Kahtena päivänä peräkkäin samas paikkaa noin 50 latee per reissu ja jokunen sulkava.Pääsin sit perjantaina uittelee taimentaki 45-50 senttinen mut se prkl vei lumpeikkoon ennen ku kerkesin kissaa sanoa

Ei ylttäny niittää niit lumpeita veks.Tuuleminen haittas ongintaa pirusti.Ei stana nähny kohoa niin oli "hieman" vaikee seurata tärppejä...Summassa joutu monesti nostaa ja monta kertaa kävi niin et lahna oli just ottanu kii ,eikä siit seurannu kun huulille raapasu
Emäntä lähti sit eilliselle reissulle messii joten jouduin raivaa itelle uuden mestan ,sit mentiinki jo veteen kahlaten et sai paikan kokonaan siistiks ,kätevä peli tuo sirppi haavin varteen Emäntä onki mun edelliseltä paikalta mihin oli edellisenä päivänä mäskätty suht hyvin.Ajattelin enne reissuun lähtöä et nyt tulee pataan ja reilusti ,et emäntä alkaa vetää siit heti kun suo kuokalla ,mut ei
En tiedä mikä sillä mätti mut mä alotin kuokka hommat heti kättelys.Tapseja meni 2 päivän aikaan noin 20 kappaletta se on kyl ennätys mulle.Suurin osa nuista jäi lahnojen suuhun.En ymmärrä miten ne söi niin syvälle

Ilman koukun irrottajaa olis määrä tuplaantunu.
Ihan hyvät reissut mut possukat uupu kummaltakin reissulta.Eillen pisti niin monta paarmaa et ei ole ennen tainnu noin montaa pistää.Ehkä ne rotestoi sitä kun ongin pelkät oranssit boxerit jalas

Janottaa nii että suu pölisöö...