Kymijoki 2009
Alueen säännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Re: Kymijoki 2009
Tänään pääsis taas kokeilemaan, toveri Kallel kipuaa kyytiin. Toivon mukaan sujuisi samoissa merkeissa kuin Frosten ja plussapallon ensikeikka, tahi jopa yhtä hyvin kun mun ja HK:n soutu-uran avaus... Toivottavasti on virrat edes samat ku pe.
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Jätä huomiseks ees yks laksi? Huomenna 12 h soutua ja yöksi laiturille. Ajattelin vetää Kymiöverit.
- Kaimaani
- Viesti:
Laitetaan yks kuva piristykseksi. Kiitos Pulkkinen kopista ja kuvasta!
- Liitteet
-
- Kauden avaus ilman hattua
- 7,2 kg 25.7.09.jpg pieni.jpg (85.04 KiB) Katsottu 5417 kertaa
Kaimaani-haukipilkit kaimaaniuistin ät gmail.com
Kalareissuja & koskenlaskua Kymijoella fishingcenter.fi
Kalastusoppaan ammattitutkinto https://www.ksao.fi/aikuisopisto/koulutus/?koulutus=44
- Varo halpoja kopioita -
Kalastusoppaan ammattitutkinto https://www.ksao.fi/aikuisopisto/koulutus/?koulutus=44
Hyvä Kaimaani. Mulla oli viimeyönä varattuna kylmä olut sulle mutta ei äijää näkyny, no join sen sitte ite. Sainpa muuten taas kalankin, lohi iski kapeikosta ja painoi 8,6 kg.
die, die, die my darling sano kalamies kun lohelle pappia antoi.
- Kaimaani
- Viesti:
No joo en päässy kun oltiin edit. TAI ENPÄS KERROKKAAN MISSÄ OLTIIN. Mut tänään taas...
Äijä vetää kalaa ihan simona, mitä sä teet oikein?
Äijä vetää kalaa ihan simona, mitä sä teet oikein?
Kaimaani-haukipilkit kaimaaniuistin ät gmail.com
No kai määki kehtaan kuvan laittaa jos toi nahkakuulakin kehtas..
Kiitokset nuorille Heinolan miehille kopista (vaikka meinaskin mennä vähän jännäks) ja kuvista.. 
- Liitteet
-
- valmis3.jpg (68.95 KiB) Katsottu 5340 kertaa
heh..ei kestä kiitellä jatketaan harjottelua ja otetaan seuraava kala ykkösellä ylös 
Näin tehdään ja hyvästhän se nytkin meni ku lopputulos oli halutunlainen..

- Vilttiketju
- HUUTO: Edvard Munch
Prkl.Ku ukoilla hienoja kaloja....
Itelle se ei tuu laiturille asti...(2 tärppiä taas)
Tuo möykyn kala oli aika pirtee suu kalaks...Vaikka vähän jännäks se lopuks menikin.(puntti haavissa hetken kiinni ja kala ui ulkona haavista
) ..
Mutta onnittelut saama miehille kaloista!!!!!!
to-pe yöt ens viikolla taas heittämään...
Itelle se ei tuu laiturille asti...(2 tärppiä taas)
Tuo möykyn kala oli aika pirtee suu kalaks...Vaikka vähän jännäks se lopuks menikin.(puntti haavissa hetken kiinni ja kala ui ulkona haavista
Mutta onnittelut saama miehille kaloista!!!!!!
to-pe yöt ens viikolla taas heittämään...
On niin HAPOKASTA.Ei pysty!
Rapsa eilisillan pistolta soutualueelle alkaa:
Soudettiin Kallel:n kanssa, vaihdeltiin uistimia ja lauottiin päättömyyksiä
Rapsa eilisillan pistolta soutualueelle loppuu.
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tänä iltana kävimme kaverin kanssa tekemässä hyvinkin samantyylisen session. Oli sieltä saanut joku 15+ kalan laiturilta, kävimme lähtiessä jututtamassa honttipumoja. Siellä oli tv:stä tuttuja naamoja useampikin kalassa. Siis Kalamies tv:stä.Samtheman kirjoitti:Rapsa eilisillan pistolta soutualueelle alkaa:
Mahtavaa saada tietoa tänne reissun päälle. Kiitosta vaan Mika !
Oli siis 15,7 tullut ja sitten joku oudon näköinen +11kg, jonka pää näytti silakalta ! Laittakaahan kuvia otuksesta, olisi kiva nähdä mikä kummajainen se olikaan
Kymin Hobitti !
Oli siis 15,7 tullut ja sitten joku oudon näköinen +11kg, jonka pää näytti silakalta ! Laittakaahan kuvia otuksesta, olisi kiva nähdä mikä kummajainen se olikaan
Se 11 kg oli kyllä tosi vekkuli tapaus. Varmaan silakka ja lohi risteytynyt. En harmikseni ottanut kuvia. Olin 15.75 on onneksi jokunen kuva. Olihan hienon kokoinen laksi. Muita ei sitten tullutkaan.
- Haukikoira
- Lohikissa
- Viesti:
Jåå å, se 11.5 oli huisin näköinen fisu suurine silmine ja valtavine pupileineen:) Muutenkin sen lohen profiili ja varsinkin leuan alunen suhteutettuna kroppaan muistutti suurennosta silakasta. Eniten hämmästytti värien katoaminen kallosta, kun pappi oli käynyt paikalla.. laxu muisutti pohjois-amerikkalaisia sukulaisiaan, mitä kuvissa usein näkee kuolleina pitkin rantoja.
Empan kanssa käväistiin eilen päiväsoudulla (12-19), lohia pintoi jokusia ja virtaus ok. Kalaakin saatiin, ja Emppa oli yhtä hymyä!

Turvat aiheuttivat pariin kertaan säpinää veneessä, mutta lohia ei paljoa kiinnostanut.. Vai olisiko se yksi tälli ollut itse kungas? No, jalat saivat ainakin uuden värin, vaaleanpunainen.

Turvat aiheuttivat pariin kertaan säpinää veneessä, mutta lohia ei paljoa kiinnostanut.. Vai olisiko se yksi tälli ollut itse kungas? No, jalat saivat ainakin uuden värin, vaaleanpunainen.
Viimeksi muokannut kalapata, 14:15:27 29.07.2009. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rallin kuhinaa.
kalapata kirjoitti:Empan kanssa käväistiin eilen päiväsoudulla (12-19), lohia pintoi jokusia ja virtaus ok. Kalaakin saatiin, ja Emppa oli yhtä hymyä!![]()
Tää kyl ole reilua, että mä soudan sulle kolme kalaa ja mä en saa taistella ku yhden hauen kanssa. Ens kerralla toisin päin!
Onks toi vaappu musta simmu, jos on niin oma ei kymillä uimaan pääse.
Mitä mulle kuuluu???
Haukea vieheellä 2009 topikki on tuossa vieressä! mulko
Ai tyä olittekin kymillä?

Ai tyä olittekin kymillä?
SHUT UP AND FISH...!!!
Mikäs on vedenkorkeus tällähetkellä?
Virtaamat kun näytti olevan vähän pienemäänpäin.
Virtaamat kun näytti olevan vähän pienemäänpäin.
Viimeyönä laiturilla, ylös tuli 3 lohta ja 2 taimenta, ittelle tyylipuhdas MP reissu, ei tärppiäkään. Virtaus oli ihan ok, käytettiin 40 ja 50 g punttia alalaiturilla ja kapeikossa. Eiköhän sieltä myöhemmin laita joku kaljupää taas pönökuvan tänne, oli se vaan taas niin täpinöissään

die, die, die my darling sano kalamies kun lohelle pappia antoi.
- Haukikoira
- Lohikissa
- Viesti:
Toi on muuten vekkuli juttu miten tärppikin saa MP reissun tuntumaan ihan joltain muulta. Mulla oli toissapäivänä tokalla ja kolmannella heitolla kalat kiinni hetken ja neljännessäkin joku vei perhoa ja punttia niin, että paino katosi päästä. Noilla spekseillä ku yrittäis haukihommien jälkeen vakuutella kavereille, ett ei se nyt ihan MP:eet ollu, ni sais valovuoden kuunnella v****ilua aiheesta "vuoden meriselittäjä"jussi72 kirjoitti: ittelle tyylipuhdas MP reissu, ei tärppiäkään
Sehän se on, Anssin ottikone täpläkyljille.jojo kirjoitti:Onks toi vaappu musta simmu, jos on niin oma ei kymillä uimaan pääse.
Kohta taas joelle..
Rallin kuhinaa.
Olisko kenelläkään vinkkiä huokeasta majoituksesta Korkkarin lähistöllä, Kuninkaantien majatalo oli jo täyteen buukattu? Sopiikohan kievarin pihaan enää nykyään telttaa laittaa? 
Huomenna melomaan korkkarille,minkälainen virtaus? 
Onhan päivä vielä huomennakin...
Juppe kysyitkö Salakalasta mökkiä? On ainakin halpa!