Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Huudellaan tällainen. Yhdellä ruotsin reissulla mukana ja jokunen rautu ja yli puolikas ahven taisi ylöskin tuolla tulla. Kuva yli-lakattu pariin kertaan kalastussession jälkeen joten käytönjälkiä ei ole näkyvissä.
Lähtöhinta 10e ja minimikorotus 1e. Viimeinen hyväksyttävä huuto 26.1.2011 klo. 20.59.59. Ostaja maksaa huudon lisäksi postikulut 2e.
"Ihmiset aina moittivat olosuhteita ja ympäristöä. Minä en usko olosuhteisiin. Pystyvät ihmiset tässä maailmassa ovat niitä, jotka etsivät toiminnalleen oikeita olosuhteita, mutta elleivät löydä, tekevät ne" (Shaw)
"Ihmiset aina moittivat olosuhteita ja ympäristöä. Minä en usko olosuhteisiin. Pystyvät ihmiset tässä maailmassa ovat niitä, jotka etsivät toiminnalleen oikeita olosuhteita, mutta elleivät löydä, tekevät ne" (Shaw)
Tuo on niin jumalattoman nätti, että tuli "mä tahtoo" olo taas
Ja ei kannata pilkintää alottaa, mulla on ahvenfileen kilohinta varmaan 100€ täll talvelle
Kannattaa alkaa tekee tasureita jos yhtä nättejä tekee ku toni