi työpäivä 8 tuntia!"
Lähetä minulle kuvat -> kenkaheina@yahoo.com
Minä uskon muikun ja kuoreen väreihin: hopea/musta/violetti/vihertävä.
Minä uskon muikun ja kuoreen väreihin: hopea/musta/violetti/vihertävä.
Tällaisen kuvan Aleksios lähetti tänne laitettavaksi. Siitä selviää vaapun malli.
- Liitteet
-
- Vaappu.JPG (40.79 KiB) Katsottu 7093 kertaa
Toivottavasti kuvasta selviää kaikille se suunnilleen millainen vaappu on. Nyt toivoisin kaikkien joilla jotain ideoita on, niin laittavan väriehdotuksia kuvina tai kirjoitettuna värit selästä mahaan.
- Sostakovits da Silva
- Ilmo Tampio Lounasheimo
Itseäni kiinnostaa testatalähinnä heittohommiin koskikalastukseen rannalta käsin.
Kesälomalla-09 voisi testata savon koskilla., kuten nokinen, ahvenkoski, konnus ja konnekoski. Kesäloma alkaa juhannukselta ja päättyy heinäkuun loppupuolella. Mahdollisesti siikakoskella syksyllä.
Väri-ideoita kyllä löytyy, voin heittää kuvia väri-ideoista sähköpostiisi.
terv. S-d-S
.
Kesälomalla-09 voisi testata savon koskilla., kuten nokinen, ahvenkoski, konnus ja konnekoski. Kesäloma alkaa juhannukselta ja päättyy heinäkuun loppupuolella. Mahdollisesti siikakoskella syksyllä.
Väri-ideoita kyllä löytyy, voin heittää kuvia väri-ideoista sähköpostiisi.
terv. S-d-S
.
Viimeksi muokannut Sostakovits da Silva, 11:12:33 27.05.2009. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wanderlei César Da Silva. Raha ei tee onnelliseksi, mutta se rauhoittaa hermoja.
Minä voisin testa vetouistelussa ainakin Kermalla ja Inarilla. Toivevärit ovat luonnonmuikku sekä muikku sävytettynä violetin ja vihreän suuntaa. Tumma selkä, kyljessä hopeaa tai hopeaa + violettia tai hopeaa + vihreää, maha valkoinen.
Olen tottunut käyttämään hoikempia runkomalleja, mutta tässähän tulisi testattua samalla vähän pulskempaa!
Olen tottunut käyttämään hoikempia runkomalleja, mutta tässähän tulisi testattua samalla vähän pulskempaa!
Mua kiinnostas Väylän värit eli punaset, punamustat jne.
Tenolle vois olla joku papukaija ja muita vihertäviä.
Kai niitä ny muitaki on mut nuo on mun luottovärit.
Tenolle vois olla joku papukaija ja muita vihertäviä.
Kai niitä ny muitaki on mut nuo on mun luottovärit.
- Sostakovits da Silva
tukin mailisi kuvilla. Jos lisäkuvia vielä tarttee, niin ilmoittele.
Ehkä vähempikin olisi riittänyt mutta tulipahan räpsittyä
Ehkä vähempikin olisi riittänyt mutta tulipahan räpsittyä
Wanderlei César Da Silva. Raha ei tee onnelliseksi, mutta se rauhoittaa hermoja.
Missäs vaiheessa tämä homma on? 
Kaikkia jotka testissä ovat mukana, pyydän lähettämään osoitteen, elleivät ole vielä lähettäneet.
VOI! VOI!Tää testi päätty ennen kuin kerkes alkaa.Kävi samal taval kun nais päätoimittajalle!potkut tuli.Toisin minä asun kyllä ihan naisen kanssa ja meillä on oikein 3lasta joten luottamukseen tää ei kaatunut.Jos vanhemmat ei anna lupaa lähettää vieheitä kannattaisiko ensi kerralla kysyä vanhemmilta lupa ennen kun rupeaa tälläiseen?No nimet ja osoitteet tuli annettua ja toivon omalta kohdaltani ettei niitä käytetä mihinkään laittomiin asioihin
EI MUUTA KUN KIREITÄ!
Lähetän luonnollisesti vaaput sellaisille jotka olivat jo maksaneet...
Maksuja testaajalle tulee ainoastaan postimaksu ja testin loputtua vaapun saa pitää omassa käytössään.[/quote]
Nyt ei meikäläisen älykkyys osamäärä riitä
!Siis oisko näistä voinnu jotain maksaa?Rahast ei ollu mitään puhetta täs testissä.HUH HUH tain lähteä joelle soutelee 
Voit laittaa mulle sen 3e takas jos menee liian hankalaks??
Mitens on asiat edennyt 
Keltäs sie tätä asiaa kyselet?????Mie oon jäävi vastaamaa kun kuulun testiryhmään 
Tänää tuli vaappu postiluukusta.
millon meinasit vaapun lähetellä??
- Sostakovits da Silva
----
laitettu sähköpostiin "arvostelut", kun tarkemmin luin aloitusviestin.
laitettu sähköpostiin "arvostelut", kun tarkemmin luin aloitusviestin.