Ps. Ihan oman "osion" saisi varmaan aiheesta: Kalamiehen kateus (modet huom.)
- Kalakaima -
Tuostahan voisi saada sen käsityksen että vihaat kalamiesten kateutta sitä kautta että kalastuslupa -asioiden kanssa alettaisiin ilmoituksia tekemään.Kalakaima kirjoitti:Vihaan: Kalamiesten välistä kalakateutta ja kalastuslupa politiikkaa ammatin toteutukseen. Vihaan myös valehtelua ja kaksinaamaisuutta. Kaikilla vapaa-ajan kalastusmuodoilla saa kalaa -Toiveeni olisi: reilu peli asioista keskusteluun ja itse tekemiseen.
Ps. Ihan oman "osion" saisi varmaan aiheesta: Kalamiehen kateus (modet huom.)![]()
- Kalakaima -
Hyvä puhe!Tyrä kirjoitti:Kadehdin niitä, jotka nukkuvat rauhassa yönsä, vaikka ovat lähdössä seuraavana aamuna kalaan
Joo, tätä kalajännitystä varten pitäis saada terapiaa. Uni ei tule silmään, kun miettii seuraavan päivän hirmusaaliita...Tyrä kirjoitti:Kadehdin niitä, jotka nukkuvat rauhassa yönsä, vaikka ovat lähdössä seuraavana aamuna kalaan
Mä olen tuossa lajissa aika hyvä, olen siis hiukkasen kadehdittuTyrä kirjoitti:Kadehdin niitä, jotka nukkuvat rauhassa yönsä, vaikka ovat lähdössä seuraavana aamuna kalaan