Kauppakumppaneille kiitoksia!
Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Kauppakumppaneille kiitoksia!
Kaikille kauppakumppaneille isot kiitokset ja hyvät joulut!
TÄÄ TAITAA OLLA IHAN TURHAAN AUKI. SOTKEE VAAN..
TÄÄ TAITAA OLLA IHAN TURHAAN AUKI. SOTKEE VAAN..
Viimeksi muokannut kotiainen, 15:15:12 20.04.2011. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sata vapaa vedossa!
-
[[[tuke]]]
- Viesti:
Re: Risuja perkle! Wilke. Muille kauppakumppaneille kiitoksia!
pakko näin ulkopuolelta puuttua, että itsellä kyseisein henkilön kanssa kaupat aina sujuneet todella hyvin ja uskon että wilke tuonkin asian hoitaa.
team hellhauki
- Royal Trude
- Koko Kansan Tenaleidi
- Viesti:
Wilke on viimeks ollu kirjautuneena sisällä viikko sitten. Odottelepa rauhassa hetki...
Piiloteksti
.
Viimeksi muokannut kotiainen, 16:16:06 13.12.2010. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sata vapaa vedossa!
Jees, eli tämä homma hoidettu, toivottavasti paketti löytää nopsaan perille...
ps. aina olen kauppani hoitanut ja tulen tulevaisuudessakinn hoitamaan, nyt on vaan ollut kaikenlaista menoa ettei ole kerennyt hoitamaan asioita nopeasti, pahoittelut tästä!
ps. aina olen kauppani hoitanut ja tulen tulevaisuudessakinn hoitamaan, nyt on vaan ollut kaikenlaista menoa ettei ole kerennyt hoitamaan asioita nopeasti, pahoittelut tästä!
Tämä on totinen tosi! Joskus Wilke.n kanssa kaupat tehtiin ja kapulat ei löytyneet perille... Kaveri hoiti homman mallikkaasti ja palautti kauppasumman.Wilke kirjoitti:aina olen kauppani hoitanut ja tulen tulevaisuudessakinn hoitamaan, nyt on vaan ollut kaikenlaista menoa ettei ole kerennyt hoitamaan asioita nopeasti, pahoittelut tästä!
Hiukan paree, ku iha huano.
-
fisustaja92
- Twitter: https://twitter.com/Dettjedda
- Viesti:
Kyllä on Wilken kanssa kaupat sujuneet mallikkaasti, tosi monet kerrat. Vain kerran (edelliset) tämän sivuston kautta, muuten huutonetissä. Ymmärtäähän sen, jos vähän venähtää toimitus joskus. Näin ulkopuolisesti voin sanoa.
.
Viimeksi muokannut kotiainen, 16:16:22 13.12.2010. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sata vapaa vedossa!
wilken kanssa on kaupat sujuneet molemmin puolin hyvin... eli luotettava kauppaaja/ostaja kyseessä 
MYYN RAPALA COUNTDOWN 7cm KOKOELMAA KAPPALEITTAIN
http://picasaweb.google.fi/117803013042502682219
http://picasaweb.google.fi/117803013042502682219
Kyllä kaikki kaupat mitä olen tehnyt KMC:ssa on onnistunut mallikkaasti harvoin olen joutunut odottamaan joten ruusuja tämän foorumin Bisnesmiehille 
Vanhalla on oppimisen vaikeus
Re: Kauppakumppaneille kiitoksia!
Kaikki kaupat mitä on tullu tämän lyhyen täällä olo ajan tehtyä on sujuneet mallikkaasti ilman mitään ongelmia joten kiitosta kaikille joiden kanssa on kauppaa käyty...Löytyy niitä rehellisiäki ihmisiä vielä, ei tämä maailma ihan pilalle oo menny.
Hemputa minkä hemputat mutta viimenen tippa tulee aina housuun....
Suurimmat kiitokset ainakin aluks parkkerille ja jkv77:lle pian tulee myös varmaan kaalihäkin suunnalle kiitokset kun tasurit saapuvat perille..
Sukeltajat oli kyl kommeita laitoksia,parkkeri pelastaa kesän veneretket ja kaalihäkki antaa ne viimeiset kevään isommukset tasureilla
(toivottavasti) 
kaikile oma 
Sukeltajat oli kyl kommeita laitoksia,parkkeri pelastaa kesän veneretket ja kaalihäkki antaa ne viimeiset kevään isommukset tasureilla
Kiitokset tunnukselle Msr, joka myy asiallisia crosslock-lukkoja ja leikareita tässä ketjussa. Lukot tulivat postissa nopeasti, ja mukavana yllärinä kirjekuoresta löytyi vielä kylkiäisenä toinenkin pussukka pienempää lukkoa...
*Noin yleisestikin olen samaa mieltä edellisten kanssa siitä, että tällä foorumilla kaupankäynti ihmisten kanssa on sujunut mallikkaasti, kiitokset siitäkin.
--pikeye
*Noin yleisestikin olen samaa mieltä edellisten kanssa siitä, että tällä foorumilla kaupankäynti ihmisten kanssa on sujunut mallikkaasti, kiitokset siitäkin.
--pikeye