LGH UKKO, jerkkiuutuus
Alueen säännöt
Täällä voivat liikkeet ilmoittaa tuotevalikoima- / aukioloaikamuutoksistaan, palveluistaan, tarjouksistaan, alennusmyynneistään sekä yhteisöt toiminnastaan ja www-sivuistaan.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Täällä voivat liikkeet ilmoittaa tuotevalikoima- / aukioloaikamuutoksistaan, palveluistaan, tarjouksistaan, alennusmyynneistään sekä yhteisöt toiminnastaan ja www-sivuistaan.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
LGH UKKO, jerkkiuutuus
LGH Ukko, odotettu jerkkiuutuus. Ennakkomaistiaiset --> http://www.kuhanvetasen.com
Re: LGH UKKO, jerkkiuutuus
No se vaan toi naapuripalsta hieno paikka. Saman otsikon alle siellä kolme sivullista paskanjauhantaa, täällä ei yhtään kommenttia..
- partanaama
- vlasek
- Provoileva muskelipökiö
Laittakaa linkki. Kalastus.comissa keskustelu on huomattavasti tasokkaampaa.
- Haukkivesku
- Viikonloppusavolainen
- Viesti:
Uinista en osaa sanoa mitään kun en ole päässut kokeilemaan.
Itse viehe omaa kivannäköisen ulkomuodon.
Maalauksen osalta ei mitään uutta, samaa "paskaa" koiviston laatua.
Miks toi maksaa yli 6 euroa jos se kerta on vielä muoviakin....
Itse viehe omaa kivannäköisen ulkomuodon.
Maalauksen osalta ei mitään uutta, samaa "paskaa" koiviston laatua.
Miks toi maksaa yli 6 euroa jos se kerta on vielä muoviakin....
"En minäkään ole aina oikeassa, mutta silloinkin muut ovat enemmän väärässä."
Alkutalvella kuulin huhun, jonka mukaan tulevat olemaan muovia. Onko tupella käsissä käyneet yksilöt olleet mitä matskua? Lähinnä mietin, tuleeko ennakossasi hehkutetut ominaisuudet muovin muodossa muuttumaan ja huonontumaan... Ehdottomasti kuitenkin kovaa odotusta on ilmassa.
edit: Niin ja en ole lukenut tätä kuuluisaa toista sivustoa, siihen ei vaan pysty (jos tästä on jo siellä jauhettu).
edit: Niin ja en ole lukenut tätä kuuluisaa toista sivustoa, siihen ei vaan pysty (jos tästä on jo siellä jauhettu).
Jonkinlaista muoviahan nuo ovat, mutta mitäpä sillä materiaalilla väliä kun pelaavat mainiosti.
Kalastus.comissa ei juuri kannata muiden kommentteja noteerata kuin liberte, rami ja salmosalar joilla on jerkeistä kokemusta..
http://www.kalastus.com/keskustelu/mess ... 1299143635
Kalastus.comissa ei juuri kannata muiden kommentteja noteerata kuin liberte, rami ja salmosalar joilla on jerkeistä kokemusta..
http://www.kalastus.com/keskustelu/mess ... 1299143635
- Haukkivesku
- Viikonloppusavolainen
- Viesti:
Toi on viihteellinen keskustelu....
"En minäkään ole aina oikeassa, mutta silloinkin muut ovat enemmän väärässä."
- Samthefisherman
Joo tai oli niin kuin useimmat kyseisen palstan nykyiset keskustelut. Nyt alkaa jo mennä itkun puolelle tuo taso...Haukkivesku kirjoitti:Toi on viihteellinen keskustelu....
Mutta asiaan...täytynee pari LGH:ta yrittää hommata kokeiluun.
- partanaama
Juu eihän sillä matskulla väliä, kun ajaa asiansa. Mietiskelin tuossa aiemmin, että jos protot olisivat olleet puuta ja niitä sitten olisi alettu ruuvaamaan muovisiksi... Mutta se jo selvisikin. Ja on muuten kaunista keskustelua naapurisivulla, mikään ei ole muuttunut!tupe kirjoitti:Jonkinlaista muoviahan nuo ovat, mutta mitäpä sillä materiaalilla väliä kun pelaavat mainiosti.
Eiköhän tuolla Gomessuilla pääse noita hypistelee???...Ja ostamaan
-Åbo-
-Åbo-
..Pike Performance...Hauen kalastusta jo yli 30-vuotta..
Kalastus.comin keskustelu on ollut erittäin viihdyttävä. Ihan hyvä, että se on pysynyt ylhäällä ja saanut paljon huomiota. Siitä ei kuitenkaan ole haittaa.
Ukon runko on muovia, ollut jo alusta asti. Muovi on kuitenkin jerkin runkomateriaalina ylivoimaisesti paras. Kestävin ja tasalaatuisin.
Jokainen jerkki maalataan käsin ja "värikartasta" tulee varmaankin aika elävä... Pintalakkana olen käyttänyt mm. Wolfcreekistä ja monista muista ruotsalaisista jerkeistä tuttua epoksia.
Ukon hinta tulee olemaan 22 euroa ja valmistusmäärät jää väkisinkin aika pieniksi.
Tuossa vielä pieni teaseri. Edessä joku särjen tapainen ja takana suklaamonni.
Ukon runko on muovia, ollut jo alusta asti. Muovi on kuitenkin jerkin runkomateriaalina ylivoimaisesti paras. Kestävin ja tasalaatuisin.
Jokainen jerkki maalataan käsin ja "värikartasta" tulee varmaankin aika elävä... Pintalakkana olen käyttänyt mm. Wolfcreekistä ja monista muista ruotsalaisista jerkeistä tuttua epoksia.
Ukon hinta tulee olemaan 22 euroa ja valmistusmäärät jää väkisinkin aika pieniksi.
Tuossa vielä pieni teaseri. Edessä joku särjen tapainen ja takana suklaamonni.
- Liitteet
-
- DSC_4787.jpg (36.83 KiB) Katsottu 9327 kertaa
koivistojanne.kuvat.fi
Joko voi tilata? 
ISO uisteluvene kaupan! Nettivene 735003
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
Tsekkaa mun blogi: https://www.facebook.com/ruodollarokotettu/?fref=ts
-
[[[tuke]]]
- Viesti:
no huh huh, kyllä on komeet värit! ei kai näiltäkään sitten tulevaisuudessa voi välttyä :S
team hellhauki
Samtheman kirjoitti:Joko voi tilata?
Samoin,kiitosss!
Ah niin ihanaa! Mikään ei voita jenkki- ja swedukapuloiden epoksiviimeistelyä. Tätä on jo odotettukin Suomirojuunkin! Kai se on välittömästi messuille mentävä. Ellei W-kaupan pojat sujauta paria tiskin alta ennen tapahtumaa.Koivisto kirjoitti:Pintalakkana olen käyttänyt mm. Wolfcreekistä ja monista muista ruotsalaisista jerkeistä tuttua epoksia.
Paljonkos Janne on jo maalaillut tuleville markkinoille?
Kattos. Pitkästä aikaa jotain mitä voi ihan oikein rahalla ostaa...
Ei riemulla rajaa kun Veradolla ajaa.
Taitaa mennä palikat suoraan messuille.Hämppy kirjoitti:Kai se on välittömästi messuille mentävä. Ellei W-kaupan pojat sujauta paria tiskin alta ennen tapahtumaa.
Paljonkos Janne on jo maalaillut tuleville markkinoille?
Luulin tehneeni noita riittävästi, mutta en ole enään yhtään niin varma. En olettanut huomion olevan noin suurta, kiitos vain kaikkien huutelijoiden tuolla naapurissa.
Täytyy toivoa, että saadaan runkoja lisää nopeasti..
koivistojanne.kuvat.fi
Kiinnostavaltahan tää jerkki vaikuttaa, hinta tosin taitaa olla siinä omalla kipurajalla
Naapuripalstalla keskustelu sen kun paranee vanhetessaan...
Naapuripalstalla keskustelu sen kun paranee vanhetessaan...
"Homma toimii kuin junan hissi"
- partanaama
Aika katkeran oloista tekstiä muutamalta kirjoittajalta. Siis tuolla naapurissa. 
Jep Jep
Pitääkö sitä nyt sittenki raahata ittensä messuille? Mutta onko noita lauantaina enää jäljellä...
Kalastusta ilman sukkiksia jo vuosikymmenien ajan.
Tietääkö kukaan onko runko, valumuotit ja -mallit suomipääomalla suunniteltu ja teetetty?
Upean näköinen vermes kyllä! 8)
MUOKS: ja itse itselleni vastaten, ilmeisesti, kyllä, näin on.
Upean näköinen vermes kyllä! 8)
MUOKS: ja itse itselleni vastaten, ilmeisesti, kyllä, näin on.
-
Pilkkikone
Jos joku meinaa noita saada, on pakko tulla messuille heti perjantaina päivällä.
Iltaan asti niitä ei voi riittää. Ei ainakaan niitä värejä, jotka sopii mun silmään. Kävin oikein varta vasten pankissa neuvottelemassa lisää katetta tilille.
Iltaan asti niitä ei voi riittää. Ei ainakaan niitä värejä, jotka sopii mun silmään. Kävin oikein varta vasten pankissa neuvottelemassa lisää katetta tilille.
Joskus onnistuu, toisinaan myös paremmin.