Subaru vetoautona?
Alueen säännöt
Tälle palstalle keskustelut jotka koskevat veneitä, niihin liittyviä varusteita ja kulkupelejä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tälle palstalle keskustelut jotka koskevat veneitä, niihin liittyviä varusteita ja kulkupelejä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Re: Subaru vetoautona?
Viikonloppu meni mökillä, menihän tiet aika mössöksi, mutta jo vain tuolla Voresterilla pääs, ja pääs vielä poiskin.
-jouni
-jouni
diipa daapa
- Samthefisherman
Huolto lähestyy, onko tästä korjaamosta kenelläkään mitään sanottavaa? Plussia tai miinuksia. Olisi mulle lähin huolto/korjaamo.
http://www.rantakare.fi/
Autokorjaamo Rantakare Oy Käyntiosoite Peltomäenkatu 1
04250 KERAVA
Puhelin (09) 242 9997
Y-tunnus 1048778-
En nyt vielä jaksa kahlata Subaru-foorumia läpi.
http://www.rantakare.fi/
Autokorjaamo Rantakare Oy Käyntiosoite Peltomäenkatu 1
04250 KERAVA
Puhelin (09) 242 9997
Y-tunnus 1048778-
En nyt vielä jaksa kahlata Subaru-foorumia läpi.
Muutaman kerran oon omaani tuolla käyttänyt. Ihan asiallista palvelua olen saanut. Varmastikin on asiantuntevin Subaru-huolto pääkaupunkiseudulla.
- Samthefisherman
No tuhannen päästä sinne sitten, kiitos tiedosta.Tenskap kirjoitti:Muutaman kerran oon omaani tuolla käyttänyt. Ihan asiallista palvelua olen saanut. Varmastikin on asiantuntevin Subaru-huolto pääkaupunkiseudulla.
http://www.kolarikorjaamosorsa.fi/
Ja tuossa sitten se toinen vaihtoehto..
Molempia kehuttu, itse käyn Sorsalla täältä 100km päästä ja mielestäni kannattaa.
Molempia kehuttu, itse käyn Sorsalla täältä 100km päästä ja mielestäni kannattaa.
PELASTAKAA SALAKAT Ry.
- Samthefisherman
Kiitti vinkistä. Taidan kuitenkin kokeilla Keravaa, sinne on vaan n. 10 km. Riksuun tulee kuutisenkymmentä.smakine kirjoitti:http://www.kolarikorjaamosorsa.fi/
Viimeksi muokannut Samthefisherman, 21:18:06 04.04.2011. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sanokaas asiantuntijat mitä kannattaa tarkemmin tsekkailla jos menee tollasta Outback -00 2.5 peliä kattomaan/koeajamaan?
Tuon oman Diesel Foresterin kylmän moottorin rallatus ja kolinat sekä kalinat jäi viimein historiaan kun autoon vaihdettiin takuuna uudet suuttimet. Uudesta saakka oli tuo vika ja jokaisessa huollossa asiasta valitin, mutta vasta kolmannessa huollossa saivat auton kuntoon. No, parempi myöhään... Nyt on oikein hiljainen ja mukava peli niin kylmänä kuin lämpinäkin.
Kaupat tuli sovittua, huomenna pitäis lopullisesti löydä lukkoon ja auto alle. Suditellaan siis jatkossa neljällä pyörällä entisen kahden sijaan!tupe kirjoitti:Sanokaas asiantuntijat mitä kannattaa tarkemmin tsekkailla jos menee tollasta Outback -00 2.5 peliä kattomaan/koeajamaan?
- silli
- Multimediatäkyonkija
- Viesti:
Tänään sovin kaupat 2006 mallin Foresta. Nuo uudet Foresterit olisi houkuttaneet pienemmän kulutuksen ansiosta, mutta mennään nyt tuolla jokunen vuosi kun ei tililtä tarpeeksi euroja löytynyt uudempaan. Aika muovinen ja vaisuhan tuo on vaparina edelliseen autoon verrattuna, mutta muut ominaisuudet sitten harrastuksen huomioon ottaen puolsi vahvasti nelikkoon siirtymistä. Ensi viikolla pitäisi vaihto hoitaa loppuun. 
Ne on ilosia ne alle kiloset.
Ens kesänä sitten kokeillaan kuinka 1200kg paketti liikahtaa imprezalla.. Voipi olla hieman hassun näköinen paketti. Pieni punainen auto 6 metrinen alupaatti perässä
. (tai sitten pieni hopeinen mutta vain hätätapauksessa..)
Sillille onnittelut hyvästä valinnasta!
Sillille onnittelut hyvästä valinnasta!
PELASTAKAA SALAKAT Ry.
Outback pihassa. Ei muuta kun odottelemaan että pääsee paattia sillä hinaamaan.
Uuh, onnittelut. 2½ litrainen? pre- '04...?tupe kirjoitti:Outback pihassa. Ei muuta kun odottelemaan että pääsee paattia sillä hinaamaan.
MUOKS: tuossahan se oli ylempänä. Eli jepa, onnittelut. Voin kertoa että tulet yllättymään miten auto kiipeää vene perässä ylös vähän vaikka mistä.
Heitettiin tossa toinen euroopanreissu 2.0D STW Legacyllä (2010), yhteensä jotain 3500km alppien yli 1100kg painava vene+traileri perässä. Ei mitään ongelmia. Keskikulutus koko reissulla 10,2l.
Terveisin,
Anssi
Terveisin,
Anssi
-
Mikey
- Herr Doktor
No ei ollut Legacyn kulutus paha, varsinkaan jos vene oli koko reissun ajan perässä kiinni! Hitto, mun Outlanderi, jossa myös kakkosen kone, syö seka-ajossa ilman minkäänlaista traikkua sen 9 litraa satasella. 
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
- ma^ko
- Überbesserwisser
- Viesti:
Mikey, mut sun syö pensaa ja toi toinen tupaöljyvä.
><(((((°> <°)))))>< Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, ihminen voi korjata. ><(((((°> <°)))))><
- Samthefisherman
Juu tuo Subaru on diisseli. Kyllähän mun bensa 3.0 Outback syö aika kivasti evästä. Kovilla pakkasilla pelkkää taajamaa vei reilut 13 l. Yhdistetty n. 11.5 l ja maantie 8-10 l riippuen vauhdista (80-115).Mikey kirjoitti:No ei ollut Legacyn kulutus paha, varsinkaan jos vene oli koko reissun ajan perässä kiinni! Hitto, mun Outlanderi, jossa myös kakkosen kone, syö seka-ajossa ilman minkäänlaista traikkua sen 9 litraa satasella.
Joo, vene perässä koko reissun. Pistettiin traileriin kiinni satasen lätkä, cruisecontrol 110km/h autobahnalla, musat täysille ja sitten vedettiin. Nonstop suuntaansa.Mikey kirjoitti:No ei ollut Legacyn kulutus paha, varsinkaan jos vene oli koko reissun ajan perässä kiinni! Hitto, mun Outlanderi, jossa myös kakkosen kone, syö seka-ajossa ilman minkäänlaista traikkua sen 9 litraa satasella.
Autobahnalla toi vie jotain vähän alle kympin, mut kyllä se subbe kuluttaa ku mennään alppien yli ylämäkee 80-90km/h.
Vetoautoks mä ton hommasin ja se on kyllä aika perkeleen hyvä siinä. Paketti nousee ylös tosi nätisti ilman kytkintä todella jyrkistä slipeistä, jotka on vielä ihan likomärkiä ja hiekkasia.
Terveisin,
Anssi
-
Mikey
- Herr Doktor
No helvettiläinen. Eihän mun silmät huomannu sitä D-kirjainta miklä oli lisätty siihen koneen tilavuusluvun perään.
Tarvii tosissaan harkita vahvempia laseja.
Jag fiskar. Pappa betalar. Samma på finska.
- silli
- Multimediatäkyonkija
- Viesti:
Huomasin kans tuon taannoin. Olishan tuo hyvä vehje pilkkihommiinkin. Kelkan hinnalla lähtisi.Jussijii kirjoitti:Hoh... http://www.nettiauto.com/subaru/justy/3870715
Ne on ilosia ne alle kiloset.
Tässä on nyt kohta kymppitonni rullattu uudella Outback dieselillä. Venettä on nosteltu rampilta jo pariinkin otteeseen, eikä ole ainakaan vanhemmista malleista tuttu kytkimen käry tullut sisään. Ainoa pikku miinus tuossa autossa on sähköisen seisontajarrun ajoittainen toimimattomuus, eli ei välttämättä aina kytkeydy päälle, jolloin auto pitää jättää vaihteen varaan. Auto kuluttaa suhteellisen vähän, mun mielestä sekalaisessa ajossa kutosen kulutus ei ole paljoa. Kärryllä ja veneellä kulutus nousee parisen litraa.
Think. Feel. Drive. Subaru.
- Samthefisherman
3.0 Outbackilla eka keikka takana vene (Buster L ja F50) perässä. Hyvin tulee ja nousee. Keskikulutus aivan täydellä autolla, suksiboksilla ja veneellä, jossa mm. 115 l bensaa oli 13.6 l/100 km (matka 290 km). Tuosta 2/3 maantietä ja 1/3 taajamaa/hidasta hiekkatietä. Pelkäsin pahempaa. Volvo V40 2.0 vei aikoinaan samalla setillä (vähemmän bensaa veneessä ja ilman suksiboksia) 15-16 l.
Samanlainen vehje alla. Miinuksena onneton alavääntö, vaatii melkoista huudatusta rampeilla. Samoin maantieajossa kutonen on "turha" vaihde laillisilla nopeuksillarotte kirjoitti:Tässä on nyt kohta kymppitonni rullattu uudella Outback dieselillä. Venettä on nosteltu rampilta jo pariinkin otteeseen, eikä ole ainakaan vanhemmista malleista tuttu kytkimen käry tullut sisään. Ainoa pikku miinus tuossa autossa on sähköisen seisontajarrun ajoittainen toimimattomuus, eli ei välttämättä aina kytkeydy päälle, jolloin auto pitää jättää vaihteen varaan. Auto kuluttaa suhteellisen vähän, mun mielestä sekalaisessa ajossa kutosen kulutus ei ole paljoa. Kärryllä ja veneellä kulutus nousee parisen litraa.
- kari -
sekakäyttäjä vm -73
Se kaikki alkoi ihan mato-ongesta, sitten kokeilin waariwainaan apumatikkia. Jossain vaiheessa siirryin avokelaan ja kokeilin myös vetouistelua...
sekakäyttäjä vm -73
Se kaikki alkoi ihan mato-ongesta, sitten kokeilin waariwainaan apumatikkia. Jossain vaiheessa siirryin avokelaan ja kokeilin myös vetouistelua...
Minkähän ihmeen takia noita tiisseleitä ei ole automaattina tai manua alennusvaihteellakari kirjoitti:Samanlainen vehje alla. Miinuksena onneton alavääntö, vaatii melkoista huudatusta rampeilla. Samoin maantieajossa kutonen on "turha" vaihde laillisilla nopeuksillarotte kirjoitti:Tässä on nyt kohta kymppitonni rullattu uudella Outback dieselillä. Venettä on nosteltu rampilta jo pariinkin otteeseen, eikä ole ainakaan vanhemmista malleista tuttu kytkimen käry tullut sisään. Ainoa pikku miinus tuossa autossa on sähköisen seisontajarrun ajoittainen toimimattomuus, eli ei välttämättä aina kytkeydy päälle, jolloin auto pitää jättää vaihteen varaan. Auto kuluttaa suhteellisen vähän, mun mielestä sekalaisessa ajossa kutosen kulutus ei ole paljoa. Kärryllä ja veneellä kulutus nousee parisen litraa.
-jouni
diipa daapa