Työntyä sekaanE.N.Hääppönen kirjoitti:Pitäiskö työntyä sekaan![]()
Pitäähän joukossa olla yksi joka ei sammu jäälle...
Siis ei kannata kenenkään sammua jäälle, muuten sattaa
Juu eiku vaan sekaan!
T: Sami
Työntyä sekaanE.N.Hääppönen kirjoitti:Pitäiskö työntyä sekaan![]()
Pitäähän joukossa olla yksi joka ei sammu jäälle...
Mukana, ja MiPon kyytiin mahtunee?MiPo kirjoitti:Mukana ollaan, jos ei kummia satu. Mun matikkaennätykseen ei paljoa vaadita, kun en ole koko lajia ikinä pilkkinyt!![]()
Tässä päivitetty lista..Temppaelmeri kirjoitti:Jepsis!
Eli tänään kävin Pihkalassa lyömässä asiat lukkoon.
Saimme tarjouksen joka on vähintäänkin edullinen.. Hotellitason huone jossa wc ja televisio täysihoidolla (sis aamupalan, kotiruokalounaan ja saunan) 92€ koko viikonloppu per henkilö. Siis Perjantaista Sunnuntaihin.
Tuolla on tarjolla 6 kpl 2 hengen huoneita ja 3 kpl 3 hengen huoneita, sekä toisessa rakennuksessa 4 kpl 2 hengen huoneita + 1 4 hengen huone.
Varmistakaa tulonne MINULLE joko yv:llä tai puhelimitse: 040 4100 780
Täytän huoneet ilmoitautumisjärjestyksessä. Eikä sellaisia varauksia että jos tätin kummin kaimalla ei ole kissanristiäisiä niin mä voin tulla.. Pakko toimia näin koska tilaa on rajoitetusti.
Yritetään saada kaikki mahtumaan mukaan!
Minulle ovat tulonsa varmistaneet:
-Sampukka
-Kirppu+Marja
-Arto L
-Silli
-Emppai
-Turdus
-Posauttaja
-Huuskimus
-E.N Hääppönen x 2
-Aavikkosammakko
-Mipo

Lisätään Toku listalle..Temppaelmeri kirjoitti:Tässä päivitetty lista..Temppaelmeri kirjoitti:Jepsis!
Saimme tarjouksen joka on vähintäänkin edullinen.. Hotellitason huone jossa wc ja televisio täysihoidolla (sis aamupalan, kotiruokalounaan ja saunan) 92€ koko viikonloppu per henkilö. Siis Perjantaista Sunnuntaihin.
Tuolla on tarjolla 6 kpl 2 hengen huoneita ja 3 kpl 3 hengen huoneita, sekä toisessa rakennuksessa 4 kpl 2 hengen huoneita + 1 4 hengen huone.
Täytän huoneet ilmoitautumisjärjestyksessä. Eikä sellaisia varauksia että jos tätin kummin kaimalla ei ole kissanristiäisiä niin mä voin tulla.. Pakko toimia näin koska tilaa on rajoitetusti.
-Sampukka
-Kirppu+Marja
-Arto L
-Silli
-Emppai
-Turdus
-Posauttaja
-Huuskimus
-E.N Hääppönen x 2
-Aavikkosammakko
-Mipo
Tampesteri on edelleen osoite. 8) En ole vain muilta kiireiltä ehtinyt miettiä madeneitsyyden menetystä.MiPo kirjoitti:Joo, avensiksen kyytiin mahtuu Aavikko-Jani ja Sääräkin, jos vielä täällä tampesterissa asut?
Eikös myö pilkitä perjantaista sunnuntaihin!Braven kirjoitti:Tuota semmosta, että pilkittekö yöllä/pimeässä niitä vai kellon ympäri?
Mut voi kans lisätä.Temppaelmeri kirjoitti:Lisätään Toku listalle..Temppaelmeri kirjoitti:Tässä päivitetty lista..Temppaelmeri kirjoitti:Jepsis!
-Sampukka
-Kirppu+Marja
-Arto L
-Silli
-Emppai
-Turdus
-Posauttaja
-Huuskimus
-E.N Hääppönen x 2
-Aavikkosammakko
-Mipo