Tärkeä tiedoitus!

Alueen säännöt
Tänne voi antaa palautetta kokemistasi "vääryyksistä" tai "hyvyyksistä". Missä homma toimii ja missä ei..kallista vai ei..
kus...sta vai hyväntekeväisyyttä. ym. Tänne voit myös ilmoittaa jos sinulta on varastettu tavaraa.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Persake
Per Vers

Tärkeä tiedoitus!

Viesti Kirjoittaja Persake »

Hei,

Olen ollut erinäisistä yksityiselämän-/työelämän-/sekalaisten tapahtumien vuoksi pois foorumilta ja koko harrastuksesta pitkään.

Viimeksi täällä käydessäni aloitin vaappujen myyntiketjun, jossa käsittääkseni osan ostajien kanssa kauppa-asiat jäi epäselväksi. Suurin osa kaupoista meni normaaliin tapaan ok, mutta oli joitakin sekaannuksia osoitteissa eli väärää tavaraa meni väärille ihmisille, ja ylimääräistä tavaraa toisille. Muutama ostaja ilmeisesti jäi tavaraa vaille kokonaan.

Nyt haluan siis, että kaikki jotka ovat kanssani tehneet kauppoja tällöin ja kokevat että ovat saamatta jotain/saaneet väärää tavaraa/asiat ovat välillämme muuten epäselvät, ottavat minuun yhteyttä YV:llä!!

Olen niin monta vuotta pyörinyt tälläkin palstalla ja paljon yhteistyötä monen muun kalamiehen kanssa tehnyt, että haluan ehdottomasti että kaikki asiat saadaan selviksi.

Pahoittelen myös syvästi kaikille niitä ongelmia, joita toiminnastan/poissaolostani on muille mahdollisesti aiheutunut.

Haluan saada asiat selviksi, sillä olen aina arvostanut rehellistä ja avointa yhteistyötä/kaupankäyntiä ja olen todella pahoillani jos joku kirjoittaja tällä foorumilla on joutunut kokemaan ongelmia välillämme, syistä joihin hän ei ole voinut vaikuttaa.

Yhteydenottoanne odottaen.
Elämän vedet.
Persake
Per Vers

Tärkeä tiedoitus!

Laitan tämän saman viestin tänne kuin laitoin myös myyntipalstalle, sillä suurimman määrän palstalaisia tavoittaa täältä.

Olen ollut erinäisistä yksityiselämän-/työelämän-/sekalaisten tapahtumien vuoksi pois foorumilta ja koko harrastuksesta pitkään.

Viimeksi täällä käydessäni aloitin vaappujen myyntiketjun, jossa käsittääkseni osan ostajien kanssa kauppa-asiat jäi epäselväksi. Suurin osa kaupoista meni normaaliin tapaan ok, mutta oli joitakin sekaannuksia osoitteissa eli väärää tavaraa meni väärille ihmisille, ja ylimääräistä tavaraa toisille. Muutama ostaja ilmeisesti jäi tavaraa vaille kokonaan.

Nyt haluan siis, että kaikki jotka ovat kanssani tehneet kauppoja tällöin ja kokevat että ovat saamatta jotain/saaneet väärää tavaraa/asiat ovat välillämme muuten epäselvät, ottavat minuun yhteyttä YV:llä!!

Olen niin monta vuotta pyörinyt tälläkin palstalla ja paljon yhteistyötä monen muun kalamiehen kanssa tehnyt, että haluan ehdottomasti että kaikki asiat saadaan selviksi.

Pahoittelen myös syvästi kaikille niitä ongelmia, joita toiminnastan/poissaolostani on muille mahdollisesti aiheutunut.

Haluan saada asiat selviksi, sillä olen aina arvostanut rehellistä ja avointa yhteistyötä/kaupankäyntiä ja olen todella pahoillani jos joku kirjoittaja tällä foorumilla on joutunut kokemaan ongelmia välillämme, syistä joihin hän ei ole voinut vaikuttaa.

Yhteydenottoanne odottaen.
Elämän vedet.
Piatu
Kevennetyn keksijä
Viesti:

Re: Tärkeä tiedoitus!

Viesti Kirjoittaja Piatu »

Elämän elo välillä viskoon suuntaan ja toiseen....sille ei vain mahda mitään.

Mie muistaakseni jollekkin susta niin sanoin kun hoppuili. Kieltämättä hatunnoston arvoinen suoritus kun mies suoraan ilmoittelee omat kämminsä.

Ja niin, meillä ei ole kauppoja kesken. :wink:
http://www.fishskinlures.com

*Joskus on lähettävä aivan hillittömän kauas nähdäkseen lähelle*
Persake
Per Vers

Re: Tärkeä tiedoitus!

Cimbe on ilmoittautunut yv:llä, muita odotellaan edelleen, mikäli heitä on! :o
Elämän vedet.
Vastaa Viestiin