Kustavin/Iniön valtaus
Alueen säännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tälle palstalle kaikki uistelu-, onki-, pilkki-, perho-, ym. kilpailuihin, messuihin ja KMC-treffeihin liittyvä keskustelu.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Re: Kustavin/Iniön valtaus
Jos pääsen tulemaan niin en tarvitse majoitusta,Menen kaverin mökille yöksi 
Vanhalla on oppimisen vaikeus
Tuli tänään jutun aiheeks Sakkeuksen kans sellanen et ku nyt alkaa tuota porukkaa olemaan jo melko paljon ni pitäisköhän yrittää hommata joitakin muitakin palkintoja ku pelkästään se pytty. Vaikkapa isoimman kalan saaneelle ja tietty tuo pytty menis sit vaikkapa kisassa yhteispainoltaan suurimman saaliin saaneelle. Viime vuosina kalantulo ei kyl ei ole ollut mitenkään huimaa et oikein monelle olis tarvinnut palkintoja jaella
mut jos vaikka tänä vuonna useampi sais kalaa ni olishan se kiva jakaa muillekin jotain ku pelkästään yhdelle.
Tavaroiden ei tartte olla mitään kovin arvokasta mut olishan se kiva et kalastuskisasta (no ei tää ny mikään verenmaku suussa kisailu ole) löytyis jotain kalastukseen liittyvää. Sakkeus jo lupas hiukan kysellä josko jotain tavaraa irtoais mut olishan se kiva jos jollakin olis jotain kontaktia johonkinpäin tai vaikkapa valmis luopumaan muutamasta omavalmisteesta.
Tavaroiden ei tartte olla mitään kovin arvokasta mut olishan se kiva et kalastuskisasta (no ei tää ny mikään verenmaku suussa kisailu ole) löytyis jotain kalastukseen liittyvää. Sakkeus jo lupas hiukan kysellä josko jotain tavaraa irtoais mut olishan se kiva jos jollakin olis jotain kontaktia johonkinpäin tai vaikkapa valmis luopumaan muutamasta omavalmisteesta.
- Aavikkosammakko
- PaMu "the Hand" Henry
T.L:n veneessä tilaa? Karilta ainakin uupuu venhopaikka myös.Jani kirjoitti:No niin saatiin pari paikkaa veneeseen. Eli nimimerkki T.L, jonka kautta tuli vinkkiä tosta paikasta, lupas parille tyypille venepaikan.
Mul on ainakin jotain roinaa palkinnoksi.
Juu tilaa on kahdelle!Tervetuloa kyytiin.Aavikkosammakko kirjoitti:T.L:n veneessä tilaa? Karilta ainakin uupuu venhopaikka myös.Jani kirjoitti:No niin saatiin pari paikkaa veneeseen. Eli nimimerkki T.L, jonka kautta tuli vinkkiä tosta paikasta, lupas parille tyypille venepaikan.
Ja siinä rannassa ihan vieressä on neljän hengen mökki ilman mukavuuksia ja kyllä se kuuden mökkikin siinä vieressä taitaa olla.Eikä pidä unohtaa mökkiä nimeltä naima"kahdelle"Jani kirjoitti:Maksimimäärä osallistujia on sit 34. Se määrä mahtuu viel siihen samaan rakennukseen nukkumaan. Sit jossain päin on viel käsittääkseni 1 kuuden hengen mökki mut mun mielestä on järkevämpää pitää porukka saman katon alla.
Tai mun puolesta osallistujia saa olla vaikka miten mut majotus järjestyy mun kautta 34:lle.
Palkinto krääsää löytyy kanssa täältäpäin!
Juu niin käsitin et siin on jotain mökkejä ilman mukavuuksia eli suihku ainakin puuttuu. En sit tiedä pitäiskö nuokin sit kysyä käyttöön jos tulee niin paljon innostuneita et saadaan se 40 täyteen. No katotaan ja ihmetellään tilannetta. Täs viel on aikaa hyvää aikaa ns. viimeseen ilmoittaumispäivään mut pidetään nyt toi 34 ja katotaan kuun puoles et mikä on tilanne.
Miten muuten porukalla on plottereita/merikortteja tuolta alueelta käytössä? Mulla pitäis olla pari ylimäärästä merikorttia mökillä antaa lainaan et takas rantaan löytää ja pahimmat kivikot osaa väistää.
Onkos kaikilla muilla nyt paikka veneessä paitsi kalastaja89:llä?
Miten muuten porukalla on plottereita/merikortteja tuolta alueelta käytössä? Mulla pitäis olla pari ylimäärästä merikorttia mökillä antaa lainaan et takas rantaan löytää ja pahimmat kivikot osaa väistää.
Onkos kaikilla muilla nyt paikka veneessä paitsi kalastaja89:llä?
-
Kalastaja89
Pääsisinköhän mäkin tohon T.L:n kyytiin? Ite pääsen paikalle vasta lauantai aamulla mutta olen siellä kuitenkin jo joskus 6 ja 7 välillä, että kalaan kerkeen heti aamusta.
-
JaRu
- Joka alan wannabe-besserwisser
Ei kannata noin aikaisin paikalle saapua.Kalastaja89 kirjoitti:Pääsisinköhän mäkin tohon T.L:n kyytiin? Ite pääsen paikalle vasta lauantai aamulla mutta olen siellä kuitenkin jo joskus 6 ja 7 välillä, että kalaan kerkeen heti aamusta.
Kaverit on vasta heräilemässä krapulas.. eikun kaljas... eiku kalastamaan klo 8-10 välissä.
Arskakin nousee vasta kasin jälkeen.
-
Kalastaja89
Kyllä mä sen tiesinJaRu kirjoitti:Ei kannata noin aikaisin paikalle saapua.Kalastaja89 kirjoitti:Pääsisinköhän mäkin tohon T.L:n kyytiin? Ite pääsen paikalle vasta lauantai aamulla mutta olen siellä kuitenkin jo joskus 6 ja 7 välillä, että kalaan kerkeen heti aamusta.
Kaverit on vasta heräilemässä krapulas.. eikun kaljas... eiku kalastamaan klo 8-10 välissä.
Arskakin nousee vasta kasin jälkeen.
1. Jani (vene)
2. ptang (venepaikka)
3. Froste (venepaikka)
4. Emppai (vene)
5. aaAAaa (venepaikka)
6. Royal Trude (venepaikka)
7. Hannufox (vene)
8. Hessu57 (venepaikka)
9. Catch_a_fish (venepaikka)
10. Aimo Nurminen (vene)
11. Tuomas (venepaikka)
12. Ville (venepaikka)
13. Mka79 (Vene)
14. PeNa (venepaikka)
15. Aavikkosammakko (venepaikka)
16. Kalastaja89
17. wishky (venepaikka)
18. Eligius (vene)
19. Eligius kaveri (venepaikka)
20. -"- (venepaikka)
21. -"- (venepaikka)
22. -"- (venepaikka)
23. Sakkeus (venepaikka)
24. Soikkeli (vene)
25. Rane (soikkelin kyydis)
26. Sup78 (vene)
27. kari
Olikos Supin veneessä viel muita ku Sakkeus? Siin on ainakin tukeva kulkine eikä ihan pientä aallokkoa tartte pelätä. Soikkeli paattiinkin ilmesest mahtuu viel yks? Ja jos tuo stanto on viel tulossa/hinaamassa venettä tuonne ni josko siitä irtoais yks paikka?
Se on sit alotettava jotkut loitsut pikku hiljaa et kelit olis kohdillaan. Ei kauhiast huvittais keikkua ensmäisen tapahtuman kelissä.
.
2. ptang (venepaikka)
3. Froste (venepaikka)
4. Emppai (vene)
5. aaAAaa (venepaikka)
7. Hannufox (vene)
8. Hessu57 (venepaikka)
10. Aimo Nurminen (vene)
11. Tuomas (venepaikka)
12. Ville (venepaikka)
13. Mka79 (Vene)
14. PeNa (venepaikka)
16. Kalastaja89
17. wishky (venepaikka)
18. Eligius (vene)
20. -"- (venepaikka)
21. -"- (venepaikka)
22. -"- (venepaikka)
23. Sakkeus (venepaikka)
24. Soikkeli (vene)
26. Sup78 (vene)
27. kari
Olikos Supin veneessä viel muita ku Sakkeus? Siin on ainakin tukeva kulkine eikä ihan pientä aallokkoa tartte pelätä. Soikkeli paattiinkin ilmesest mahtuu viel yks? Ja jos tuo stanto on viel tulossa/hinaamassa venettä tuonne ni josko siitä irtoais yks paikka?
Se on sit alotettava jotkut loitsut pikku hiljaa et kelit olis kohdillaan. Ei kauhiast huvittais keikkua ensmäisen tapahtuman kelissä.
Eikös tämän nykyisen pytyn(Mr. Tampax) alkuperäinen idea ollut nimenomaan kisan suurin taimen?Jani kirjoitti:...pitäisköhän yrittää hommata joitakin muitakin palkintoja ku pelkästään se pytty. Vaikkapa isoimman kalan saaneelle ja tietty tuo pytty menis sit vaikkapa kisassa yhteispainoltaan suurimman saaliin saaneelle.
Kyllä se kala sitten syö, kun vedet jäähtyy...
Jaa oliks noinPeNa kirjoitti:Eikös tämän nykyisen pytyn(Mr. Tampax) alkuperäinen idea ollut nimenomaan kisan suurin taimen?Jani kirjoitti:...pitäisköhän yrittää hommata joitakin muitakin palkintoja ku pelkästään se pytty. Vaikkapa isoimman kalan saaneelle ja tietty tuo pytty menis sit vaikkapa kisassa yhteispainoltaan suurimman saaliin saaneelle.
-
Mikey
- Herr Doktor
No enköhän mä nyssitte mukaan ilmoittaudu? Kaappaan mitä ilmeisimmin Ruutan mun miehistöksi ja mehän ollaan herrasmiehiä ja kalastetaan perholla sekä juodaan IPA:ta. Uitetaan tietty munat padassa joka päivä joten turhaan sinne mitään palkintoja hankitaan kun me ei kuitenkaan voiteta. Mä voin sitoa palkintopottiin vaiks muutaman Hailin jossain huonoksi todetuissa väreissä.
Tuon oman veneen mukaan ja miehistönä toimii tuo sukkahoususofiero. Lisää miehistöä ei mun paattiin mahdu ellei sitten halua seisoa keskituhdolla perhojen viuhuessa korvien ympärillä.
Mikäli paikat täyttyy niin minä majoittaudun ihan mielelläni tuohon kuuden hengen majaan, sillä 30+ kusipäätä rellestämässä samassa kämpässä kuulostaa mun korviin siltä, etten välttämättä, väkisin halua siellä nukkua. Kuusi idioottia on aikalailla parempi kuin 30.
Tuon oman veneen mukaan ja miehistönä toimii tuo sukkahoususofiero. Lisää miehistöä ei mun paattiin mahdu ellei sitten halua seisoa keskituhdolla perhojen viuhuessa korvien ympärillä.
Mikäli paikat täyttyy niin minä majoittaudun ihan mielelläni tuohon kuuden hengen majaan, sillä 30+ kusipäätä rellestämässä samassa kämpässä kuulostaa mun korviin siltä, etten välttämättä, väkisin halua siellä nukkua. Kuusi idioottia on aikalailla parempi kuin 30.
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
Päivittäkääs ny jotkut viisaat tilannetta venepaikoista ja veneistä. Tässä ei enää tyhmempi pysy mukana
että kuka kenenki kaa ja niinpoispäin
- kari -
sekakäyttäjä vm -73
Se kaikki alkoi ihan mato-ongesta, sitten kokeilin waariwainaan apumatikkia. Jossain vaiheessa siirryin avokelaan ja kokeilin myös vetouistelua...
sekakäyttäjä vm -73
Se kaikki alkoi ihan mato-ongesta, sitten kokeilin waariwainaan apumatikkia. Jossain vaiheessa siirryin avokelaan ja kokeilin myös vetouistelua...
1. Jani (vene)
2. ptang (venepaikka)
3. Froste (venepaikka)
4. Emppai (vene)
5. aaAAaa (venepaikka)
7. Hannufox (vene)
8. Hessu57 (venepaikka)
10. Aimo Nurminen (vene)
11. Tuomas (venepaikka)
12. Ville (venepaikka)
13. Mka79 (Vene)
14. PeNa (venepaikka)
16. Kalastaja89
17. wishky (venepaikka)
18. Eligius (vene)
20. -"- (venepaikka)
21. -"- (venepaikka)
22. -"- (venepaikka)
23. Sakkeus (venepaikka)
24. Soikkeli (vene)
26. Sup78 (vene)
27. kari
28. Mikey (vene)
2. ptang (venepaikka)
3. Froste (venepaikka)
4. Emppai (vene)
5. aaAAaa (venepaikka)
7. Hannufox (vene)
8. Hessu57 (venepaikka)
10. Aimo Nurminen (vene)
11. Tuomas (venepaikka)
12. Ville (venepaikka)
13. Mka79 (Vene)
14. PeNa (venepaikka)
16. Kalastaja89
17. wishky (venepaikka)
18. Eligius (vene)
20. -"- (venepaikka)
21. -"- (venepaikka)
22. -"- (venepaikka)
23. Sakkeus (venepaikka)
24. Soikkeli (vene)
26. Sup78 (vene)
27. kari
28. Mikey (vene)
Kenen venees ruutta ny sit olikaan ni siit ainakin vapautu yks paikka ku Trude siirty Mikey:n veneeseen.kari kirjoitti:Päivittäkääs ny jotkut viisaat tilannetta venepaikoista ja veneistä. Tässä ei enää tyhmempi pysy mukanaettä kuka kenenki kaa ja niinpoispäin
kai mä sitten luulen pääseväni jonkun kyytiinJani kirjoitti:Kenen venees ruutta ny sit olikaan ni siit ainakin vapautu yks paikka ku Trude siirty Mikey:n veneeseen.kari kirjoitti:Päivittäkääs ny jotkut viisaat tilannetta venepaikoista ja veneistä. Tässä ei enää tyhmempi pysy mukanaettä kuka kenenki kaa ja niinpoispäin
- kari -
sekakäyttäjä vm -73
sekakäyttäjä vm -73
-
Mikey
- Herr Doktor
Jottei tää menis liian helpoksi niin tulen paikan päälle vasta lauantaiaamuna. Ei nimittäin ollut mitään saumaa luistaa perjantaina töistä joten koen helpoimmaksi yöpyä pe-la kotosalla ja ilmestyä vasta lauantaina kukonlaulun aikaan paikalle kiusaamaan krapulaisia kalamiehiä. Anssi saa siis pitää Ruutan hyvänään perjantaina. 
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
Käsitin että tulet sammakon kanssa mun kyytiin!kari kirjoitti:kai mä sitten luulen pääseväni jonkun kyytiinJani kirjoitti:Kenen venees ruutta ny sit olikaan ni siit ainakin vapautu yks paikka ku Trude siirty Mikey:n veneeseen.kari kirjoitti:Päivittäkääs ny jotkut viisaat tilannetta venepaikoista ja veneistä. Tässä ei enää tyhmempi pysy mukanaettä kuka kenenki kaa ja niinpoispäin
Kari, hereillä
. Mä luulen että heitän perinteitä kunnioittaen sunnuntaina riittävät 5 heittoa...
Pidä sinä lampunsärkijä turpas kiinnisoikkeli kirjoitti: Mä luulen että heitän perinteitä kunnioittaen sunnuntaina riittävät 5 heittoa...
Asia pihvi, kyljys ja kotletti. Loikimme siis veneeseen.T.L kirjoitti:Käsitin että tulet sammakon kanssa mun kyytiin!
- kari -
sekakäyttäjä vm -73
sekakäyttäjä vm -73
tarttee vissiin "viritellä" soikkelin kalustoa, johan loppuu elvistelyEligius kirjoitti:Pidä sinä lampunsärkijä turpas kiinnisoikkeli kirjoitti: Mä luulen että heitän perinteitä kunnioittaen sunnuntaina riittävät 5 heittoa...
- kari -
sekakäyttäjä vm -73
sekakäyttäjä vm -73
Perinteitä kunnioittaen vedät pienetkari kirjoitti:tarttee vissiin "viritellä" soikkelin kalustoa, johan loppuu elvistely
Kalastusta ilman sukkiksia jo vuosikymmenien ajan.